فولاد و منسوجات در حال آماده سازی برای ترک سایپا / نیم نگاه رحمت و تارتار به سهمیه آسیا



هفته بیست و هفتم لیگ برتر برای زنده ماندن و پیگیری رویای سهمیه آسیا با هافبک هایی رو به رو می شود که تیم های پایینی حضور دارند.

به گزارش ایسنا ، هفته بیست و ششم لیگ برتر با سه مسابقه به پایان می رسد که در این دو دیدار مهم امشب ، تیم های نساجی و ذوب آهن برای بقا در لیگ به مصاف رقبای خود می روند. این مسابقه برای تیم های سقوط از جمله سایپا بسیار مهم است.

رفسنجان – پیکان / 20:30

شاگردان محمد ربیع در شرایطی پیکان را می پذیرند که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است و شکست 3 بر صفر مقابل ماشین سازی اوج نتایج ضعیف این تیم بود. با این حال ، رفسنجانی در اولین فصل حضور در لیگ رکورد نسبتاً خوبی دارد و با پیروزی در این بازی خانگی یک قدم به پایان قابل قبول نزدیک است. آنها در حال حاضر با 31 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

از طرف دیگر ، پیکان بعد از اتفاقات هفته های گذشته و نتایج خوب مقابل مدعیان لیگ ، دوباره به بالای جدول نزدیک می شود و کسب سه امتیاز در این دیدار آنها را به رده ششم جدول می رساند. هفته گذشته تارتاروس و تیمش داوری را از دست دادند در غیر این صورت می توانند سپاهان را در تهران نیز شکست دهند.

نفت مسجد سلیمان – ذوب آهن / 21:00

این مسابقه برای هر دو تیم بسیار مهم است. در این بازی خانگی ، فکری و شاگردانش سعی می کنند از ساکنان جدا شوند و منطقه خطر را ترک کنند. اگرچه به نظر نمی رسد این تیم در حضور سایپا ، ذوب آهن و نساجی ادعای سقوط کند اما در حال حاضر تنها پنج امتیاز از سایپا به عنوان تیم پانزدهم جدول عقب است. نفت آخرین بار چهار هفته پیش مهندسی مکانیک را شکست داد و از آن زمان تاکنون یک امتیاز کسب کرده است.

بیشتر بخوانید  با شیر کاکائو یک دسر خیلی خوشمزه درست کن! | طرز تهیه دسر فوری و آسان +ویدئو

او در مسیر ذوب آهن پس از شکست سایپا مقابل استقلال این فرصت را دارد تا از انتهای جدول فاصله بگیرد و خیال خود را راحت کند. سه امتیاز در این مسابقه باعث 26 امتیاز آنها می شود.

لحظه مهم دیگر بازی رویارویی معیتبا حسینی با تیم سابق است. او در نیم فصل سرمربی نفت بود اما از این تیم که سابقه خوبی هم داشت جدا شد و به اصفهان آمد و اکنون هر دو تیم پر انگیزه و دانش برای یکدیگر هستند.

منسوجات مازندران – یک پدیده / 21 ساعت

شاگردان مهدی رحمتی با وجود همه مشکلات در هفته های اخیر استثنایی بوده اند. در طول این سه هفته آنها توانستند تراکتور ، سایپا و نفت را با نتایج ناچیز شکست دهند و اکنون سهمیه آسیا را در نیمه بالای جدول در نظر دارند. در این مسابقه سرنوشت ساز برای نساجی ، نماینده مشهد آرزوهای خود را دنبال می کند تا در رده چهارم جدول قرار گیرد. یکی از راه های رسیدن به سهمیه آسیا ، بردن یکی از تیم های لیگ برتر اول تا سوم در جام حذفی است که در این صورت تیم چهارم لیگ برتر نیز فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را خواهد داشت.

در عوض ، نساج انگیزه دارد تا بیشترین استفاده را از توقف سایپا کند و فاصله را به 6 امتیاز برساند و خیال او و هوادارانش را برای زنده ماندن در لیگ برتر راحت کند. ساکت الهامی و تیمش در نیم فصل دوم از بهترین ها هستند و نشان داده اند که حتی در غیاب هواداران می توانند در خانه با برندگان طرف باشند.

بیشتر بخوانید  جدول لیگ برتر پس از تساوی استقلال مقابل پژکان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید