مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فهری: حذف دو قهرمان جهان شاهکار نمایندگان شمشیرهای ایران بود

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


“پیمان فخری پس از پیروزی نمایندگان ایران در دور اول بازی های المپیک توکیو گفت:” خرابکاران ایرانی امروز (شنبه) برابر دو قهرمان جهان که اولین شانس کسب مدال المپیک بودند پیروز شدند و من هیچ چیز دیگری نمی تواند بگوید. به جز یک شاهکار. “

به گفته روزنو ، فهری افزود: کودکان نباید تمرکز خود را از دست بدهند و باید با همان نیرو با حریفان بعدی خود مبارزه کنند. در میان 16 شمشیربازی برتر سه ایرانی بودند که یک موفقیت منحصر به فرد است.

وی در پاسخ به این سال که شمشیربازی امروز می تواند اولین مدال این مسابقات و کاروان ایران را به المپیک ببرد ، گفت: ما همه تلاش خود را می کنیم و امیدوارم امروز همه سالن را با خوشحالی ترک کنیم.

در دور اول شمشیربازی المپیک ، علی پاکدامن ، مهتاب عابدینی و محمد رهبری برابر حریفان خود به برتری دست یافتند. مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان و سیدرضا صالحی امیری از نزدیک شاهد مسابقه خرابکاران ایرانی بودند.

دقایقی دیگر علی پاکدامن به مصاف هارتینگ مکس آلمان می رود و مویتابا عابدینی به مصاف ژیلاکی قهرمان المپیک می رود. محمد رهبری در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده ایتالیا می رود.

بیشتر بخوانید  انفجار یک کشتی چینی با یک کشتی و مجروح
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *