فناوری سولاردام الجی، بهترین گزینه برای آشپزی عالی و آسان



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز؛ همه این ویژگی های جذاب و دلپذیر به لطف فناوری هایی است که سازندگان بر اساس نیاز روزانه کاربران خود اختراع و تولید می کنند. یکی از برترین برندهایی که دائماً در مورد نیازهای زندگی روزمره مردم تحقیق می کند و کیفیت زندگی و آسایش کاربران را بهبود می بخشد و بر اساس آن فناوری ها و محصولات جدید را طراحی و عرضه می کند، ال جی است. با توجه به مشغله روزافزون زندگی مردم و نیاز به حفظ دقت و کیفیت، ال جی محصولات مختلفی را روانه بازار کرده است که یکی از آنها ال جی سولاردام است.

امروزه انواع مختلفی از مایکروفر در بازار وجود دارد. علاوه بر اجاق‌های مایکروویو معمولی، سایر موارد شامل گریل مایکروویو، اجاق‌های کانوکشن مایکروویو و اجاق‌های توستر (OTG) هستند. در حالی که عملکرد اصلی اجاق مایکروویو بیشتر گرم کردن مواد غذایی است که ممکن است سرد شده باشند، چیزهای دیگری مانند کانوکشن مایکروویو می توانند کارهای بیشتری انجام دهند.

ال جی

اما LG SolarDOM چیزی فراتر از یک اجاق مایکروویو است، احتمالا بهترین دستگاه برای یک آشپز عالی و سالم است. این دستگاه چند منظوره از فناوری و عملکرد بسیار بهتری نسبت به یک مایکروفر معمولی برخوردار است.

اجاق‌های مایکروویو SolarDOM ال‌جی مجهز به بخاری زغالی هستند که به غذا اجازه می‌دهد تا دما را سریع‌تر جذب کند، به آن نفوذ کند و آن را آبدار کند. در نتیجه گوشت پخته شده در سولاردام علی کاملا آبدار و مغزدار بوده و طعم اولیه خود را حفظ کرده است. درست مثل زمانی که گوشت را روی زغال کباب می کنید. همچنین تا 30 درصد در زمان و 20 درصد انرژی از طریق فرآیند بدون پیش گرم کردن صرفه جویی می کند.

بیشتر بخوانید  برنامه جدید اروپا برای کند کردن پیشرفت ایران در برنامه هسته ای - آژانس مهر اخبار ایران و جهان

ال جی

علاوه بر این، LG SolarDOM دارای سیستم گرمایش چندگانه است که برای طبخ غذاهای سالم و خوشمزه‌تر طراحی شده است که در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین زحمت طبخ می‌شود و طعم اصلی غذا نیز حفظ می‌شود. سولاردام ال جی با امکان پخت از زیر، کیفیت مناسب فر را ارائه می دهد. بر خلاف محصولات پخت و پز معمولی، گرما نه تنها از بالا، بلکه از پایین نیز منتقل می شود، به همین دلیل طعم غذا مانند غذاهای پخته شده در اجاق های سنتی است. این دستگاه بهترین انتخاب برای غذاهایی است که باید از زیر پخته شوند.

از طرفی این دستگاه به عنوان یک سیستم کوره واقعی عمل می کند. LG Solardam یک سیستم فر واقعی دارد که برای پخت و پز روزانه در مایکروویو عالی است. می توانید غذاهای لذیذی را که در فر سنتی طبخ می شوند، بدون گرم کردن از قبل و اتلاف وقت و انرژی بپزید. گریل داخلی غذا را از زیر گرم می کند تا غذا بهتر بپزد و طعم خود را بهتر حفظ کند. فن کانوکشن در این مایکروویو می چرخد ​​و هوای گرم محیط را یکسان می کند. در نتیجه غذا به صورت کاملا یکنواخت و همگن طبخ می شود و در عین حال باعث صرفه جویی در زمان و مصرف انرژی می شود.

از دیگر ویژگی های سولاردوم ال جی می توان به سنسور پخت خودکار، قابلیت بخارپز، سرخ کردن ایمن غذا، قابلیت کنترل و تنظیم دمای گریل و ده ها گزینه مختلف برای تنظیم قدرت دستگاه اشاره کرد.

ال جی

تمامی مراحل پخت در داخل این دستگاه انجام می شود: مایکروویو، گریل و پخت سبک. LG Solardam دارای یک گزینه (حالت پخت ترکیبی) است که با انتخاب و فعال کردن هر سه روش پخت و پز و آماده سازی غذا سه برابر سریعتر از مایکروویوهای معمولی ترکیب می شود. این ویژگی دقیقاً همان چیزی است که برای سبک زندگی مردم امروز مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید  دستگاه‌های اجرایی یکپارچه از سیاست ارزی بانک مرکزی حمایت کنند

همه اینها در حالی است که این دستگاه طراحی بسیار مدرن و مینیمالیستی نیز دارد. بدنه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ می باشد و با هر دکوراسیونی قابل تطبیق می باشد.

یکی از ویژگی های عالی این لوازم آشپزخانه تمیز کردن آسان آن است. فضای داخلی این سولاردام برخلاف اجاق های مایکروویو معمولی گرد است که می توانند ظروف بزرگتری را در خود جای دهند و تمیز کردن آنها بسیار راحت تر است.

با این وسیله زیبا و کاربردی می توانید انواع غذاها را در منزل تهیه کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک کانوکشن مایکروویو هستید که بتواند چندین دستور پخت از سبزیجات تازه گرفته تا برنج را بپزد، LG SolarDOM بهترین انتخاب شماست.


دیدگاهتان را بنویسید