فوری: دانشگاه ها حضوری شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: دیروز – یکشنبه 26 دی – وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نامه‌ای به تمامی مدیران شورای آموزش عالی استان، حضور این دانشگاه را اعلام کرد. متن نامه به شرح زیر است:

«به مناسبت تصمیم جلسه در خصوص ادامه تحصیل مستقیم دانش آموزان از 29 مهرماه 1393. در خصوص حضور آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین نتایج مذاکرات در اجلاس روسای دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی. حضور یکی از مقامات ارشد وزارتخانه 1400/10/20 جهت هماهنگی اقدامات لازم جهت در نظر گرفتن کلیه شرایط و الزامات خاص آن دانشگاه یا بالاتر الزامی می باشد. آموزش در اجرای آیین نامه زیر.

كليه كلاس هاي دانشجويي در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي در كليه مقاطع تحصيلي ترم دوم به صورت حضوري برگزار شود.

فرزندخواندگی:

با توجه به شرایط هر دانشگاه، یعنی در ضرورت آموزش مستقیم دانشجویان کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای، دوره های عملی، برنامه های آزمایشگاهی، کلینیک ها، کارگاه ها و غیره، آموزش مستقیم دانشجویان و کاردانی در مقطع کارشناسی در اولویت کامل قرار گیرد. .

به منظور اجرای هر چه مؤثرتر مصوبه، تصمیمات و اقدامات با هماهنگی دستگاه های استان به ویژه معاونت ها و بر اساس آخرین تصمیمات مراجع ذی صلاح اتخاذ شود.

کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان در صورت لزوم از آموزش الکترونیکی به صورت ترکیبی مناسب با آموزش مستقیم استفاده می کنند، باید طبق مقررات آموزش الکترونیکی و زیر نظر شورای عالی استان اقدام کنند. تحصیلات.

بیشتر بخوانید  فال عطسه شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | عطسه کردن در ساعات مشخص چه پیامی دارد؟

در هر صورت رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت جامعه دانشگاهی ضروری است.

حضور در دانشگاه


دیدگاهتان را بنویسید