فلسفه من این است که به عنوان دروازه بان و مدافع بازی کنم – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، محرم نویدکی پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان در یک نشست خبری گفت: این بازی برای ما بازی بسیار سختی بود و درست است که ما با چهار گل بازی را بردیم اما در بازی دقایق سختی را سپری کردیم.

وی افزود: در ابتدای بازی استرس زیادی به تیم وارد می شد که بعد از گل این استرس به میزان قابل توجهی کاهش یافت و در کل اوضاع در نیمه اول به خوبی پیشرفت کرد و بازی که از یک تیم انتظار داشتیم انجام شد زمینه “

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نیمه دوم را با شرایط بسیار بدی آغاز کردیم و در ابتدای نیمه دوم بسیار بد بازی کردیم و صنعت نفت زمین بازی بسیار خوبی ارائه داد و در آن دقایق مرکز زمین را اشغال کرد “

او بیان کرد: میدانم نفت در نیمه دوم فشار بسیار خوبی وارد کرد و موقعیت های گل نسبتاً خوبی ایجاد کرد و بعد از گل فشار این تیم بیشتر شد که تیم ما را تحت فشار قرار داد.

نویدکی گفت: بعد از گل به دلیل فشار صنعت نفت و مقابل آنها از فضای پشت مدافعان به خوبی استفاده کردیم و از این نظر محبی عملکرد بسیار خوبی داشت.

وی در مورد گلی که تیم سپاهان به ثمر رساند گفت: من می خواهم از پشت در تیمم بازی کنم و دروازه بان و مدافع باشم. توسعه بازی کند است و می تواند منجر به این اشتباهات شود و من به اشتباهات فردی اعتقادی ندارم زیرا این اشتباهات در تیم است و وقتی این مدل تیم من است ، چنین اشتباهاتی امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  سرپرست جدید مدیریت شعب استان خوزستان بانک مسکن معارفه شد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه آنچه ما از هواداران خواستیم انجام شد ، تأکید کرد: من یک درخواست دارم طرفداران به خاطر بسپار ویروس کرونا دور هم جمع نشوید زیرا فوتبال ارزش یک زندگی انسانی را ندارد ، اما من هنوز هم از هواداران تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید