فواید بی نظیر تونیک مو الی ژن (Oligen Hair Tonic)





معرفی تونیک مو الی ژن




تونیک مو الی ژن حاوی موادی است که مانع ریزش مو شده و رشد موها را نیز تقویت می کند. انواع ریزش مو شدید تنها با شامپو برطرف نمی شوند. همچنین افراد گاهی هر روز از شامپو برای شستشوی مو استفاده نمی کنند، در حالیکه برای جلوگیری از ریزش مو، نیاز به مواد تقویت کننده دائمی است. بـرای این منظور تـونیک مـوی الی ژن طراحی شده است. این تونیک دارای مواد موثره مشابه شامپو کافئینه الی ژن است. ماندن مواد موثره تونیک روی سر برای مدت طولانی تر موجب جذب کامل آن توسط سر می شود بنابراین تاثیرگذاری را بیشتر می کند.




مو نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره ی افراد دارد، داشتن موهای بلند، پرپشت و درخشان آرزوی هر زن و مردی است. ریزش مو مشکلی است که همه افراد را در همه ی سنین درگیر می کند.علل ریزش مو کمبود مواد مغذی، عدم تعادل هورمونی، استرس، استفاده از مدل موهای نامناسب و محصولات موی شیمیایی و ژنتیک می باشند.




لازم به ذکر است کافئین موجود در محصولات الی ژن از نوع بسیار با کیفیت (ساخت شرکت BASF آلمان) می‌باشد که در یک فرمولاسیون مناسب، جذب بسیار سریعی از پوست سر داشته و به فولیکول‌های مو می‌رسد و اثر آن تا 24 ساعت ادامه می‌یابد. ولی برای تکمیل نتایج تونیک بهتر است تا 2 ساعت پس از مصرف از شستشوی مو اجتناب شود.




ویژگی های تونیک الی ژن




پیشگیری از ریزش مو و کمک به رویش و ترمیم کننده ساقه مو

بیشتر بخوانید  ۱۰ درمان قطعی عرق کردن کف دست


موارد مصرف تونیک الی ژن




پیشگیری از ریزش مو، کمک به رویش مو، ضخیم کننده ساقه مو انواع شدید ریزش مو تنها با شامپو برطرف نمی شوند. همچنین افراد گاهی هر روز از شامپو برای شستشوی مو استفاده نمی کنند، در حالیکه نیاز به مواد تقویت کننده دائمی است. بـرای این منظور تـونیک مـوی الی ژن طراحی شده است. این تونیک دارای مواد موثره مشابه شامپو بوده و چون بعد از مصرف، روی پوست سر می ماند فرصت کافی برای جذب مواد موثره و اثر بخشی را دارد.


تونیک مو


مواد موثر بکار رفته در ترکیب تونیک مو الی ژن




با توجه به این که مو یک بافت مرده به حساب می آید،برای نظافت و نگهداری از آن وقت، انرژی و پول زیادی صرف می شود. مو علاوه بر زیبایی بخشیدن ارزش بیولوژیکی دیگری نیز دارد.مو سر را گرم نگه می دارد و به تنظیم دمای بدن نیز کمک می کند.مو مانند ناخن بخشی از پوست را تشکیل می دهد و بیشتر از پروتئین تشکیل شده است




روش تقویت مو اگر از راه و روش طبیعی و البته تخصصی باشد بهترین و سریعترین نتیجه را در متوقف کردن ریزش مو خواهد داشت . این درست است که مردان نسبت به زنان به طور طبیعی بیشتر دچار ریزش مو می شوند اما زنان نیز با داشتن فاکتورهای منفی و موثر در ریزش مو می توانند موهایشان را به راحتی از دست بدهند. چندین عامل می توانند ریزش مو ایجاد کنند که مهمترین عامل آنها در هر دو جنس عامل هورمونی است که تحت تاثیر مستقیم عوامل ژنتیکی قرار دارد. ریزش موی آندروژنتیک مشکلی شایع در بین زنان و مردان است.

بیشتر بخوانید  برطرف کردن پُف زیر چشم با چند راهکار




مهمترین ماده موثره‌ موجود در تونیک الی ژن کافئین است. هم‌چنین آمینواسیدهای هیدرولیز شده‌ ضروری برای رشد مو(با وزن ملکولی پایین) که دارای بهترین کیفیت‌ است در فرمول وجود دارند که باعث ترمیم و کمک به رشد مو می‌شوند. منتول، ویتامین‌های B5 و نیاسین آمید از سایر مواد موجود در محصول هستند که موجب استحکام ریشه و ساقه‌ مو می‌شوند.




کافئین: افزایش دهنده تولید انرژی در فولیکول مو، کاهش دهنده اثر هورمون های مردانه روی فولیکول ها

کراتین آمینو اسیدها: عناصر مهم در ساخت و ترمیم مو

عصاره رزماری: افزایش دهنده جریان خون موضعی

ویتامین های B3 و B5 : کمک به واکنش های ترمیم مو


شیوه مصرف تونیک الی ژن




هر شب 25 قطره از تونیک را روی نقاط مختلف پوست سر بمالید و کمی ماساژ دهید. بعد از مصرف نیازی به شستشو نیست. حداقل تا 2 ساعت از شستشوی مو اجتناب شود.


دقت شود چنان که به استحمام یا شستشوی سر نیاز است‌، حتما حداقل دو ساعت بعد از استفاده از تونیک باشد.


مدت اثر تونیک مو الی ژن




در صورت استفاده، نتایج تونیک مو روی انواع ریزش مو بعد از یک هفته تا ده روز محسوس است. با این حال برای درمان بلند مدت و نتیجه گیری، توصیه می شود یک دوره کامل (25 تا 30 روز) از این تونیک استفاده شود.


divider


بیشتر بخوانید:


۱۱ روغن گیاهی برای تقویت موها


مزایای مصرف کپسول جاست فور هیر برای تقویت موها


روش تهیه نوشیدنی خانگی تقویت مو

بیشتر بخوانید  چه لباس هایی شما را خوش اندام میکند؟


divider


گردآوری توسط بخش سلامت


مجله دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید