مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فواید مصرف پودر گیاهی ماریانا برای بانوان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



گیاه ماریانا


پودر گیاهی ماریانا حاوی گیاه ماریانا است که استفاده از آن خواص اعجاب انگیزی برای بانوان به همراه خواهد داشت . در زمان های بسیار قدیم نیز از گیاه ماریانا استفاده می شده است و یکی از دلایلی که این گیاه محبوبیت جهانی یافته است تنگ کردن واژن و افزایش لذت جنسی در بانوان می باشد . ماریانا علاوه بر تنگ کردن واژن مزایای بی شمار دیگری نیز دارد که در این مقاله از مجله دلگرم به فواید مصرف گیاه ماریانا خواهیم پرداخت.




گیاه ماریانا چیست؟


گیاه ماریانا یکی از گیاهان دارویی مفید ، قابض و کاربردی می باشد که خواص درمانی بی شماری دارد .استفاده از گیاه ماریانا روشی موثر برای تنگ کردن واژن بوده و روشی غیر تهاجمی برای دستیابی به این هدف محسوب می شود.




ویژگیهای گیاه ماریانا


  1. تنگ کردن واژن

  2. افزایش لذت جنسی بانوان در حین آمیزش جنسی

  3. درمان عفونت های زنانه

  4. رفع خارش واژن

  5. درمان بوی بد واژن

  6. افزایش میل جنسی در بانوان

  7. متعادل نمودن phترشحات زنانه


ترکیبات تشکیل دهنده گیاه ماریانا


ترکیبات تشکیل دهنده گیاه ماریانا بسیار قدرتمند و موثر می باشد . آهن موجود در این گیاه 25 برابر اسفناج ،کلسیم موجود در ماریانا 17 برابر کلسیم موجود در شیر، ویتامین آ موجود در گیاه ماریانا 10 برابر هویج ، و پتاسیم و پروتئین موجود در این گیاه به ترتیب 5 برابر از موز و 4 برابر بیشتر از تخم مرغ می باشد .




مزایای استفاده از گیاه ماریانا


  • گیاهی کاملا اثر بخش

  • بدون ایجاد حساسیت و یا عارضه

  • دارای نتایج زود بازده

  • ماندگاری و دائمی بودن نتایج حاصله

  • دارای قیمت مناسب

  • روشی آسان و در دسترس


اشکال گیاه ماریانا در بازار


  1. شیاف ماریانا: این قرص حاوی گیاه ماریانا می باشد و در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی تهیه و تولید می شود .شما با خرید شیاف ماریانا دیگر نیازی به آماده سازی نداشته و به راحتی می توانید با قرار دادن شیاف در واژن خود از مزایای بی نظیر آن بهره مند گردید.

  2. گیاه ماریانا : این گیاه را می توانید به راحتی تهیه نموده و به شکلی که در زیر توضیح داده خواهد شد استفاده نمایید .

  3. پودر ماریانا: پودر ماریانا شکل دیگر این محصول می باشد که برای استفاده از آن باید کمی آب به آن اضافه نموده و پس از خمیری شکل شدن پودر ماریانا آن را به صورت شیاف در واژن قرار دهید .


طریقه مصرف گیاه ماریانا


  1. پس از تهیه این گیاه کافیست یک پیمانه از این گیاه را با 7 الی 8 لیوان آب مخلوط نموده و در قوری کوچکی بریزید .

  2. قوری را بر روی حرارت قرار دهید تا محتویات داخل آن به خوبی جوشانده شود .

  3. سپس محتویات داخل قوری را از یک صافی رد نموده تا مایعی کاملا شفاف و زلال حاصل شود .

  4. پس از طی مراحل بالا کافیست یک استکان از محلول زلال و شفاف حاصله را درون یک لگن تمیز بریزید و سپس به مدت 15 دقیقه بر روی لگن بنشینید .

  5. شما می توانید با استفاده از یک سرنگ استفاده نشده و کاملا استریل مقداری از محتویات درون قوری را برداشته و واژن خود را با این محلول شست و شو دهید.




تعداد دفعات مصرف گیاه ماریانا




10 روز پس از اولین استفاده مجددا نصف پیمانه ماریانا را با 4 لیوان آب مخلوط نموده و گیاه ماریانا را مشابه روشی که در بالا توضیح داده شده است جهت مصرف آماده کنید .


پس از آن هر دو هفته یک بار از این گیاه استفاده کنید و این روند را به مدت 3 ماه تکرار نمایید .پس از آن نیازی به مصرف دارو تا یکسال نبوده و مجددا با مصرف این گیاه در سال بعد برای همیشه از مصرف گیاه ماریانا بی نیاز خواهید شد .


عوارض گیاه ماریانا




عوارض گیاه ماریانا ،در صورت استفاده صحیح و طبق دستور عوارض گیاه ماریانا بسیار ناچیز و در حد صفر می باشد .ارزیابی های صورت گرفته حاکی از کسب نتایج مطلوب و فقدان ایجاد عارضه جانبی در مصرف کنندگان این محصول می باشد که علت این امر طبیعی بودن این گیاه می باشد.


آیا نتایج حاصله از استفاده ماریانا دائمی می باشد؟


نتایج حاصل از مصرف این داروی گیاهی و طبیعی به صورت آنی و حداکثر پس از دو هفته از اولین مصرف به خوبی قابل مشاهده می باشد .در صورت استفاده در بازه زمانی مشخص می توانید علاوه بر عدم مصرف ماریانا شاهد تغییرات شگفت انگیزی در تنگ شدن واژن و رفع مشکلات مربوط به این ناحیه باشید.




موارد منع مصرف :


در دوران بارداری و قاعدگی نباید از ماریانا استفاده کرد .


** هشدار و توجه جدی **

این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.


بیشتر بخوانید :


لیست قیمت انواع مکمل های گیاهی در بازار


عوارض و خطرات استفاده بعضی از گیاهان دارویی


بیشتر بخوانید  فواید داروهای ضد آریتمی جهت درمان تپش قلب غیرطبیعی یا آریتمی قلبی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *