مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فقط ۵ ثانیه وقت داری معمای چوب کبریت ۸=۲-۶ رو درست کنی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به دنیای معمای چوب کبریت ستاره شیرجه بزنید و یک چوب کبریت را در کمتر از ۱۰ ثانیه حرکت دهید تا این معادله برقرار شود. این معماهای چوب کبریت یک تمرین ذهنی تحریک‌کننده برای شما کودکان تان هستند؛ پس دست به کار شوید. از معماهای تصویری گرفته تا معماهای رمزی وعددی، این پازل های ذهنی، هم اعتیاد آور هستند و هم سخت و هم یک تمرین خود برای چالش کشیدن ذهن شما به حساب می‌آیند.

امروزه معماها و پازل‌های چوب کبریت در بین طرفداران پازل به یک کار هیجان انگیز تبدیل شده است. این پازل‌های چوب کبریت، تمرین ذهنی عالی هستند که هم اعتیادآور و هم سخت بوده و هم می‌توانند برای چند دقیقه هم شده شما را به یک روش خوب و اصولی سرگرم کنند.

بیشتر بخوانید: ۹۰ درصد از آدما نمیتونن با حرکت یک چوب کبریت و زیر ۱۰ ثانیه معادله ۴=۴+۶ رو درست کنن، تو میتونی؟!

نحوه حل این معما بسته به نوع آن متفاوت است. در برخی موارد باید چوب کبریتی کم یا زیاد کرد و در بعضی اوقات یک یا چند چوب کبریت را جابجا کرد. البته برخی از معماهای چوب کبریت هستند که تبدیل به اشکال خاصی مانند مثلث، مربع و … می‌گردند.

بیشتر بخوانید: واقعا باید نابغه باشی تا بتونی معادله ۳=۴-۸ رو فقط با دو حرکت درست کنی، نابغه‌ای؟

در این معمای چوب کبریت با معادله‌ای روبرو هستیم که باید تنها با جابجایی یک چوب کبریت آن را تصحیح نماییم. به نظر شما چگونه این تساوی برقرار می‌گردد؟ پیشنهاد می‌کنیم که عجله نکرده و با تمرکز بیشتری سوال را حل نمایید.

بیشتر بخوانید  دو فوریت لایحه حجاب در مجلس رای نیاورد

معمای چوب کبریت ۸=۲-۶ 

.

.

.

.

.

.

به سوال دقت کنید و فقط با حرکت یک چوب کبریت این معما را حل کنید.

.

.

.

بیشتر بخوانید: معادله چوب کبریتی ۸=۶-۶ را با یک حرکت درست کنید! فقط ۱۰ ثانیه زمان دارید!

.

.

.

مشاهده پاسخ:

پاسخ معمای چوب کبریت ۸=۲-۶ 

.

.

انجام منظم حل معماهای چوب کبریت مزایایی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • تقویت مهارت حل مسئله: یک معمای چوب کبریت به شما کمک می‌کند تا مهارت های حل مسئله خود را بهبود بخشید. برای حل این پازل ها، باید بتوانید به روش های خلاقانه فکر کنید و راه حل های جدیدی پیدا کنید.
  • افزایش هوش و ذکاوت: حل منظم معادله و معماهای چوب کبریت می تواند به افزایش هوش شما کمک کند. این کار باعث می/‌شود که مغز شما فعال بماند و توانایی های شناختی شما بهبود یابد.
  • تقویت حافظه: انجام معماهای چوب کبریت به ما کمک می‌کند تا حافظه خود را تقویت کنیم. برای حل این نوع معادله‌ها، باید بتوانید اطلاعات را به خاطر بسپارید و از آنها استفاده کنید.
  • افزایش تمرکز: معمای چوب کبریت کمک می‌کند تا تمرکز خود را بهبود بخشید. برای انجام آن‌ها، باید بتوانید حواس خود را از عوامل حواس پرتی دور کنید و بر کار خود تمرکز کنید.

علاوه بر همه موارد معماهای چوب یک فعالیت سرگرم کننده و چالش برانگیز هستند. برقراری این تساوی‌ها به کمک می‌کند تا از استراحت و تفریح خود لذت ببریم.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *