مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فولاد خوزستان، رکوددار صادرات در صنعت فولاد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شما و به نقل از اقتصاد، تلاش کارکنان و کارگران شرکت فولاد خوزستان باعث شد که فولاد خوزستان در فاز اول طرح های توسعه به 2 میلیون و 400 هزار تن و در فاز دوم 3 میلیون و 200 هزار تن تولید کند و هم اکنون تولید این شرکت حدود 4 میلیون تن سال است. در سالی که افزایش یافت و بر اساس برنامه ریزی ها، ظرفیت تولید این شرکت در پایان فاز چهارم برنامه توسعه بیش از 5.2 میلیون تن افزایش خواهد یافت.

مجموع صادرات کشور در سال گذشته به بیش از 48 میلیارد دلار رسید که 10 درصد آن (4.8 میلیارد دلار) به صادرات محصولات فولادی اختصاص داشت.

شرکت فولاد خوزستان بزرگترین تامین کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید فولاد خام کشور است که هم اکنون به یکی از بنگاه های اقتصادی پیشرو در عرصه ملی و منطقه ای در صنعت فولاد تبدیل شده است. با وجود چالش های فراوان پیش روی صنعت فولاد، شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته موفق شد با کسب یک میلیارد و 300 میلیون دلار که 3 درصد ارز کشور را تشکیل می دهد، رکورد صادرات محصولات فولادی را از آن خود کند.

شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته 2 میلیون تن محصولات فولادی به 21 کشور جهان صادر کرد. شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته رکورد بزرگی را در سال صادرات محصولات فولادی به دست آورد، بنابراین بیشترین درآمد ارزی را در بین فولاد کشور برای کشورمان به ارمغان آورد. سازندگان.

بیشتر بخوانید  طالبان این پیشنهاد را شایعه ای آتشین خواندند

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان می گوید: شرکت فولاد خوزستان با صادرات 2 میلیون تنی محصولات فولادی به 21 کشور به دلیل شرایط سخت تحریم ها در سال گذشته به موفقیت های بزرگی دست یافت که این نیز مرهون تلاش همه همکاران است. در شرکت فولاد خوزستان بود.

فولاد خوزستان اهدافی را در افق 1410 برای خود در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به تملک معادن کوچک، سرمایه گذاری در معادن خارج از کشور، احداث کارخانه های مختلف در صنایع بالادستی از جمله تمرکز اجرای طرح توسعه فولاد سناباد، ساخت گندله، طرح های توسعه فولاد شادگان از آن جملات است.

برنامه شرکت فولاد خوزستان و مجموعه های آن در سال گذشته شامل تحقق 167 پروژه به ارزش 23 هزار میلیارد تومان بود که عمده آن تولید ارقام صنعتی با ارزش افزوده بالا با بیش از 20 درصد پیشرفت و ساخت است. کارخانه های اکسیژن یکی از مهمترین آنها است. برنامه های آن هم اکنون در دستور کار فولاد خوزستان قرار دارد و طرح بسیار ارزشمندی برای بهبود روند تولید است.

پروژه احداث مگا ماژول ۱.۷۶ درصد آهن‌سازی خوزستان که آغاز شده و در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد، یکی از پروژه‌های مهم این کارخانه فولاد است که بلوک اسفنجی آن در اوایل سال آینده پیش‌بینی می‌شود. سال ها. فولاد خوزستان در شادگان در حال ساخت مجتمع فولادی 800 هزار تنی و 1.2 میلیون تنی است.

باید بگویم؛ شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته موفق شد محصولات خود را با رکورد تولید به 21 کشور جهان صادر کند و این موضوع عامل مهمی در انتخاب مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به عنوان مرد سال صنعت فولاد کشور از سوی انجمن فولاد بود. تولید کنندگان. در کنفرانس بین المللی بررسی اجمالی صنعت فولاد و مواد اولیه (پلک).

بیشتر بخوانید  ازدواج آسان در جامعه باید به یک فرهنگ تبدیل شود


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *