فواید ماساژ انگشت و کف دست


اهمیت ماساژ انگشت

با این قسمت از دلگرم کننده به روز باشید اهمیت ماساژ انگشت آن ها ملاقات می کنند.

 اهمیت ماساژ انگشت

اندام ها را با کف دست درمان کنید

بهتر است در زمان بیماری انگشتان را ماساژ دهید و از بی حسی و سرماخوردگی جلوگیری کنید.درمان های زیادی وجود دارد.ماساژ دادن دست ها و انگشتان مختلف می تواند قسمت های مختلف بدن را تحت تاثیر قرار دهد و درد بدن را به طور طبیعی در یک دقیقه و بدون استفاده از هیچ دارو یا مسکنی تسکین دهد. .

پولک

این انگشت مربوط به قلب و ریه است و ماساژ آن ریه ها را سم زدایی می کند و تنگی نفس را برطرف می کند.انگشت و انگشت چهارم: ماساژ این انگشت درد شکم را تسکین می دهد و یبوست و اسهال را برطرف می کند.

انگشت وسط

این انگشت را ماساژ دهید تا حالت تهوع سفر یا بی خوابی و درد اطراف قلب را از بین ببرید.

صورتی

با ماساژ این انگشت می توانید از شر میگرن و گردن درد خلاص شوید. در واقع این انگشت به جریان خون متصل است علاوه بر این کف دست به اعصاب متصل است و در واقع برای تشویق مراقب سلامت جسمانی خود هستید. پشت دست به کمر متصل است و ماساژ آن می تواند کمردرد را درمان کند به دستان خود نگاه کنید.

چی میبینی؟ “فقط چند دست” ممکن است پاسخ شما باشد، اما اگر از یک رفلکسولوژیست بپرسید، او می گوید: “من چندین نقطه فعال می بینم که به بدن و ذهن قدرت می بخشد. انگشت شست مسئول اضطراب و سردرد است.” اگر سردرد عصبی دارید، انگشت شست خود را به مدت 5 دقیقه محکم نگه دارید. به گفته رفلکسولوژیست ها، این به سرعت درد را تسکین می دهد.

بیشتر بخوانید  معرفی کامل داروی ضد سرطان ایفوسفامید

انگشت

این انگشت درد عضلانی و احساس ناامیدی، ترس و شرم را کنترل می کند. تحقیقات نشان داده است که افراد مبتلا به کمردرد و درد عضلانی پس از یک دوره رفلکسولوژی احساس بهتری دارند. انگشت اشاره خود را به مدت 5 دقیقه محکم نگه دارید تا این مشکلات حل شود.

انگشت وسط

فشار دادن انگشت وسط احساس خشم و خستگی مفرط را از بین می برد. این تمرین رفلکسولوژی فشار خون را کاهش می دهد و به شما احساس آرامش می دهد.

حلقه

اگر حلقه را به مدت 5 دقیقه فشار دهید، احساس ناراحتی و احساسات منفی از بین می رود. در حین انجام این تمرین آرام باشید و روی تنفس تمرکز کنید.

صورتی

انگشت کوچک مسئول عزت نفس، استرس و عصبانیت است. اگر احساس می کنید که اعتماد به نفس خود را از دست داده اید، انگشت کوچک خود را به مدت 5 دقیقه فشار دهید. به چیزهای خوب زندگی فکر کنید.

درخت نخل

انگشتان یک دست را روی وسط کف دست دیگر فشار دهید. با حرکات دایره ای ماساژ دهید و یک نفس عمیق به داخل و خارج بکشید. به گفته متخصصان، رفلکسولوژی کف دست مرکز عواطف و احساسات است و ماساژ کف دست از حالت تهوع، استرس، اسهال و یبوست جلوگیری می کند.

فشار دادن روی کف دست

ماساژ کف دست

این حرکت معمولاً در تمرینات مدیتیشن انجام می شود. و باعث می شود که تمرکز کنید و افکارتان را سازماندهی کنید. فشار دادن کف دست جریان خون را تنظیم می کند.

سوریا مودرا

این تمرین هضم و سوخت و ساز بدن را تقویت می کند. این تکنیک برای کاهش دمای خون و بی اشتهایی نیز مفید است.

بیشتر بخوانید  آیا استروژن باعث تشدید سردردهای میگرنی میشود؟

————————————————- ———————————-

گردآوری شده توسط مجله اینترنتی تشویق

مرجان امینی


دیدگاهتان را بنویسید