فولاد – تخت جمشید؛ آیا سوابق دانشجویان نکونام حفظ خواهد شد؟



ایسنا / خوزستان نمایندگان خوزستان در هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف حریفان خود می روند.

در روز دوم هفته بیست و ششم لیگ برتر کشور ، ماجد سلیمان ، نفت آبادان و فولاد به ترتیب برابر پدیده خراسان ، نساج و پرسپولیس به مصاف هم می روند.

پدیده – نفت از مسجد سلیمان

به گزارش ایسنا ، دانشجویان روشنفکری که در سه هفته اخیر مسابقات لیگ برتر فقط یک امتیاز کسب کرده اند باید به مصاف تیم پدیده بروند تا در یک مسابقه حساس تفاوت آشکاری ایجاد کنند. این پدیده که در دو هفته گذشته به دو پیروزی متوالی رسیده و مطمئناً انگیزه کسب سومین پیروزی را خواهد داشت ، در برابر دانشجویان روشنفکر خواهد بود و تیم آسانی برای نفتی ها نخواهد بود. یک حریف روغنی با پیروزی در این مسابقه در صورت لغزش سایر حریفان می تواند جهش خوبی در جدول داشته باشد.

نفت مسجد سلیمان که در هفته های اخیر فرصت سوختن داشت ، باید با توجه به اینکه لیگ به پایان می رسد ، می تواند از بازی امتیازات امروز خارج شود تا فرصتی برای رسیدن به منطقه امن بدست آورد ، بنابراین خطری وجود ندارد منطقه. هفته های باقی مانده برای زنده ماندن در لیگ برتر دشوار نیست. نفت اکنون با 28 امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد و اگرچه پیروزی در این دیدار تأثیر زیادی در موقعیت تیم در جدول نخواهد داشت ، اما می تواند فاصله خوبی بین این تیم و پایین ترین تیم های جدول ایجاد کند.

بنزین ها از ساعت 20:30 امروز (سه شنبه) در مشهد به مصاف پدیده می روند.

بیشتر بخوانید  مستند "آیت الله مصباخ" به نمایش در می آید - صدا و سیما - اخبار فرهنگی تسنیم

نفت آبادان – منسوجات

به نظر می رسد نفت آبادان با دو پیروزی متوالی به 13 هفته ناکامی خود در رسیدن به پیروزی پایان داده است. اگر این تیم در ابتدای فصل همان روند خوب را دنبال می کرد ، یکی از اصلی ترین مدعیان کسب سهمیه بود ، اما طبق نتایج هفته های اخیر تیم های رقیب ، نفت نیز شانس کمی برای صعود به سهمیه، سهم.

شاگردان پورموساوی که نمی خواهند حتی این شانس اندک را از دست بدهند یا حداقل لیگ را با یک موقعیت مناسب به پایان برسانند ، به دنبال سومین پیروزی متوالی هستند. البته حریف نساجی نفت که طی چند روز گذشته با حواشی روبرو شده و در منطقه خطر نیز قرار دارد مطمئناً با تمام وجود در مقابل نفت حاضر خواهد شد و این دیدار برای هیچ کدام از دو تیم آسان نخواهد بود.

نفت آبادان از ساعت 21 امروز در خانه از منسوجات استقبال می کند.

فولاد – تخت جمشید

بدون شک یکی از حساس ترین و جذاب ترین بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر در اهواز بین فولاد و پرسپولیس برگزار می شود. فولاد می خواهد برنده شود تا در جمع مدعیان کسب سهمیه بماند و پرسپولیس برای افزایش فاصله خود از سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی مطمئناً فقط سه چشم در این بازی دارد. انگیزه هایی که می تواند یک جلسه جالب و دیدنی برگزار کند.

اما فولاد که مانند هفته های گذشته هیچ مردی برای این تقابل ندارد ، مطمئناً مقابل قهرمان چهار فصل لیگ برتر کار سختی خواهد داشت ، اما از آنجا که تیم نکونام 22 هفته شکست ناپذیری در اهواز را در خانه تجربه کرد ، در تلاش است روز سختی را برای پرسپولیس رقم بزنید و سوابق او را حفظ کنید. در همین حال ، چون این روزها دمای هوا در خوزستان زیاد است ، شاید گرما ، که برای فولاد آشنا و قابل تحمل است ، می تواند در این تیم برنده تیم مدعی پرسپولیس باشد.

بیشتر بخوانید  «شمخانی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور سیاسی رهبری شد

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل برکناری قادر به همراهی تیمش در این دیدار نخواهد بود.

فولاد امروز از ساعت 21:15 در خانه میزبان تیم پرسپولیس است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید