مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فوری/ دستور یارانه ای جدید رئیسی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

بالاخره بعد از مدت ها انتظار برای وعده یارانه جدید رئیسی اجرا و به حساب ناظر واریز می شود. در حال حاضر هیچ کس مسئول پرداخت نیست یارانه جدید ایشان موضوع را مطرح نکردند، بلکه بر اساس گفته های کارشناسان یارانه جدید در دسترس نیست. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالایی پرداخت می شود و در زیر به آخرین اخبار یارانه جدید می پردازیم.

در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی کشور که عصر سه شنبه به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی برگزار شد، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از روند رسیدگی به اعتراضات معترضانی که یارانه آنها لغو شده است، ارائه کرد. اجرای طرح همگانی سازی یارانه ها

در این گزارش با بررسی شاخص های تعیین عشر قابل قبول و دلایل محرومیت خانوارهای خاص از دریافت یارانه، تاکید شده است که رسیدگی به اعتراضات و پرداخت یارانه مطابق با شاخص ها مورد بازنگری قرار گرفته است.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش تاکید کرد: باید با نگاه مثبت و اعتماد به خوداظهاری و تفکیک حساب های تجاری و شخصی به دقت بررسی شود تا حقوق ملت به طور کامل رعایت شود و حقوق کسی تضییع نشود. .

وی بیان کرد: یارانه افرادی که صلاحیت آنها در بررسی های یارانه ای تایید می شود باید به سرعت و بدون وقفه پرداخت شود.

رئیس جمهور گفت: هم پرداخت یارانه به افراد ثروتمند و متمول و هم توقف پرداخت به نیازمندان غیرمنصفانه است و باید با بهره وری کامل در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید  قطار بی پروا به ایستگاه گاو می رسد / تولیدکنندگان شیر و گوشت در آستانه ورشکستگی

رئیسی همچنین تاکید کرد: وزارت تعاون باید شرایط و تدابیر لازم را برای جداسازی اعضای خانواده، رسیدگی به درخواست‌ها و انتشار نتایج به متقاضیان بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند.

یارانه جدید

دولت هنوز زمان دقیق واریز یارانه نقدی تیرماه 1401 را اعلام نکرده است، اما بررسی های ما نشان می دهد که دولت طی چند ماه گذشته هر 20 ماه یارانه نقدی را به حساب خانوارها واریز کرده است.

طبق شواهد و اظهارات مسئولان دولتی در عید قربان امسال یارانه جدیدی به حساب مردم واریز نمی شود. اما ممکن است در این تاریخ دو گروه از افراد مشمول یارانه شوند.

یارانه نقدی برای نگهداری خانوارها پرداخت می شود. 20. یارانه مالی هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. میزان یارانه مالی برای هر نفر 44 هزار و 500 تومان است که به گفته مسئولان کشوری امسال تغییر می کند. در زیر به آخرین اخبار یارانه نقدی می پردازیم.

دولت هنوز زمان دقیق واریز یارانه نقدی تیرماه 1401 را اعلام نکرده است، اما بررسی های ما نشان می دهد که در ماه های اخیر دولت یارانه نقدی را بیستم هر ماه به حساب خانوارها واریز کرده است. بنابراین به نظر می رسد حدود سه هفته دیگر دولت کار واریز یارانه مرحله 137 را آغاز کند.

به عبارت ساده تر، اگر تحت پوشش کمیته مددکاری و مددکاری هستید و در اردیبهشت و خرداد ۴۰۰ هزار تومان دریافت کرده اید، در تیرماه نیز همین مبلغ را دریافت خواهید کرد.

در واقع افراد تحت پوشش کمیته امداد و مددکاری در دهک های اول تا سوم هستند و 400 هزار تومان یارانه دریافت می کنند. بنابراین اگر خانواده شما 5 نفره باشد و در این دهک باشید مبلغ 2 میلیون تومان در این ماه به حساب سرپرستان شما واریز می شود.

بیشتر بخوانید  چرا کشاورزان اصفهان مجبور به کشتن دام های خود می شوند؟

برای دهک 4 تا 9 طبق معمول 300 هزار تومان یارانه پرداخت می شود. یعنی اگر خانواده ای 5 نفره مشمول این دهک ها شود، مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یارانه ها تا تعیین تکلیف کاتالوگ الکترونیکی به صورت منظم پرداخت می شود.

میرکاظمی گفت: با توجه به افزایش قیمت نفت، اکنون میزان تولید و صادرات بسیار بهتر از قبل شده است. وزارت تعاون، امور اجتماعی و مددکاری اجتماعی با حوزه یارانه معترضان برخورد می کند و در صورت تکمیل اطلاعات، مابه التفاوت یارانه به مشمولان پرداخت می شود.

وحیدی وزیر کشور گفت: تا زمان آماده شدن مواد برای توزیع، پرداخت یارانه به صورت نقدی ادامه دارد.

تا پایان خردادماه باید وضعیت یارانه های باقیمانده مشخص می شد و تا پایان این ماه می توان یارانه ای را که این گروه ارائه کردند، پس گرفت.

اکنون به نظر می رسد که تخصیص یارانه برای این قشر با مشکل جدیدی مواجه شده است و آن مشکل استعفای وزیر کار است که کار بررسی یارانه ها را متوقف کرد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *