فیس بوک چگونه به کودک گم شده کمک کرد؟ + عکس


فیس بوک به یافتن کودک کمک کرد

تشویق: اپلیکیشن Face موفق شد مرد جوانی را پیدا کند که حدود دو دهه پیش در کودکی ناپدید شده بود.

این در شرایطی اتفاق افتاد که پلیس از اپلیکیشن Face به عنوان آخرین راه حل استفاده کرد. یعنی نیروهای پلیس با بازگشایی چند پرونده قدیمی سعی در یافتن مفقودین داشتند و در نتیجه بین فعالیت خود به این پرونده و پرونده مفقودی رسیدند.

به همین ترتیب، یو ویفنگ 21 ساله پیدا شد که برای اولین بار والدین خود را در یک کنفرانس مطبوعاتی دید. شاید نه یو ویفنگ و نه والدینش باور نداشتند که هرگز دوباره یکدیگر را پیدا کنند.

البته جالب است بدانید اپلیکیشن مورد استفاده پلیس چین دقیقا Face App نیست، بلکه یک کپی چینی از این اپلیکیشن است که توسط شرکت چینی فناوری و خدمات Tencent طراحی شده است.

محققان ایستگاه پلیس در شهرستان شنژن در استان جنوبی گوانگدونگ چین موفق شدند با فناوری تشخیص چهره دقیق ترین چهره شبیه به یک کودک گم شده را طراحی کنند. او تقریباً دو ماه این نرم افزار را امتحان کرد و حدود صد مورد مشابه را با یک کودک گمشده شناسایی کرد.

نکته عجیب در این مورد این است که ویفنگ از آدم ربایی مطلع نشده است. در واقع، وقتی پلیس او را پیدا کرد، گفتند که او هرگز ناپدید نشد، اما آزمایش ژنتیکی تایید کرد که او با والدین بیولوژیکی‌اش سازگار است. “


چهره پیدا شده پس از 18 سال + عکس

ویفنگ در 6 می 2001 هنگام بازی در مقابل پدرش که یک کارگر ساختمانی بود ربوده شد. پدرش ویفنگ می‌گوید: “مدت زیادی جست‌وجو کردیم، اما فناوری در آن زمان آنقدر پیشرفته نبود. ما فیلم‌های نظارتی را تماشا کردیم، اما افراد زیادی وارد و خارج شدند و پسرم عملا ناپدید شد.” بود.

بیشتر بخوانید  تولد سارا خوئینی ها به مناسبت سالروز تولد شهره سلطانی مبارک!


جداکننده خط


بیشتر

عواقب احتمالی استفاده از نرم افزار فیس بوک چیست؟

حضور فعال سلبریتی ها در چالش پیری + فیلم و تصاویر دیدنی


دیدگاهتان را بنویسید