فیس بوک به جیب سازندگان محتوا افتاده است



فیس بوک در تلاش برای جذب استعدادها تا پایان سال 2022 یک میلیارد دلار برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایسنا ، این شرکت اعلام کرد که سرمایه گذاری آن شامل برنامه های پاداش برای پرداخت پول به تولیدکنندگان محتوا خواهد بود که به نقاط عطف خاصی در برنامه های شرکت از جمله اینستاگرام دست می یابند و همچنین برای تولید محتوا به مصرف کنندگان کمک مالی می کنند.

این غول شبکه های اجتماعی در حال باز کردن کیف پول خود برای جذب سازندگان محتوا است که تعداد زیادی فالوور از سیستم عامل هایی مانند YouTube و Tic Tac Toe دارند. بسیاری از سیستم عامل های بزرگ فناوری در حال تلاش برای جذب و حفظ شخصیت های شبکه های اجتماعی با پرداخت پول و خدمات جدید هستند. سرویس ویدئویی تیک تاک قول داده 2 میلیارد دلار برای حمایت از سازندگان محتوا طی سه سال آینده.

اسنپ ​​چت قبلاً برای ارسال فیلم های کوتاه معروف به این سرویس ، روزانه مبلغی معادل 1 میلیون دلار به سازندگان محتوا پرداخت می کرد و اعلام کرده بود که از طریق برنامه Spotlight خود ، ماهانه میلیون ها دلار برای حمایت از تولیدکنندگان محتوا پرداخت خواهد کرد.

برج سنسور موبایل ، یک شرکت نظارت ، این هفته در گزارشی گفت که TickTack ، با سه میلیارد بارگیری ، پنجمین برنامه بازی است که به نقطه عطفی تبدیل می شود که به طور معمول توسط فیس بوک در انحصار خود قرار دارد.

فیس بوک اعلام کرده است که جوایز این شرکت تاکنون تنها از طریق دعوت نامه امکان پذیر است. تولیدکنندگان ویدئو و گیمرهای آنلاین در فیس بوک در صورت دستیابی به موفقیت هایی مانند زمان پخش خاص فیلم و دریافت ستاره ، پاداش ماهیانه دریافت می کنند.

بیشتر بخوانید  هشدار وزارت دفاع ایران به دشمنان: آن‌چه را قبلا آزمودید دوباره نیازمایید

به گفته رویترز ، برنامه های اهدای جوایز اینستاگرام شامل مشوق هایی برای استفاده از سرویس Rails است که کپی سرویس Tic Tac است. سازندگان محتوا می توانند براساس عملکرد فیلم هایی که در Rails تولید می کنند ، درآمد کسب کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید