فواید لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره



آشنایی با لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره


لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره با دارا بودن مواد ضد التهاب طبیعی و بسیار مؤثر، سوزش و قرمزی پوست بعد از اصلاح را از میان می برد. مواد آنتی باکتریال طبیعی موجود در این لوسیون سطح پوست را ضد عفونی کرده و از ایجاد عفونت و جوش در فولیکولهای مو پس از اصلاح جلوگیری می کند.


استفاده از عصاره گیاهان دریایی با خواص مرطوب کننده عالی در این لوسیون باعث رطوبت رسانی عمیق پوست می گردد و به پوست نرمی و لطافت می بخشد. حس خنکی و تازگی که پس از استفاده از این لوسیون در پوست احساس می شود به فرد آرامش و طراوت می بخشد. لوسیون پس از اصلاح سینره حاوی مواد انرژی بخش، آنتی اکسیدان و ضد چروک است و پوست را از اثر مخرب عوامل محیطی محفوظ می دارد.


ویژگیهای لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره


  • ایجاد احساس خنکی و طراوت در پوست و پیشگیری از ایجاد جوش پس از اصلاح

  • کاهش التهاب و سوزش پوست صورت پس از اصلاح

  • جلوگیری از ایجاد جوش

  • ایجاد حس تازگی و طراوت

  • حاوی مواد آنتی باکتریال


اصلاح موی صورت


مزایای مصرف لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره




اصلاح موی سر و صورت کاری منظم و همیشگی است و هر کس هم برای انجام دادن آن شیوه و روشی خاص دارد، از استفاده از تیغ و ماشین های اصلاح گرفته تا اپیلیدی و موم انداختن. اما چیزی که در این میان مهم است، اهمیت محصولات مختلفی است که افراد برای التیام و جلوگیری از جوش زدن محل اصلاح شده از آنها استفاده می کنند.


افترشیوها دارای مواد خنک کننده ای هستند که سوزش پوست پس از اصلاح را از بین می برند: «پوست خیلی از افراد ممکن است پس از اصلاح، ملتهب بشود و جوش های قرمز غیرچرکی بزند. مواد آنتی باکتریال موجود در افترشیوها می تواند در کاهش التهاب و بروز جوش های التهابی در این گونه افراد، کمک کننده باشد


افترشیوها در مدل های مختلفی از جمله اسپری، ژل، انواع لوسیون ها، محصولات پمادی، محصولات التیام بخش، محصولات بر پایه الکل یا شیر موجودند. اضافه کردن عصاره های طبیعی به افترشیوها باعث بهبود عملکردشان در زمینه های مختلف می شود. مثلا افزودن آلوئه ورا، به ایجاد رطوبت بیشتر کمک می کند.


یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که افراد هنگام خریدن افترشیو با آن مواجه هستند، انتخاب کالا با توجه به تنوع جنس و مواد تشکیل دهنده متنوع این محصولات است. انتخاب یک افترشیو مناسب رابطه مستقیمی با نوع پوست افراد دارد. مثلا فردی که پوست اش خشک است به هیچ عنوان نباید از اسپری ها و محصولات بر پایه الکل استفاده کند زیرا با این کار خشکی پوست اش را به چند برابر خواهد رساند، بنابراین توصیه ما استفاده از محصولات لوسیون مانند به این گونه افراد است. در عوض آنهایی که پوستی چرب دارند می توانند بدون هیچ گونه نگرانی از انواع اسپری ها و محصولات حاوی الکل و همچنین محصولات بر پایه ی آب استفاده کنند.» استفاده از کرم های مرطوب کننده معمولی جایگزین مناسبی برای افترشیوها نیست و استفاده از کلیه محصولات را در صورت ایجاد بریدگی یا خراش روی پوست، بلامانع می داند.


نکته دیگری که به خصوص در مورد آقایان اهمیت زیادی دارد این است که هنگام خرید افترشیو حتما به بوی آن توجه زیادی کنند زیرا آقایان بیشتر صبح ها و قبل از رفتن به محل کار صورت خود را اصلاح می کنند و پس از مالیدن مقداری افترشیو به صورت خود از خانه بیرون می روند و بوی افترشیوشان ممکن است تا آخر روز روی صورت شان باقی بماند، بنابراین انتخاب یک محصول خوش بو می تواند به آنها آرامش و اعتماد به نفس بیشتری بدهد. در ضمن، چون هدف شما نرم، مرطوب و شاداب شدن پوست تان است، پس استفاده از محصولاتی که مقداری ویتامین E و Cهم به آنها افزوده شده می تواند برایتان بهتر باشد.


یادتان نرود که عطر و ادکلن به هیچ وجه نمی توانند جایگزین های مناسبی برای افترشیو باشند. متاسفانه بسیاری از افراد اقدام به استفاده از عطر و ادکلن روی پوست خود پس از اصلاح می کنند که این امر به ملتهب شدن بیشتر پوست شان منجر می شود.


کسانی که از صابون برای اصلاح صورت استفاده می کنند حتما بعد از پایان اصلاح از کرم های مرطوب کننده استفاده کنند. اما استفاده از کرم برای کسانی که از خمیر ریش استفاده می کنند ضرورت چندانی ندارد چون خود این خمیر ریش ها حاوی مواد مرطوب کننده هستند.


لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره یک محصول بسیار مفید بری آقایان است و حاوی ترکیباتی است که از پوست شما پس از اصلاح به خوبی محافظت می کند. فواید ترکیبات بکار رفته در فرمولاسیون لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره در ادامه شرح داده شده است.


کمپلکس گیاهان دریایی


کمپلکس گیاهان دریایی لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره یک ترکیب بسیار مفید برای پوست صورت است. این کمپلکس به دلیل اشعه uv که دارد از گشاد شدن عروق جلوگیری می کند و باعث بهبود جریان خون در رگها و اکسیژن رسانی همچنین باعث جلوگیری از تخریب کلاژن پوست می شود.


آلانتویین


لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره حاوی آلانتوئین است . آلانتوئین ماده ای است که از برخی گیاهان مثل جوانه گندم و بابونه استخراج می گردد و دارای خواص التیام بخش قوی بوده و به بهبود زخمها کمک می کند. این ماده باعث بهبود بافت های تحریک شده می شود و به کاهش التهاب پوست ناشی از خشکی نیز کمک میکند. به عنوان نرم کننده نیز در محصولات مختلف به کار می رود. این ماده همچنین باعث سرعت بخشیدن به امر بازسازی پوست می شود.


آلوئه ورا


آلوورا در لغت به معنای ماده تلخ درخشان است که از کلمه عربی آلوئه برگرفته شده است.در ایران از آن بعنوان صبر زرد هم نام برده میشود.اگر چه آلوورا هزاران سال است که در پزشکی نقش مهمی را ایفا میکند ،اما از کشف خواص بی همتای آن توسط طب مدرن زمان زیادی نمی گذرد.ویتامینهای موجود در آن A,B1, B2 ,B6 ,B12 ,C ,E و فولیک اسید و نیاسین و مواد معدنی شامل کلسیم سدیم،آهن ،پتاسیم،کروم،منگنز،مس و روی می باشد.این معجزه گر خواص ضد التهابی داشته و رطوبت پوست را بطرز شگفت آوری حفظ می کند. لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره با دارا بودن عصاره آلوئه ورا به خوبی پوست را تغذیه و بازسازی می کند.


افتر شیو


روش مصرف لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره


پس از اصلاح صورت مقداری از لوسیون را بر روی کف دست ریخته و به آرامی بر روی صورت بمالید.


توصیه ها در رابطه با مصرف لوسیون پس از اصلاح صورت آقایان سینره


  • لوسیون پس از اصلاح صورت سینره را از مراکز معتبر و داروخانه ها تهیه کنید.

  • لوسیون پس از اصلاح صورت سینره را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.


separator line




بیشتر بخوانید:


لیست قیمت انواع لوازم اصلاح مو در بازار


دانستنی های طلایی اصلاح صورت آقایان


تراشیدن ریش و جوش زدن در اقایان


separator line


بیشتر بخوانید  آموزش گام به گام و تصویری آرایش رنگین کمانی چشم

دیدگاهتان را بنویسید