فیس بوک قبل از اینکه عاشق شوید متوجه می شود!


در میان دوستان آنلاین و آفلاین خود، قطعاً افرادی دارید که بیش از حد کنجکاو هستند و سعی می کنند بفهمند چه زمانی، چه کسی وضعیت، قرار، نامزدی و ازدواج آنها را تغییر می دهد. اما جالبه بدونید فیس بوک خودش این توانایی رو داره اصلا نباید پیام های شما رو دنبال کنه ربطی به فال نداره!

فیس بوک و عاشق شدن

فیس بوک و عاشق شدن

فیس بوک او برای این کار به شیوه ای جدید نبض کاربرانش را می گیرد و رازهای پنهان تغییرات ضربان قلب آنها را فاش می کند!

واقعیت این است که فیس بوک دیروز پست جالبی را منتشر کرد که در آن دانشمندان، اعضای گروه اطلاعاتی یا داده های سایت ادعا می کنند که شواهد آماری واضحی از شکل گیری و شروع روابط کاربر پیدا کرده اند.

در این مقاله، کارلوس دوک می نویسد که وقتی سرگرمی شروع می شود، پست های کاربر حتی پس از رسمی شدن رابطه افزایش می یابد، پست های زوج ها روی “دیوار” آنها کاهش می یابد، شاید به این دلیل که زوج ها ترجیح می دهند به جای آنلاین بودن، زمان بیشتری را با هم بگذرانند.

در این مطالعه، گروه تحقیقاتی فیس بوک100 روز قبل از شروع تفریح ​​این زوج، آنها متوجه شدند که پست های دو کاربر روی “دیوار” آنها با سرعتی آهسته اما پیوسته در حال افزایش است. حداکثر تا 1.67 پست تقریباً 12 روز پیش اعلام رسمی زوج ها اما پس از ایجاد رابطه، تعداد پست ها به 1.53 کاهش می یابد.

همین مشکل را در این نمودار مشاهده می کنید:

بیشتر بخوانید  ژست مغرورانه رضا گلزار در یک عکس

فیس بوک و عاشق شدن

فیس بوک حتی روحیه زوج ها را از نظر احساسات مثبت زیر نظر دارد:

فیس بوک و عاشق شدن

فیس بوک برای جلوگیری از ارائه نادرست، فقط اطلاعات مربوط به زوج های انگلیسی زبانی که سالگرد ازدواج و قرار ملاقات آنها بین آوریل 2010 و اکتبر 2013 بوده است، در نظر گرفته می شود.

این خبر ممکن است بدیهی و پوسته مانند به نظر برسد، اما در قلب آن انگیزه ای در فیس بوک برای درک احساسات و حالات و نیازهای کاربران است.

تا حدودی، دانستن ارتباط با مشتری برای ما مهم است، اما این را در نظر داشته باشید فیس بوک به عنوان مثال، می تواند تبلیغات مناسب برای صدها هزار کاربر را که در حال آماده شدن برای ازدواج با موسسات برای هدیه دادن یا خرید آنلاین ازدواج هستند، بفروشد! یا حتی در صورت به هم خوردن ازدواج به موسسات حقوقی اطلاعات بدهید!

ولی فیس بوک نمودارهای جالب دیگری نیز وجود دارد، به عنوان مثال در اینجا می توانید تفاوت سنی بین زوج ها را در کشورهای مختلف جهان مشاهده کنید و برای مثال می بینید که در مصر اختلاف سنی زوج ها بیشتر از استرالیا و آمریکا است. .

فیس بوک و عاشق شدن

در اینجا یک مثال از تغییر وضعیت است که به مرور زمان نشان می دهد که پس از دو سال، بسیاری از زوج ها از هم جدا می شوند:

فیس بوک و عاشق شدن

گجت نیوز


دیدگاهتان را بنویسید