فهیمه پایتخت عزادار شد | نسرین نصرتی لباس سیاه بر تن کن



آنچه دیگران می خوانند:

نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت او با انتشار عکسی در اینستاگرام احساسات مردم را برانگیخت. نسرین نصرتی بازیگر سریال پایتخت نوشته شده توسط: . شوهر خواهرم نیمه دوست شد و دستش را در دست خواهرم گذاشت که این روزها و شب ها در کنارش بود.نسرین نصرتی بازیگر کشورمان است که در سریال پایتخت او در نقش فهیمه معروف و محبوب شد.نسرین نصرتی با انتشار عکسی در اینستاگرام احساسات مردم را برانگیخت.

سریال پایتخت

نام: نسرین

نام خانوادگی: نصرتی

حرفه: بازیگر و دستیار کارگردان

تاریخ تولد: 1355

محل تولد: تهران

سالهای فعالیت: 1381 تا به امروز

بیوگرافی نسرین نصرتی

نسرین نصرتی متولد 1355 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید.

سریال پایتخت

شروع کن بازیگری

حضور او در عرصه بازیگری به پیشنهاد یکی از دوستانش کاملا اتفاقی اتفاق افتاد و از سال 1359 به عنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد و روزی در غیاب بازیگری به جای او بازی کرد و مورد لطف قرار گرفت. او گفت که سرنوشت او را تغییر داد.

اولین تجربه حرفه ای

وی پس از چندین سال تست بازیگری در دفتر بازیگری سیروس الوند، سرانجام در سال 1390 با انتخاب دسیتر وی در سریال تا ثریا سیروس مقدم معرفی و بازی کرد. برزو نیک نژاد.

سریال پایتخت

افتخار با سرمایه

نسرین نصرتی با بازی فهمیده در سریال پایتخت محبوبیت و شهرت فوق العاده ای پیدا کرد، حضور او از فصل دوم این سریال آغاز شد و تا فصل آخر ادامه داشت.

ازدواج و همسر نسرین نصرتی

نسرین نصرتی در سال 1387 با سام پاک پیکار ازدواج کرد، آشنایی او در یک مهمانی خانوادگی آغاز شد و پس از 10 سال رابطه سرانجام به خواستگاری و ازدواج ختم شد.

دختر نسرین نصرتی

این زوج در نوامبر 1995 صاحب یک دختر به نام سوفی شدند.

سریال پایتخت

فیلم شناسی نسرین نصرتی

* محمد رسول الله (فیلم) – مجید مجیدی

* پایتخت 4 – سیروس مقدم

بیشتر بخوانید  خطیب‌زاده: امنیت خلیج فارس خط قرمز ایران است

* شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

* پایتخت 3 – سیروس مقدم

* پایتخت (سریال تلویزیونی) – سیروس مقدم

* برای ثریا – سیروس مقدم

* زخم بر کتف حوا حسین زاوانت

* پانزده و یک روز – گلچهر دامغانی

* چراغ شهر – مسعود کرامتی

* و خداوند عشق را آفرید – مسعود شاه محمدی

* رو به آسمان – بیژن میربگیری

* آینه – نوید میهن دوست

* کارآگاهان – حمید حمید

* شهر زیبا – امیر حیدرپور

* فرصتی برای زندگی – بیژن میرباقری

* خرد پنهان – مجید تربتی

* آتش مجید تربتی

* معصومه سیدمحسن یوسفی

* روز 30-جوادافشار

* سب سنجد سمنو-فریدون فرهودی

* ابتدای روز – بهرام توکلی

معاون مدیر

* نمایش «سکوت» حسین مهکام، تئاتر شهر، تالار سایه، ۱۳۹۴.

* اجرای «اتاق رویا» افروز فروزند، تئاتر شهر، نوا سالا. 1381

حمایت همسرم

همسرم بازیگر نیست و فعالیت حرفه ای او به هنر مرتبط نیست، اما مخاطب جدی هنر است و به حوزه کاری من احترام کامل می گذارد. این سوال باعث می شود با نهایت عشق و احترام با یکدیگر زندگی کنیم.

او بهترین مشاور من است و بدون شک بدون لطف و حمایت او نمی توانم به بازیگری ادامه دهم و بهترین کارم را انجام دهم.

سریال پایتخت

من هیچ نقشی بازی نمی کنم

من آدم پرمشغله ای هستم و می خواهم نقش هایی را که بازی می کنم انتخاب کنم، بنابراین هر نقشی را قبول ندارم و ترجیح می دهم در کارهایی که از هر نظر دوست دارم حضور داشته باشم.

من زندگی ساده ای دارم

وقتی سر کار نیستم، با زندگی شخصی و روزمره در خانه هستم، زندگی شخصی بسیار ساده اما صمیمی دارم و از این سبک زندگی بسیار لذت می برم.

گفتگو با نسرین نصرتی

خانم نصرتی کمی از نحوه همکاری خود با آقای سیروس مقدم در پایتخت 4 بگویید. حضور شما در 3 قسمت این مجموعه چگونه تا قسمت چهارم ادامه یافت؟

مطمئن باشید با کسب و کاری که دوستش دارم به کارم ادامه خواهم داد. همه بازیگران این پروژه از گروه کارگردانی گرفته تا پشت صحنه آنقدر با من مهربان بودند و هستند که همیشه انگیزه پیشرفت نقش «فهیمه» را داشتم و با جان و دل با این سریال همکاری کردم. .

بیشتر بخوانید  عرضه میوه و تره بار در میادین تره بار ارزان‌تر است | چند درصد تفاوت در تره بار است؟

* به غیر از سری دوم، در قسمت سوم و به خصوص فصل چهارم این سریال، به نظر می رسد نقش و حضور شما بیشتر پررنگ شده است؟

معتقدم حضور بازیگران روی صحنه در پایتخت بی دلیل نیست. می خواهم بگویم که همه چیز کاملاً طبق اصل نوشته و داستان پیش می رود، حتی اگر من با آنچه شما گفتید موافق نباشم و حتی به این موضوع فکر نکرده ام. برای من ارزشمند است که به نقش فهیمه تعلق دارم. بازی در شخصیت فهیمه به من انگیزه می دهد که لحظه به لحظه به نقش فکر کنم تا بتوانم هر چه بهتر آن را بسازم.

*وقتی نقش فهیمه را در ابتدا به شما پیشنهاد دادند، برای ارتقای شخصیت و پیشرفت او، او را به کارگردان پیشنهاد دادید؟

هیچ وقت فکر نمی کردم که بازی من در قسمت سوم و چهارم ادامه پیدا کند. عموما وقتی ضبط تمام می شود از گروه خداحافظی می کنم اما وقتی دعوت به کار می شوم به دلیل اشتیاق و عشق به گروهی که خیلی دوستش دارم و از همه مهمتر به خاطر اینکه کارم را با اشتیاق بیشتری شروع می کنم. من به گروه اعتماد کامل دارم.

* منظورم این بود که چقدر با آقای مقدم و تنابنده تعامل داشتید؟

ببینید در قسمت دوم که نقش به من پیشنهاد شد، شخصیت فهیم شکل گرفت. با شناخت کامل از خصوصیات و رفتار فهیمه به قسمت های بعدی رسیدم. سعی کردم نقش را در قسمت های بعدی توسعه دهم تا هرچه بهتر از آب دربیاید. خوب نیست هر بار با آقای مقدم و تنابنده درباره ویژگی های نقش بحث و نظر کنیم. همه ما کیهان را می شناسیم. ما می دانیم که از کار چه می خواهیم. باور کنید فرصتی برای بحث نیست، همه چیز به سرعت بدون کوچکترین خستگی اتفاق می افتد.

خانم نصرتی فکر کنم با لهجه خوبی که میزنید حتما شمال استان مازندران هستید یا گلستان؟

نه! برعکس من شمالی نیستم و تهرانی هستم.

* پس چطور توانستی به عنوان یک شمالی خوب بازی کنی و لهجه این منطقه را بپذیری؟

بازیگری کار ماست خانم رامین فر با لهجه یزدی در یه حبه گند بازی کردند اما آیا یزدی هستند؟ نه؛ به عنوان یک بازیگر باید ریسک پذیرفتن یک نقش و شکستن آن را بپذیریم. بیایید با نقش کلنجار برای خلق شخصیت برویم. من همیشه بازی در نقش های متفاوت را دوست داشتم. نقش هایی که به هیچ وجه به شخصیت من نزدیک نیست و از من دور است.

بیشتر بخوانید  نمایشگاه کتاب پکن به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد

* قبل از اینکه وارد این نقش شوید با مردم شهرستان های مازندران ارتباط داشتید؟

خوبی سریال پایتخت این است که ما در شمال هستیم. علاوه بر مردم شمال، آداب و رسوم و ویژگی های زندگی آنها را می بینیم و لمس می کنیم. همه چیز در این سریال در خدمت بازیگران است. به من اعتماد کنید، من عاشق کار در فضای سریال پایتخت هستم.

*بسیاری از منتقدان بازی شما را یکی از بازی های خوب این مجموعه می دانند که ظاهر خوبی دارد، نظر شما چیست؟

منتقدان به من لطف دارند. ما از صبح تا شب سر کار هستیم و هنوز فرصت نکردیم نظر و نقدی بخوانیم، اما هر اتفاقی که افتاد، تلاش مشترک همه بازیگران و تعامل متقابل ما با کارگردانی مناسب توسط آقای مقدم بود. سرمایه 4 حاصل تلاش همه عواملی است که می بینید. اجازه دهید به قول خودم اضافه کنم که برای ایفای همه نقش هایی که به من محول شده است به همان اندازه تلاش می کنم. من برای همه نقش ها به یک اندازه وقت و انرژی می گذارم و نکته دیگر این است که قطعا نظرات دوستان منتقدم برایم ارزشمند است و به من انگیزه می دهد که راه را ادامه دهم، اما نه از تعارف راضی هستم و نه راضی هستم. از انتقاد ناراحت شدم


دیدگاهتان را بنویسید