فلاحیراد: میرهاشم توانایی کسب مدال را دارد / من دو حریف اول او را تحلیل کردم


حسن فلاحیراد در مصاحبه با خبرنگار فارس در تبریز گفت: میرهاشم قطار می کند حالت خوبه در هفته های اخیر ، او در بالاترین سطح آمادگی جسمانی قرار دارد و امیدوارم بتواند در توکیو مدال کسب کند و روی صحنه بیاید.

وی در مورد تساوی سخت میرهاشم اظهار داشت: گرچه قرعه می توانست بهتر باشد اما یک ورزشکار با هدف کسب مدال طلا نباید به تساوی توجه کند و مهم نیست که با سخت ترین حریف در این رقابت روبرو شود بازی اول یا در فینال. “

وی افزود: لی هونگ دئی با این وزن در جدول رده بندی اول است اما این کره ای نیز قابل شکست است و حتی قبل از نبرد با میرهاشم ممکن است با پول به برنده ازبکستان باخت و از دور رقابت ها حذف می شود . چه کسی فکر می کند کره ای ها در اولین وزن که دیروز برگزار شد حتی مدال نمی گیرند.

این هافبک گفت: میرهاشم توانایی شکست دادن همه حریفان خود در این وزن را دارد و از قبل سابقه پیروزی بر تکواندوکار کره ای را دارد و فکر می کنم ابتدا باید با تمام توان بر حریف غلبه کند. چین تایپه پاس خواهد داد زیرا باخت به این حریف به معنای خداحافظی از المپیک است ، اما اگر در مقابل یک تکواندوکار از چین تایپه پیروز شود ، حتی اگر به لی کره ای هم ببازد ، می تواند امیدوار باشد که دوباره در جدول یک مدال برنز کسب کند.

وی گفت: من 2 مخالف اول میرهاشم را آنالیز کردم و به او توصیه های لازم را کردم و امیدوارم او طلای دوم کاروان ایران را بدست آورد.

بیشتر بخوانید  آغاز بارندگی های شدید از امروز در این 10 استان

انتهای پیام / 60017 / ص


دیدگاهتان را بنویسید