فولاد هرمزگان قهرمان فوتسال جوانان بندرعباس شد



به گزارش پنجشنبه شب ایرنا ، در بازی پایانی این بازی ها تیم فولاد هرمزگان با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم خواجه آتا گذشت و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
شهدای قائم و شهسوار کربلا در دیدار رده بندی دو تیم به مصاف هم رفتند که در پایان شهدای قائم موفق شدند تیم شهسوار کربلا را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهند و سوم شوند.
در همین رابطه رئیس شورای فوتبال بندرعباس به ایرنا گفت: این مسابقات تحت عنوان جام شهید سردار سلیمانی زیر نظر کمیته فوتبال شورای فوتبال بندرعباس با حضور هشت تیم در دو گروه برگزار شد “
محمد احمدی زاده افزود: گروه اول شامل تیم های فولاد هرمزگان ، ستاره اتحاد سرخون ، شهدا قائم و شهید پالاهنگ و گروه دوم خواجه عطا ، شهسوار کربلا ، یادور غدیر و نایبند بودند.
وی گفت: بعد از بازی های مرحله اول چهار تیم شهدای فولاد و قائم از گروه اول و خواجه آتا و شهسوار کربلا از گروه دوم به مرحله دوم راه یافتند.
رئیس شورای فوتبال بندرعباس گفت: در این مرحله فولاد هرمزگان با پیروزی 4 بر صفر مقابل شهسوار کربلا و خواجه آتا با شکست 3 بر 2 از شهدای عمودی هر دو تیم به عنوان فینالیست این بازی ها شناخته شدند.
وی گفت: تیم شهسوار کربلا به عنوان تیمی با اخلاق در این مسابقات شناخته شده است ، محمود حمزه پور از فولاد هرمزگان و بنیامین فولادی خواجه آتابا به عنوان بهترین مربیان انتخاب شده اند.
احمدی زاده یادآور شد: “عظیم سنگرزاده” و “نجیب روان” هر دو توسط خواجه عطایی بندرعباس به عنوان بهترین گلزن و فنی ترین بازیکن انتخاب شدند و “شایان هافتک” از فولاد هرمزگان به ترتیب بهترین دروازه بان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید  وضعیت فعالیت یا تعطیلی ادارات و مدارس فردا چهار شنبه ۲۸ دی ماه

دیدگاهتان را بنویسید