مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فیتالیتی لو کانگ

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



فیتالیتی لیو کانگ


فیتالیتی Burn Out:


  • PC: پایین، عقب، پایین، جلو، ۱ (فاصله نزدیک)

  • PS4: پایین، عقب، پایین، جلو، مربع (فاصله نزدیک)

  • Xbox: پایین، عقب، پایین، جلو، X (فاصله نزدیک)

  • Switch: پایین، عقب، پایین، جلو، Y (فاصله نزدیک)


فیتالیتی Belly of the Beast:


  • PC: پایین، جلو، پایین، ۲ (فاصله متوسط)

  • PS4: پایین، جلو، پایین، مثلث (فاصله متوسط)

  • Xbox: پایین، جلو، پایین، Y (فاصله متوسط)

  • Switch: پایین، جلو، پایین، X (فاصله متوسط)


داستان لیو کانگ در مورتال کامبت


لیو کانگ Liu Kang: در کلوپ ها او را به نام بروس لی می شناختیم و البته انصافا هم همه چیزش مثل بروس لی بود. در اطلاعات این شخصیت می خوانیم “لو کانگ یکی از محبوبترین کاراکتر ها و بهترین جنگجوهای قلمروی زمین که افراد زیادی رو شکست داده؛ به حساب میاد. او از طریق مبارزات رفته رفته به عنوان قهرمان شناخته شد.


به دلیل شکست های پی در پی شانگ سانگ توسط راهب های شائولین، او یکی از بزرگترین تهدیدات برای شانگ سانگ و شائوکان قلمداد می شد. کانگ یکی از اعضای ((انجمن نیلوفر سفید)) بود که در ((اتحاد مرگبار)) شانگ سانگ و کوانچی کشته شد.


در اولین سری بازی مورتال کامبت لو کانگ بدون خشونت نشان داده شد چون در فینیش کردن به طور صریح و واضح رقیب خود رو نمی کشت. اما در مورتال کامبت ۲ کشتن نیز جزو فینیشینگ های او قرار گرفت. در حالت زامبی او در مورتال کامبت: دیسپشن ، شاهد کشته شدن صدها فرد بی گناه توسط وی بودیم.


البته این جرم جنایت واقعا توسط لو کانگ صورت نمی گرفت چون او کنترل روح خود رو نداشت. در اغاز کار، لو کانگ شبیه به استاد بزرگ و عالی قدر هنرهای رزمی ، ((بروس لی))، با سینه برهنه و شلوار مشکی و کفش های سفید ظاهر شد. در مورتال کامبت ۲ و سری های بعدی وی دارای موهای بلند، سر بند قرمز، دست بند و شلوار سیاه و قرمز کنگ فو بود؛ با این حال نیم تنه بالایی لباس نداشت و برهنه بود (البته در مورتال کامبت ۴ لو کنگ علاوه بر ٱن چه که ذکر شد تاپ قرمز هم رنگ می پوشید).


فیتالیتی لو کانگ


او در مورتال کامیت: دییسپشن به صورت زامبی که دارای پوستی سبز و خاکستری رنگ و فاسد، صورتی آسیب دیده و زخمی و دست غل و زنجیر شده که به قلاب متصل شده بود ظاهر گردید. که البته این زنجیر عملا در بازی استفاده نمی شد.


در سری مورتال کامبت ۲۰۱۱ وی به صورت انسانی پیشین خود با کمی تفاوت من جمله بستن کمر بند قرمز و مدال الدر گاد، بر گشت. لو کانگ یک بچه یتیم بود که به فرمان معبد شائولین که در کوهستان های ایالت honon در چین استقرار داشت؛ برای آموزش برده شد.


او تحت تعلیم اجداد بزرگ ((کنگ لائو)) قرار گرفت و استعداد او در فرا گیری هنرهای رزمی توجه لرد رایدن رو به خودش جلب کرد. رایدن آخرین امید قلمرو زمین را در او دید بنابراین لو کانگ جوان را به منظور پیشرفت نزد استاد بزرگ هنرهای رزمی اوتولد، ((بوراچیو)) برد.


بعد از گذشت چند سال، تعلیم لو کانگ کامل گردید و وی به ((جامعه نیلوفر سفید)) که به فرمان رایدن برای دفاع از قلمرو زمین تشکیل شده بود، پیوست. زمانی که دهمین سری مسابقات (( مبارزه مرگبار)) شکل گرفت؛ وی بنا به خواسته راهب بزرگ معبد شائولین، ((وو)) برای مبارزه و شکست دادن شانگ سانگ فرستاده شد.”


همچنین بخوانید :


کدهای فیتالیتی در مورتال کامبت


فیتالیتی جانی کیج ستاره فیلم های اکشن و رزمی مورتال کامبت


کد فیتالیتی سونیا در مورتال کمبت و ضربه فنی حریف


فیتالیتی نوب سایبات و حرکات مرگبار او


فیتالیتی ساب زیرو


بیشتر بخوانید  لیست مسافرخانه های قزوین + آدرس و تلفن
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *