فواید کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال



معرفی کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر ایجاد یک لایه الاستیک ظریف و محکم بر روی پوست در مدت بسیار کوتاه به بهبود افتادگی پوست کمک کرده و باعث می شود چین و چروک های صورت کوچک تر و محوتر گردیده و چهره جوان تر به نظر بیاید. از سوی دیگر مواد موجود در این کرم با تحریک ساخت پروتئین های رشته ای پوست، حالت ارتجاعی پوست را تقویت بخشیده و اثرات جاذبه زمین را بر روی پوست از بین می برند.


وجود مواد مهار کننده کلاژناز در این فرمولاسیون از تخریب پروتئین های پوست جلوگیری می نماید و مواد ترمیم کننده و ضد التهاب آن نیز به تقویت ساختار پوست کمک می کنند. ازسوی دیگر مواد آنتی اکسیدان موجود در آن اثر عوامل سوء محیطی از جمله آلودگی ها و رادیکالهای آزاد را خنثی می نمایند و به پوست فرصت می دهند تا ساختارهای بنیادین خود را بازسازی نموده و پروتئین هایی با حداکثر کارآیی تولید نماید. وجود مواد مرطوب کننده در این کرم به حفظ آب پوست کمک می کند و خواص بیومکانیکی پوست را بهبود می بخشد.


ویژگیهای کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


  • جلوگیری از افتادگی و افزایش مقاومت پوست در مقابل تاثیر جاذبه

  • محکم کننده پوست صورت، ضد افتادگی و ضد چروک

  • ترمیم کننده شبکه های پروتئین پوست، جهت افزایش استحکام پوست

  • سرشار از پپتیدهای مؤثر، جهت کاهش افتادگی و رفع چروک های صورت

  • افزایش مقاومت پوست در برابر تاثیر جاذبه و پیشگیری از افتادگی پوست


کرم


مزایای مصرف کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال




افتادگی پوست یکی از مشکلاتی است که اکثر ما با آن مواجه هستیم. این عارضه دلایل گوناگونی دارد. افزایش سن، ژنتیک، مصرف غذاهای ناسالم، مصرف دخانیات و … همگی تاثیرات منفی بر روی پوست دارند. با افزایش سن میزان کلاژن و الاستین در بدن به طور محسوسی کاهش می‌یابد. این کاهش مقدار، باعث افتادگی و ایجاد چین و چروک بر روی پوست می‌شود. افزایش وزن نیز می‌تواند یکی از دلایل عمده افتادگی پوست باشد.


روش‌های زیادی برای درمان افتادگی پوست وجود دارد. استفاده از کرم‌های لیفتیگ یکی از روش‌های مرسوم برای رفع افتادگی پوست است. کرم‌های لیفتینگ حاوی ترکیبات مفیدی هستند که باعث سفت شدن پوست و بازگشت خاصیت کشسانی می‌شوند.


دلیل اصلی افتادگی پوست کاهش کلاژن و الاستین است. در واقع کرم‌های لیفتینگ با افزایش این دو ترکیب در پوست قوام و استحکام پوست را بازمی‌گردانند. انتخاب یک کرم لیفتینک مناسب تا حدود زیادی افتادگی پوست را برطرف می‌کند. کرم‌های لیفتینگ عمدتا علاوه بر رفع افتادگی برای از بین بردن چروک‌ها نیز کاربرد دارند.


کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال یک کرم فوق العاده مفید و مغذی برای پوست است. ترکیبات بکار رفته در این کرم در ادامه شرح داده شده است.


دکسپانتنول


کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی دکسپانتول است. این ماده یکی از ویتامین های گروه B می باشد که براحتی به داخل پوست و فولیکول مو و ناخن نفوذ می کند. این ماده در بدن به پانتوتنیک اسید تبدیل شده و در سنتز کوانزیم A به کار می رود. دکسپانتنول سریعاً از پوست جذب شده و به لایه های عمقی پوست می رسد. دکسپانتنول قدرت پیوند با آب را داشته و آب را درون پوست نگه می دارد. این ماده نوسازی سلولها را افزایش داده و ترمیم پوست در اثر سوختگی ، اگزما و غیره را سرعت می بخشد. دکسپانتنول خارش و التهاب پوست را کاهش داده و باعث لطافت و نرمی پوست می گردد.


گلیسیرین


کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی گلیسیرین است که از دیر باز در فراورده های مرطوب کننده مورد استفاده بوده است. این ماده جاذب الرطوبه بوده و باعث مرطوب شدن پوست می گردد.


گل همیشه بهار


در فرمولاسیون کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال گل همیشه بهار وجود دارد. این گیاه از قدیم الایام برای ترمیم زخمها و کاهش التهاب مورد استفاده قرار می گرفته است. عصاره این گیاه اثر نرم کننده و محفاظتی بر پوستهای حساس و کم مقاومت را دارد، روغن همیشه بهار اپی تلیال سازی (تکثیر سلولهای پوست) را به طور قابل توجهی تحریک می نماید. در تحقیقات متعدد نشان داده شده که ساخته شدن گلایکوپروتئین، نوکلئو پروتئین و کلاژن را در محل، افزایش می دهد. همچنین خواص ضد باکتریال و ضد ویروسی نیز دارد.


عصاره این گیاه به عنوان پاک کننده و پالاینده پوست از مواد زائد نیز مورد توجه می باشد. همچنین این ماده خواص آنتی هیالورونیداز داشته که سبب محافظت از اسیدهیالورونیک موجود در پوست (که توسط شرایط محیطی نامناسب تخریب می گردد) می شود. اسید هیالورونیک نقش بسیار مهمی در ایجاد ساختارسالم و طبیعی پوست ایفا می نماید.به طور کلی این ترکیب در فراورده های آرایشی، بهداشتی به عنوان نرم کننده، محافظت کننده پوست، التیام بخش، ضد التهاب و ضد عفونی کننده کاربرد دارد.مخصوصاً در مورد پوستهای خشک و ترک خورده و ملتهب بسیار مفید می باشد و حالت قابض آن باعث تنگ شدن منافذ پوست شده که این امر باعث صافی و شفافیت هر چه بیشتر پوست می گردد.


آلانتویین


کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی آلانتوئین است که از برخی گیاهان مثل جوانه گندم و بابونه استخراج می گردد و دارای خواص التیام بخش قوی بوده و به بهبود زخمها کمک می کند. این ماده باعث بهبود بافت های تحریک شده می شود و به کاهش التهاب پوست ناشی از خشکی نیز کمک می کند. به عنوان نرم کننده نیز در محصولات مختلف به کار می رود. این ماده همچنین باعث سرعت بخشیدن به امر بازسازی پوست می شود.


ویتامین E


کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی ویتامین E است. این ترکیب به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی شناخته شده است. ویتامین E به راحتی به داخل پوست نفوذ کرده توسط پوست جذب می شود و باعث کاهش تخریب ناشی از اشعه UV می شود. زیرا این ترکیب رادیکالهای آزاد اکسیژن را به دام انداخته و از پراکسیداسیون چربی ها در اثر اشعه UV جلوگیری می نماید. ویتامین E همچنین خصوصیات تشکیل لایه محافظ بر روپوست و مو را داشته و باعث رطوبت رسانی به پوست نیز می شود.


روغن گل آفتاب گردان


کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال حاوی روغن آفتاب گردان است. این گیاه در اکثر نقاط دنیا وجود داردو به علت اینکه به طرف خورشید می چرخد به این نام خوانده میشود.روغن آن سرشار از اسید لینو لئیک، و مقداری فسفولیپید و منبع عالی ویتامین E میباشد.در محصولات زیبایی به عنوان یک ترکیب موثر و ضد رادیکال آزاد استفاده میشود.امگا 6 آن باعث کاهش اثرات پیری پوست و افزایش سلول سازی است.


جوانه گندم


در فرمولاسیون کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال بکار رفته است. روغن جوانه گندم برای نرمی پوستهای خشک و پیشگیری از پیری پوست موثراست.این ترکیب یک مرطوب کننده طبیعی است ،اسیدهای چرب اشباع موجود در آن با رادیکالهای آزادی که بافتها را تخریب میکنند و باعث چین و چروک می شوند مبارزه می کنند و اجازه نمیدهند خاصیت ارتجاعی پوست از بین رود.در فرآیند جوانه زدن؛املاح، ویتامینها و پروتئینها به مقدار زیادی افزایش می یابد.


کرم زدن


روش مصرف کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


هر صبح و شب پس از تمیز نمودن پوست با پاک کننده مناسب، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست صورت و گردن بمالید.


توصیه ها در رابطه با مصرف کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال


  • کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال را از مراکز معتبر و داروخانه ها خریداری کنید.

  • برای جلوگیری از افتادگی با توجه به سن خود میتوانید از کرم محکم کننده سینره و یا کرم محکم کننده بالای 40 سال استفاده کنید. همچنین در صورت تمایل به درمان کامل تر میتوانید در کنار کرم از سرم محکم کننده کننده استفاده کنید.

  • و نوع کرم محکم کننده صورت هست که یک نوع مخصوص افراد زیر 40 سال، به اسم کرم محکم کننده صورت، و نوع دیگر به همین نام فقط برای افراد بالای 40 سال ساخته شده است. علاوه بر کرم، سرم محکم کننده صورت را هم پیشنهاد می شود.

  • کرم محکم کننده پوست سینره مخصوص افراد بالای ۴۰ سال را در جای خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line


بیشتر بخوانید:


فواید بی نظیر کرم محکم کننده پوست صورت سینره


مهمترین علت شلی پوست چیست + درمان سریع این عارضه


روش های نوین سفت شدن پوست صورت


separator line


بیشتر بخوانید  چگونه می توان نخبه شد

دیدگاهتان را بنویسید