فیش های حقوقی در آینده کامل تر می شوند / احتمالاً سقف وام مورد نیاز را افزایش می دهند



به گفته سردبیران، نشست هم اندیشی صندوق بازنشستگی کشوری و نمایندگان مراکز بازنشستگی برگزار شد. در این جلسه مرتضایی فرد ، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان و زاده غلام ، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان ها و رشادتمند ، رئیس صندوق استان و همچنین شهریاری و دکتر علیزاده از جهاد کشاورزی انجمن بازنشستگان ، دانشکده دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان نمایندگان مراکز استانها حضور داشتند.

آیا در بازنشستگی / رونق شستا یا وام بودجه افزایش پرداخت وجود دارد؟

ابتدا نمایندگان مراکز بازنشستگی برای بیان پیشنهادات ، نظرات و درخواست های بازنشستگان و مراکز استان در مناطق مختلف (سازگاری ، برنامه های معیشتی و مراقبت های اجتماعی ، وام و وام های لازم برای ازدواج ، اشتغال فرزندان ، ورزش) و خدمات درمانی ، بیمه تکمیلی ، گردشگری و سفرهای زیارتی ، تبادل ، کالاهای خریداری شده و بیمه ملت) و سپس مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی و مدیرکل امور استانهای صندوق به س questionsالات مراکز بازنشستگی پاسخ دادند.

پس از جلسه ، مرتضایی فرد ، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی مستمری بگیران صندوق ، در پاسخ به س questionsالات نمایندگان مراکز بازنشستگی اعلام کرد؛

ما در تلاش هستیم تا میزان وام مورد نیاز را از طریق مذاکره با بانک صادرات و در صورت موافقت بانک مانند سالهای گذشته افزایش دهیم. در حال حاضر سهم صندوق در بیمه تکمیلی 110 هزار تن و سهم بازنشستگان 30 هزار تن است.

افزایش برنامه های خرید اقساطی با مارک های مختلف و تنوع بیشتر در دستور کار قرار گرفته است. فیش حقوقی جدید که در ماه ژوئن صادر شد ، شامل دو صفحه است که صفحه اول آن حاوی جزئیات مربوط به حقوق و کسورات دستگاه و برخی از اطلاعات مربوط به بازنشستگان است و صفحه دوم منعکس کننده برنامه های زندگی و مراقبت های اجتماعی صندوق است. همچنین ، عناصر حقوق در آینده کامل تر خواهند شد.

بیشتر بخوانید  وفات حضرت خدیجه در سال ۱۴۰۱

پایان /

دیدگاهتان را بنویسید