فهیمه پایتخت عزادار شد | نسرین نصرتی لباس سیاه بر تن کن



آنچه دیگران می خوانند:

نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت او با انتشار عکسی در اینستاگرام احساسات مردم را برانگیخت. نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت نوشته شده توسط: . شوهر خواهرم نیمه دوست شد و دستش را در دست خواهرم گذاشت که این روزها و شب ها در کنارش بود.نسرین نصرتی بازیگر کشورمان است که سریال پایتخت او در نقش فهیمه معروف و محبوب شد.نسرین نصرتی با انتشار عکسی در اینستاگرام احساسات مردم را برانگیخت.

سریال پایتخت

نام: نسرین

نام خانوادگی: نصرتی

حرفه: بازیگر و دستیار کارگردان

تاریخ تولد: 1355

محل تولد: تهران

سالهای فعالیت: 1381 تا به امروز

بیوگرافی نسرین نصرتی

نسرین نصرتی متولد 1355 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید.

سریال پایتخت

شروع به بازیگری کن

حضور او در عرصه بازیگری کاملا اتفاقی به پیشنهاد یکی از دوستانش اتفاق افتاد و از سال 59 به عنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد و روزی در غیاب بازیگر به جای او بازی کرد و مورد استقبال قرار گرفت. او گفت که سرنوشت او را تغییر داده است.

اولین تجربه حرفه ای

او پس از چندین سال تست بازیگری در دفتر بازیگری سیروس الوند سرانجام در سال 1389 با انتخاب کارگردان خود در سریال تا ثریا سیروس مقدم حضور یافت و به ایفای نقش پرداخت. برزو نیک نژاد.

سریال پایتخت

افتخار با سرمایه

نسرین نصرتی با بازی فهمیده در سریال اصلی بی نهایت محبوب و مشهور شد، حضور او از فصل دوم این سریال شروع شد و تا فصل آخر ادامه داشت.

ازدواج و همسر نسرین نصرتی

نسرین نصرتی در سال 1386 با سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی او در یک مهمانی خانوادگی آغاز شد و پس از 10 سال سرانجام این رابطه به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

دختر نسرین نصرتی

این زوج در نوامبر 1995 صاحب یک دختر به نام سوفی شدند.

سریال پایتخت

فیلم شناسی نسرین نصرتی

* محمد رسول الله (فیلم) – مجید مجیدی

بیشتر بخوانید  در تصادف نیسان و پراید در اتوبان تهران دو نفر کشته شدند

* پایتخت 4 – سیروس مقدم

* شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

* پایتخت 3 – سیروس مقدم

* پایتخت (سریال تلویزیونی) – سیروس مقدم

* برای ثریا – سیروس مقدم

* زخم بر کتف حوا حسین زوانت

* پانزده و یک روز – گلچهر دامغانی

* سرخ شهر – مسعود کرامتی

* و خداوند عشق را آفرید – مسعود شاه محمدی

* رو به آسمان – بیژن میربگیری

* آینه – نوید میهن دوست

* کارآگاهان – حمید حمید

* شهر زیبا – امیر حیدرپور

* فرصت یک عمر – بیژن میرباقری

* خرد پنهان – مجید تربتی

* وابسته مجید تربتی

* معصومه سید محسن یوسفی

* روز 30-جوادافشار

* سب سنجد سمنو-فریدون فرهودی

* آغاز روز – بهرام توکلی

معاون مدیر

* نمایش «سکوت» حسین مهکام، تئاتر شهر، تالار سایه، 1393.

* اجرای «اتاق رویاها» اثر افروز فروزند، تئاتر شهر، نوا سالا. 1381

حمایت همسرم

همسرم بازیگر نیست و فعالیت حرفه ای او مربوط به هنر نیست، اما مخاطب جدی هنر است و کاملا به حوزه کاری من احترام می گذارد. این سوال باعث می شود با نهایت عشق و احترام با یکدیگر زندگی کنیم.

او بهترین مشاور من است و بدون شک بدون لطف و حمایت او نمی توانم بازیگری را ادامه دهم و تمام تلاشم را انجام دهم.

سریال پایتخت

من هیچ نقشی بازی نمی کنم

من آدم پرمشغله ای هستم و دوست دارم نقش هایی را که بازی می کنم انتخاب کنم، بنابراین هر نقشی را قبول ندارم و ترجیح می دهم کارهایی را انجام دهم که از هر نظر برایم جذاب باشد.

من زندگی ساده ای دارم

وقتی سر کار نیستم، با زندگی شخصی و روزمره در خانه هستم، زندگی شخصی بسیار ساده اما صمیمی دارم و از این سبک زندگی بسیار لذت می برم.

گفتگو با نسرین نصرتی

خانم نصرتی کمی از نحوه همکاری خود با آقای سیروس مقدم در پایتخت 4 بگویید، حضور شما در 3 قسمت این سریال تا قسمت چهارم چگونه ادامه یافت؟

مطمئن باشید به کارهایی که دوست دارم ادامه خواهم داد. همه عوامل این پروژه از گروه کارگردانی گرفته تا پشت صحنه آنقدر به من لطف داشتند و هستند که همیشه برای پیشرفت نقش «فهیمه» انگیزه داشتم و در این سریال از صمیم قلب همکاری می کردم. .

بیشتر بخوانید  همه چیز درباره سویه جدید کرونا IHU در فرانسه + جزییات / فیلم

* به غیر از سری دوم، در قسمت سوم و به خصوص فصل چهارم این سریال، به نظر می رسد نقش و حضور شما بیشتر پررنگ شده است؟

معتقدم حضور بازیگران روی صحنه در پایتخت بی دلیل نیست. می خواهم بگویم که همه چیز کاملاً مطابق فیلمنامه و داستان پیش می رود، حتی اگر با حرف شما موافق نباشم و اصلاً به آن فکر نکرده باشم. برای من ارزشمند است که به نقش فهیمه تعلق داشته باشم. بازی در شخصیت فهیمه به من انگیزه می دهد که لحظه به لحظه به نقش فکر کنم تا هر چه بهتر آن را بسازم.

* زمانی که نقش فهیمه را در ابتدا به شما پیشنهاد دادند، برای ارتقای شخصیت و پیشرفت او را به کارگردان پیشنهاد دادید؟

هیچ وقت فکر نمی کردم که بازی من در قسمت سوم و چهارم ادامه پیدا کند. عموماً وقتی ضبط تمام می شود از گروه خداحافظی می کنم اما وقتی به من زنگ می زنند به خاطر علاقه و عشق به گروهی که خیلی دوستش دارم و از همه مهمتر اینکه کار را با اشتیاق بیشتری شروع می کنم. من به گروه اعتماد کامل دارم.

* منظورم این بود که چقدر با آقای مقدم و تنابنده تعامل داشتید؟

ببینید در قسمت دوم که نقش به من پیشنهاد شد، شخصیت فهیم شکل گرفت. با شناخت کامل از خصوصیات و رفتار فهیمه به قسمت های زیر رسیدم. سعی کردم نقش را در قسمت های بعدی توسعه دهم تا هرچه بهتر از آب در بیاید. خوب نیست هر بار با آقای مقدم و تنابنده درباره ویژگی های نقش صحبت کنیم. همه ما کیهان را می شناسیم. ما می دانیم که از کار چه می خواهیم. باور کنید زمانی برای بحث نیست، همه چیز به سرعت بدون کوچکترین خستگی اتفاق می افتد.

خانم نصرتی فکر کنم با لهجه خوبتون شمال استان مازندران هستید یا گلستان؟

نه! برعکس من شمالی نیستم تهرانی هستم.

* پس چطور توانستی به عنوان یک شمالی خوب بازی کنی و لهجه این منطقه را قبول کنی؟

بازیگری کار ماست خانم رامین فر با لهجه یزدی در سریال یکه گند بازی کردند اما آیا یزدی هستند؟ نه؛ ما به عنوان یک بازیگر باید ریسک پذیرفتن نقش و شکستن آن را بپذیریم. بیایید با نقش کلنجار برای خلق یک شخصیت برویم. من همیشه بازی در نقش های مختلف را دوست داشتم. نقش هایی که به هیچ وجه به شخصیت من نزدیک نیست و از من دور است.

بیشتر بخوانید  آمار کرونا 22 مرداد 1401; کرونا جان ۵۵ ایرانی دیگر را گرفت/ شناسایی ۳۳۱۵ بیمار جدید

* قبل از ورود به این نقش با اهالی شهر مازندران تعامل داشتید؟

خوبی سریال پایتخت این است که ما در شمال هستیم. در کنار شمالی ها آداب و رسوم و ویژگی های زندگی آنها را می بینیم و لمس می کنیم. همه چیز در این سریال در خدمت بازیگران است. باور کنید من عاشق کار در فضای سریال پایتخت هستم.

*بسیاری از منتقدان بازی شما را یکی از بازی های خوب این مجموعه می دانند که ظاهر خوبی دارد، نظر شما چیست؟

منتقدان به من لطف دارند. از صبح تا شب سر کار هستیم و هنوز وقت نکردیم نقدها و نقدها را بخوانیم، اما هر اتفاقی که افتاد، تلاش مشترک همه بازیگران و تعامل مشترک ما با کارگردانی مناسب توسط آقای مقدم بود. سرمایه 4 حاصل تلاش همه عواملی است که می بینید. این را اضافه کنم که من به همان اندازه تلاش می کنم تا تمام نقش هایی را که به من محول شده است انجام دهم. من برای همه نقش ها وقت و انرژی یکسانی می گذارم و نکته دیگر این است که قطعا نظرات دوستان برایم ارزشمند است و انگیزه ادامه کار را به من می دهد، اما نه راضی هستم و نه به تعریف و تمجید. از انتقادها ناراحت شدم


<п>اعلامیه فهیمه در پایتخت عزاداری شد نسرین نصرتی لباس مشکی بر تن کرد اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

دیدگاهتان را بنویسید