مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیلتر اینستاگرام معتبر نیست / نیاز به ایجاد و توسعه گردشگری سلامت در یزد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / یزد یوکار در پاسخ به خبرنگاران با اشاره به لزوم توسعه انواع مختلف گردشگری به ویژه گردشگری سلامت در یزد ، در مورد فیلتر اینستاگرام گفت: من یک صفحه و فعالیت در فضای مجازی و اینستاگرام دارم ، پس چگونه می توانم نگران فیلتر شدن باشم؟

محمد صالح جوکار امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی با بیان اینکه گردشگری سلامت یکی از ملزومات استان یزد است ، توضیح داد: ما باید زیرساخت های مربوط به این نوع گردشگری را در یزد فراهم کنیم و در عین حال ترک آن بی احتیاطی است این موقعیت و توانایی یزد برای تبدیل شدن به یک مرکز گردشگری سلامت از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه شرایط تاج باعث افزایش شب اقامت گردشگران در استان یزد شده است ، اظهار داشت: جایگاه امروز ما در صنعت گردشگری کاملاً مشخص است و باید زیرساخت ها را فراهم کنیم تا جامعه هتل ها آسیب نبیند.

وی افزود: در این فرآیند فعالان حوزه گردشگری باید اشتیاق بیشتری نسبت به فعالیت های خود داشته باشند تا حتی با توسعه این صنعت بتوانیم بار برخی آسیب ها و آلودگی ها را از حومه شهر برداریم.

جوکار یکی از دغدغه های فراکسیون گردشگری ایزدی در مجلس را تقویت و رشد صنعت گردشگری عنوان کرد و افزود: ما باید با جدیت بیشتری رویکرد پارلمان یعنی توسعه و رشد گردشگری را جدی بگیریم و استان یزد را به صورت جدی تر دنبال کنیم. شهر جهانی “برای لذت بردن از این مزایا بیش از هر زمان دیگری.

وی با اشاره به وضعیت کشور طی دو سال گذشته به دلیل فوران تاج و تضعیف بخش گردشگری ، اظهار داشت: اگرچه انتظار می رود تا پایان سال جاری به شرایط عادی برسیم ، اما باید برنامه ریزی کنید و جلو بروید. “

بیشتر بخوانید  خیانت روحانی به مردم ایران

این مقام مسئول افزود: این احساس ناامیدی در بین فعالان گردشگری باید تغییر کند و آنها باید با امیدواری تجارت خود را آغاز کنند.

وی در ادامه با تاکید بر جدی بودن مباحث مربوط به انتقال آب به یزد ، گفت: متولیان و م foundسسان باید در این زمینه پاسخگو باشند و این موضوع را با جدیت ادامه خواهیم داد.

در پاسخ به س reportersالات خبرنگاران در مورد شفافیت مسائل مربوط به آب ، این مقام مسئول همچنین توضیحاتی ارائه داد.

جوکار در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت آب برای مردم استان یزد به عنوان یک نگرانی جدی ، گفت: “تا زمانی که در مسئله آب به ثبات نرسیم ، نمی توانیم درباره آینده درخشان یزد صحبت کنیم ، بنابراین آب تأمین در اولویت است. “

رئیس مجلس نمایندگان استان یزد با انتقاد از حمله به خط لوله انتقال آب یزد در شرق اصفهان گفت: امیدواریم این وضعیت دیگر تکرار نشود.

وی به پیگرد قانونی موضوع اشاره کرد و گفت: با توجه به اشرافیت سرویس های اطلاعاتی کشور ، این س questionال مطرح می شود که چرا هیچگونه جلوگیری از تخریب وجود ندارد؟

وی با بیان اینکه خط انتقال بارها تخریب شده و پول برای تعمیرات در جیب مردم هزینه شده است ، توضیح داد: چرا دادگستری این موضوع را جدی نمی گیرد در حالی که هویت عاملان و حتی تخریب کنندگان مشخص است. “برخی از مناطق کویر در دشواری قرار دارند و بخشی از غذای استان همسایه را تأمین می کنند.

جوکار یکی از اهداف متولیان امر در اصفهان را تقاضا عنوان کرد و گفت: این موضوع به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود ، زیرا خط انتقال به مناطق در معرض خطر عبور کرده است.

بیشتر بخوانید  بلافاصله 50 میلیون وام بانک مسکن برای این افراد

وی به انتشار مطالب دروغین در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از نمایندگان اصفهان دعوت می کنیم برای بررسی به استان بیایند و ببینند به دلیل کمبود آب از آبیاری قطره ای و چاه های داخلی که قابل آشامیدن نیستند استفاده می کنیم.

رئیس مجلس نمایندگان با بیان اینکه در حال حاضر کمتر از نیمی از آب توزیع شده به یزد می رسد و هر ساله به بهانه های مختلف این سهمیه کاهش می یابد ، گفت: مصرف آب امروز مردم یزد ترکیبی از انتقال آب و داخلی یزد است. منابع زیاد نیست ، اما هنوز مردم نجیب یزد این آب را به عنوان یک نوشیدنی مصرف می کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به خبرنگاران در مورد فیلتر اینستاگرام همچنین تصریح کرد: برخی افراد شایعاتی را درباره فیلتر شدن فضای مجازی منتشر می کنند که این درست نیست.

وی افزود: من یک صفحه و فعالیت در فضای مجازی و اینستاگرام دارم ، پس چگونه می توانم نگران فیلتر باشم؟

وی خاطرنشان کرد: به شما اطمینان می دهم که نه تنها در فیلتر کردن اینستاگرام بلکه در فضای مجازی مشکلی نخواهیم داشت بلکه در تلاش هستیم فضای مجازی را توسعه دهیم.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *