مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فواید و نحوه کار با فیس براش (Face brush)

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



کاربرد برس شستشوی صورت


برس های شستشوی صورت می تواند پوست را به صورت عمقی پاکسازی کرده و با اصلاح و افزایش گردش و جریان خون پوست را نرم کند و مشکلات پوستی از جمله جوش و لک را از بین ببرد.


این شعارها که باعث می شوند گمان کنید با خرید این وسیله، پوستی به زیبایی و لطافت کودکان خواهید داشت، تنها وعده و وعیدهای پوچ است.


شاید برس شستشوی صورت بتواند آلودگی ها را در شرایط خاص از روی پوست بردارد اما به طور حتم درمان مشکلات پوستی متعدد نیست.


انواع برس شستشوی صورت


برس های شستشوی صورت در بازار در انواع مختلفی عرضه شده اند که کارایی مشابه هم ندارند و لازم است با همه آنها و نحوه کاربردشان آشنا شوید:


برس های دستی


ساده ترین و رایج ترین مدل موجود است. یک برس گرد مخصوص صورت با دسته ای پلاستیکی! که در مقایسه با سایر برس ها نرم تر هستند و با حرکات دایره ای و چرخشی روی پوست به پاکسازی پوست کمک می کنند. قیمت این نوع برس ها در بازار، زیر 30 هزار تومان است.


برس های چرخشی


این نوع برس با برق کار می کند و حرکات چرخشی دارد. کافی است آن را روی پوست نگه دارید تا خودش آن را پاک کند. قیمت این نوع برس صورت نیز در بازار بین 90 تا 120 هزار تومان است.


برس های ویبره


این نوع برس حرکت چرخشی ندارد، بلکه با نوعی حرکت لرزشی به پاکسازی عمقی پوست کمک می کند و سری های نرم، متوسط و سختی دارد. قیمت این نوع کمی بالاتر، یعنی حدود 300 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید  عوارض آرایش صورت


فیس براش /Face brush


آیا فیس براش برای پوست خوب است ؟


ادعاهایی که برای عملکرد فیس براش ها مطرح می شوند، بسیار تاثیرگذارند، پس می توان درک کرد که چرا بسیاری از مردم دوست دارند که از آن ها استفاده کنند.


فیس براش ها ۶ برابر بیش تر از یک شستشوی معمولی آلودگی، چربی و آرایش را از صورت پاک می کنند. آن ها جذب محصولات مراقبت از پوست را افزایش داده و از جوش و چروک جلوگیری می کنند.


فواید استفاده از فیس براش یا برس شستشوی صورت


به صورت خلاصه مزایای استفاده از فیس براش عبارتند از :


  1. پاکسازی عمیق پوست تا ۶ برابر بیش تر از شستشوی معمولی با انگشت : موهای ظریف این برس، با شستشوی عمقی منافظ پوست، چند برابر انگشت یا لیف، پوست را از هرآنچه روی آن باقی مانده باشد می رهانند.

  2. لایه برداری سطحی و از بین بردن سلول های مرده ی پوست : پوست هر ۲۸ روز یکبار خود را تجدید می کند. استفاده از فیس براش، با پاک کردن سطح پوست از سلول های مرده، موجب کمک به این چرخه می شود. این دستگاه همچنین باقی مانده ی ذرات مواد آرایشی و آلودگی که موجب ایجاد جلوه ای کدر از چهره ی شما شده است را پاک می کند.

  3. تمیز کردن منافذ پوست و تنگ کردن آن ها : فیس براش با پاکسازی پوست از سلول های مرده، بر اثر مرور زمان، منافذ پوست را تنگ تر می کند.

  4. بهبود گردش خون و افزایش شفافیت پوست : براش صورت در واقع یک ماساژدهنده کوچک است که با تحریک سطح پوست، موجب جلوه ی شاداب و درخشان آن می شود.

  5. جلوگیری از ایجاد جوش و چین و چروک : پسماند آلودگی های هوا، محیط و مواد آرایشی روی پوست موجب عدم تغذیه و تنفس پوست و ایجاد چروک و جوش می شوند.

  6. افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست : پس از استفاده از فیس براش، صورت آماده جذب هرگونه محصولات مراقبتی دیگر است. کرم ها و سرم های شما با شدت بیشتری جذب می شوند و نتیجه ی بهتری خواهید گرفت.


فیس براش  / Face brush


بهترین نوع برس شستشوی صورت


اما سوال مهمی که برای شما پیش خواهد آمد این است که کدام مدل مناسب پوست من می باشد! چرخشی یا لرزشی؟ در این مقاله هر دو مدل را به شما معرفی میکنیم تا راحت تر بتوانید نسبت به خرید فیس براش مناسب پوستتان تصمیم بگیرید.


  • فیس براش چرخشی:


در مدل چرخشی براش دستگاه به صورت دورانی میچرخد و تار موهای بسیار نازک براش به طور کاملا یکنواخت به کل سطح پوست دسترسی پیدا کرده و پوست را تمیز می کند.تنوع براش در فیس براش چرخشی بسیار مهم است زیرا با توجه به نوع پوست باید براش مناسب را انتخاب کرد.


بهترین ترکیب براش برای این نوع فیس براش یک براش بسیار نرم برای پوست های حساس، یک براش متوسط برای پوست های چرب و یک براش زبرتر برای لایه برداری می باشد.


نکته بسیار مهم در استفاده صحیح از فیس براش چرخشی روش حرکت براش بر روی پوست می باشد، هرگز براش را بیش از حد بر روی پوست فشار ندهید. براش مناسب پوست خود را انتخاب کرده و فیس براش را به نرمی روی نواحی مختلف صورت حرکت دهید


  • فیس براش لرزشی (سونیک):


این مدل فیس براش از تکنولوژی اولتراسونیک یا لرزش استفاده میکند. در این مدل براش دستگاه ثابت است و فقط موهای براش به لرزه در می آید.تکنولوژی لرزشی در هر ثانیه ۳۰۰ لرزش را به موهای براش انتقال داده و به نرمی و بدون هیچ گونه سایش کاملا پوست را تمیز می کند.


این مدل فیس براش گزینه مناسب تری برای اشخاص با پوست های حساس می باشد.با توجه به نیاز میتوان از انواع براش های این دستگاه برای لایه برداری، شستشوی روزانه و انجام میکاپ استفاده کرد.


در واقع هر دو نوع چرخشی و لرزشی در تمیز کردن پوست موثر می باشند و با توجه به تنوع براش ها، میزان پاک کنندگی در هر دو مدل تقریبا کاملا برابر هست و تفاوت تنها در سایر لوازم جانبی نظیر شارژر، پایه نگهدارنده و براش میکاپ می باشد.


استفاده از فیس براش بسیار راحت است. به این صورت که ابتدا صورتتان و براش دستگاه را خیس کرده، مقداری از ژل شستشو و یا هر شوینده ای را روی موهای براش ریخته یا مستقیم به صورت بزنید و بعد از روشن کردن دستگاه حدود یک دقیقه صورت را با آن بشویید و نهایتا آبکشی می نمایید.


بیشتر بخوانید  عوارض بوتاکس + توضیحات
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *