لندروور ارتقای سخت افزاری و نرم افزاری را در مدل های رنج روور و رنج روور اسپرت 2015 خود قرار داده است. این ارتقاها شامل موتورهای کارآمدتر و فناوری های جدید می شود.
در گام اول، موتور 3.0 لیتری شش سیلندر دیزل با دو توربوشارژر با ارتقاء انژکتورهای سوخت و پمپ روغن و توربو فشار پایین، 8.5 درصد در سوخت رنج روور، همان 258 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. مصرف و 5.7 درصد صرفه جویی در سوخت صرفه جویی در درصد سوخت Ranger Rover Sport.
موتور 3.0 لیتری دیزل SD در رنج روور اسپورت نیز یک توربوشارژر موازی و کالیبراسیون بهتر، 14 اسب بخار قدرت بیشتر و 100 نیوتن متر گشتاور بالاتر تولید می کند. بدین ترتیب قدرت خروجی آن به 306 اسب بخار و گشتاور خروجی به 700 نیوتن متر می رسد. در حالی که حتی مصرف سوخت آن نیز بهبود یافته و 7 درصد کاهش نشان می دهد.
راندمان سوخت در مدل 6 سیلندر 3.0 لیتری SC نیز 1.9 درصد بهبود یافته است، در حالی که قدرت و گشتاور آن بدون تغییر در 340 اسب بخار و 450 نیوتن متر باقی مانده است.
شتاب صفر تا صد این مدل 7.4 ثانیه و مدل اسپرت 7.2 ثانیه و حداکثر سرعت آن 210 کیلومتر بر ساعت است.
یکی از تجهیزات جدید این خودروها سقف پانوراما ثابت با پرده های برقی در طرح ها و رنگ های مختلف است.
فناوری های جدید در رنج روور
اما تغییرات جالب تری در فناوری های مورد استفاده وجود دارد. یک سیستم نمایشگر HUD بسیار جذاب اطلاعاتی مانند سرعت، موقعیت دنده، کروز کنترل، ترافیک و سایر اطلاعات را از طریق پروژکتور به راننده نمایش می دهد.
یکی دیگر از سیستم های جذاب، سیستم کنترل مسیر پیشرفته (ATPC) است که به راننده این امکان را می دهد که بدون استفاده از تشویق، در زمین های ناهموار با بهترین کشش و کنترل ممکن حرکت کند، در حالی که فقط فرمان را در اختیار دارد.
این سیستم با سرعت های بین 1.6 تا 31 کیلومتر در ساعت کار می کند و راننده را تنها روی مسیر و جهت متمرکز می کند.