فیلمی از رقص سحر کوریشی لو رفت


سحر کوریشی متولد 1366 و بازیگر است. سحر کوریشی بازیگری را از سال 1388 آغاز کرد.سحر کوریشی بازی در فیلم اینات را آغاز کرد. سحر کوریشی با بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی حواشی زیادی در فضای مجازی وجود دارد.

سحر قریشی

رقص عجیب صحرا قریشی در حین عکاسی جنجالی شد

سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی است که با یکدیگر رابطه پنهانی دارند و زمانی که رسانه ها برای پی بردن به حقیقت سوالاتی در مورد رابطه آنها مطرح کردند.

فوق ستاره تیم ملی ایران در مصاحبه زنده خود در اینستاگرام برای اولین بار در پشت صحنه عکس هایش با سحر قریشی صحبت کرد و اعلام کرد که وارد رابطه جدیدی شده و به فکر ازدواج است.

سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی است که با یکدیگر رابطه پنهانی دارند و زمانی که رسانه ها برای پی بردن به حقیقت سوالاتی در مورد رابطه آنها مطرح کردند.

سحر قریشی و مهدی طارمی مدتی است که با یکدیگر رابطه پنهانی دارند و زمانی که رسانه ها برای پی بردن به حقیقت سوالاتی در مورد رابطه آنها مطرح کردند. آنها با انکار شدید این دو نفر مواجه شدند. اما این تکذیب ها زمانی به پایان رسید که دو نفر آنها در یک مرکز خرید در قطر به بیرون درز کردند. بعد از اکران این فیلم، پنهان کاری دیگر برایشان فایده ای نداشت و تصمیم گرفتند رابطه شان را منتشر کنند. پس از مدتی حواشی رابطه آنها کمرنگ شد و یکی از روزنامه های ورزشی خبری منتشر کرد که تعجب همگان را برانگیخت. روزنامه های ورزشی نوشتند که این بازیگر 50 هزار دلار از بازیکنان فوتبال اخاذی کرده است! همین موضوع باعث شد دوباره همه نگاه ها به سمت مهدی طارمی و سحر قریشی برود.

بیشتر بخوانید  شاخص بورس ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را پس گرفت

انتشار عکس های این دو در آتلیه موضوع رابطه آنها را کاملا رسانه ای کرد. همین زمزمه ازدواج این زوج را در رسانه ها محکم کرد.

سحر کوریشی بازیگر سینما و تلویزیون است. سحر قریشی با بازی در سریال دلنوازان به شهرت رسید. سحر کوریشی متولد دهه 60 است. سحر قریشی در فضای مجازی حواشی زیادی دارد. سحر قریشی و همسر اولش در فضای مجازی جنجال زیادی دارند.

سحر قریشی بازیگر سینمای ایران به تازگی عکس خود را با مردی منتشر کرده است که شایعات در مورد رابطه جدید او در حال افزایش است.

صحرا قریشی را در عکسی که در کنار این مرد لو رفته است مشاهده می کنید. این عکس شایعات زیادی در مورد ازدواج او در فضای مجازی منتشر کرد که صحت ندارد.

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

سحر قریشی

دیدگاهتان را بنویسید