مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فواید غیر قابل مقایسه پلاسمای فرکشنال برای سلامت پوست و بدن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


اولین سازنده دستگاه های پلاسمای فرکشنال اسپارک


شرکت فنی مهندسی توسعه مدار قهرمان اولین سازنده دستگاه اسپارک برای پلاسمای فرکشنال در جهان با ارائه این دستگاه یکی از مهمترین و اصلی ترین دغدغه های پزشکان و کلینیک های زیبایی را به دلیل مزیت های متعدد و کاربرد گسترده در زمینه زیبایی برطرف کرد.

میکروپلاسم فرکشنال برای درمان زخم های صورت

استفاده از انرژی پلاسما یک مفهوم جدید در پزشکی و زیبایی شناسی ضد پیری است و از زمان ورود آن به حوزه زیبایی شناسی، مطالعات زیادی برای بررسی اثرات سنتز کلاژن انجام شده است که ممکن است نتایج طولانی مدت را توضیح دهد.
این محصول جدید که با نام های Spark Fractional Plasma، Matrix Plasma، Fractional Plasma و Fractional Plasma شناخته می شود، طرفداران زیادی دارد و طرفداران زیادی دارد و با انرژی و تنظیمات پلاسما، قسمت های مختلف صورت و بدن را ایمن می پوشاند. بر استحکام ایده آل دستگاه تأثیر می گذارد و راه حل طلایی برای به حداکثر رساندن سنتز کلاژن است.

ماتریکس پلاسما و بازسازی پوست

در ابتدا، جوانسازی پوست پلاسما یک روش لیزر، پالس یا فرکانس رادیویی نیست. با استفاده از انرژی حرارتی پوست را با پلاسما بازسازی می کند. ژل لیدوکائین یا بی حسی تزریقی برای بی حس کردن محل درمان قبل از شروع کار استفاده می شود.
انرژی گرمایی در طی پلاسما درمانی به پوست منتقل می شود و به طور یکنواخت جذب می شود. بازسازی کلاژن و الاستین در ناحیه تحت درمان شگفت انگیز است و بافت جدید و سالم در نهایت جایگزین بافت های چروکیده و آسیب دیده خواهد شد.


پلاسمای کسری

پلاسمای فراکشنال اسپارک چگونه کار می کند

دستگاه پزشکی Spark Fractional Plasma مدرن ترین دستگاهی است که امکان یونیزاسیون گاز در هوا را فراهم می کند و با تولید پلاسما در ارتباط است. سطح توان عمق نفوذ انرژی به بافت را کنترل می کند، در حالی که سطح فرکانس درجه آسیب حرارتی را کنترل می کند.
بنابراین می توان با کنترل فرکانس از آسیب حرارتی و خطر هایپرپیگمانتاسیون جلوگیری کرد.بدن اعمال می شود. اساساً هوا بین سوزن و سطح پوست یونیزه شده و قوس های کوچک ایجاد می شود.

بیشتر بخوانید  جواهرات شيك از برند Dior

بافت ها با پلاسمای فرکشنال درمان می شوند. با استفاده از پلاسمای فراکشنال اسپارک، بافت ها تصعید می شوند و فضای اطراف هر ستون تا حد زیادی از گرم شدن جلوگیری می شود.
گرما به اعماق اپیدرم و لایه پاپیلاری حاوی فیبروبلاست پخش می شود. نتیجه این فرآیند انقباض و سفت شدن سلول های پوست است که منجر به بهبود علائم پیری، زخم و مواردی از این دست می شود.

ویژگی های سیستم پلاسمای فراکشنال Spark

درمان غیر تهاجمی با تنظیم انرژی کم

در این حالت، انرژی بیشتر به صورت شعاعی در امتداد سطح اپیدرم پخش می شود.

درمان تهاجمی با تنظیم انرژی بالا

اپیدرم به طور کامل توسط کانال ها نفوذ می کند و انرژی عمدتاً در روده بزرگ اعمال می شود و به لایه پاپیلاری پوست و لایه مشبک می رسد.

اسکن نقطه به نقطه

در روش Spark پلاسمای کسری، عملیات اسکن نقطه به نقطه انجام می شود.

طراحی هوشمند

طراحی هوشمند در یکپارچگی و ادغام با قابلیت بالا و عملکرد پایدار.


مزایای فنی دستگاه پلاسمای فراکشنال Spark

  • میکروپلاسمای فرکشنال
  • در مقایسه با RF کسری

در RF فرکشنال، انرژی به اپیدرم نفوذ می کند، بنابراین با هم مبارزه می کنند و بافت اسکار در درم نمی تواند بهبود یابد. همچنین در این سیستم سوزن ها برای اعمال انرژی به سطح پوست برخورد نمی کنند.


در مقایسه با لیزرهای فرکشنال

سرمایه گذاری در این سیستم بسیار کمتر از لیزر است و می تواند اکثر کاربردهای آنها را با ریسک کمتری برای کاربر و بیمار پوشش دهد.


در مقایسه با پلاسمای معمولی

نقطه ضعف پلاسمای نرمال جهت گیری ضعیف و عدم تمرکز نقطه تابش است که نیاز به درمان طولانی دارد. کنترل انرژی و عمق درمان مشکل است و فاصله بین نقاط نادرست مربوط به خطای انسانی است.


مزایای استفاده از روش جرقه پلاسما چیست؟

جرقه پلاسما باعث انقباض و درخشش سلول های پیر می شود در حالی که ملانین را مهار می کند و پوست را بی عیب و درخشان می کند.این ابررسانای غیر تهاجمی جریان مواد مغذی را بین سلول ها افزایش می دهد و با تثبیت کاویتاسیون، جذب سلولی را تثبیت می کند. افزایش می دهد.

جرقه پلاسما سطح پوست را بهبود می بخشد و در درمان آکنه و زخم موثر است. این یک روش ضد التهابی است و باعث تورم نمی شود. جلوگیری از چین و چروک های بعدی در قسمت تحت درمان پاکسازی پوست و رفع چین و چروک نواحی مختلف بدن پلاسما اسپارک درمانی بدون بستری و بیهوشی است.
سلول های پوست را عمیقا تحریک می کند جرقه پلاسما باعث تقویت و پاکسازی پوست می شود و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. ایجاد سیستم گردش خون بهتر در ناحیه تحت درمان اثر فوری و شروع فرآیند بازسازی پوست برای بازسازی سریع ساختار انرژی داخل و خارج سلول. جرقه پلاسما روشی صحیح، اصولی و بدون درد است.


مزایای پلاسمای فراکشنال

چرا از روش پلاسمای فراکشنال برای جوانسازی صورت و بدن استفاده کنیم؟

همانطور که می دانید افزایش سن، رژیم غذایی اشتباه، عوارض خارجی مانند قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید و مشکلات پوستی ناشی از تابش مستقیم نور خورشید، بیماری ها و عوارض ژنتیکی و… ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار دهد.
فراکشن پلاسما یک دستگاه منحصر به فرد، مدرن و بسیار کارآمد است که به طور فزاینده ای نیاز به درمان زیبایی دارد. جوانسازی فراکشنال پلاسما به طور خاص برای درمان نواحی مشکوک، اسکارهای آکنه، آبله، چین و چروک های عمیق و رگه ها استفاده می شود.
این روش به منظور بهبود خاصیت ارتجاعی و تقویت پوست در سراسر بدن، کلاژن و الاستین جدیدی تشکیل می دهد. بخش بزرگی از جوانسازی کسری پلاسما این است که قادر به لایه برداری پوست به منظور فعال کردن و حمایت از حذف مواد مضر از پوست است.

اصل پلاسمای کسری تولید جریان پلاسما است. اصل پلاسمای کسری (فاز چهارم ماده که به اصطلاح گاز یونیزه می شود) تولید جریان پلاسمایی است که با بافت بیولوژیکی انسان واکنش می دهد و از مکانیسم های خاصی برای تقویت و تقویت استفاده می کند. دفاع از یکپارچگی بافت
پلاسمای فرکشنال با ایجاد یک میدان الکتریکی قوی اثر لایه برداری دارد و بنابراین جایگزینی آسان بافت آسیب دیده با بافت جدید (حذف لایه بالایی سلول های مرده پوست) را امکان پذیر می کند.
روش پلاسمای فراکشنال همچنین متابولیسم سلولی و گردش خون زیر جلدی را تحریک می کند و سپس مواد مضر و مضر و عیوب پوست را از بین می برد. به عنوان مثال، سلولیت به طور موثر در طی این روش از بین می رود.

چه کسی کاندید مناسبی برای استفاده از روش پلاسمای فراکشنال اسپارک است؟

بسیاری از درمان ها تنها بر یک ناحیه تمرکز می کنند و به خوبی به آن ناحیه پاسخ می دهند. در روش اسپارک جوانسازی پلاسمای فراکشنال تمامی قسمت های بدن از جمله: صورت، نواحی چروکیده و نواحی مختلف آسیب دیده تنظیم. این روش جوانسازی یک درمان ایده آل برای افرادی است که نیاز به محو کردن چین و چروک های عمیق، تقویت و تغذیه پوست در قسمت های مختلف بدن دارند.

کدام افراد کاندیدای مناسبی برای روش ماتریکس پلاسما نیستند؟

  • افرادی که انواع پوست را در رتبه های پنج و شش قرار می دهند.
  • بیماران مبتلا به دیابت
  • بیماران مبتلا به کلاژن عروقی
  • بیماران مبتلا به عفونت های ویروسی
  • اگر ناحیه مورد درمان در دو تا سه ماه اخیر پوسته پوسته شده است.
  • در صورت وجود ایمپلنت های فلزی در نواحی نزدیک به ناحیه درمان

پس از انجام روش ماتریس پلاسما

پس از جوانسازی ماتریکس پلاسما، قرمزی کوچکی ممکن است ایجاد شود، اما جای نگرانی نیست و این عارضه جزئی در مدت کوتاهی از بین خواهد رفت. این قرمزی شبیه آفتاب سوختگی است. سپس بهتر است محل درمان را با مرطوب کننده چرب کنید.
باید بسیار مراقب باشیم و در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیریم. اگر پوست با یک ضد آفتاب باکیفیت با SPF بالاتر محافظت شود، بسیار بهتر است. سلول های تراشیده شده پوست به آرامی در کل ناحیه درمان وجود خواهند داشت.

جوانسازی ماتریکس پلاسما با نتایج عالی همراه است که در طول زمان و با بازسازی سلول های مرده و مرده به خوبی نشان می دهد. برای به حداکثر رساندن نتایج این روش بهتر است با نظر متخصص پوست خود آن را تکرار کنید.


بیشتر بخوانید  بهترین کرم برای چروک پوست چیست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *