فعالیت های دینی و قرآنی دانشگاه ها باید مبتنی بر مسجد باشد



ایسنا / لرستان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان گفت: هر گونه پیشنهاد برای ارتقا the کیفیت فعالیت های مذهبی و فعالیت های مناسب مورد استقبال است

حجت الاسلام شاهرخی ، من روز جمعه و یک نماینده ولی فقیه در لرستان ، در جلسه شورای دینی آل یاسین در دانشگاه لرستان گفتم: با رویکردهای موثر و جذاب ، به ویژه برای نسل جوان ، بیشتر و بیشتر در سطح جامعه گسترش می یابد.

وی تأکید کرد: رویکرد همه ما باید این باشد که در تعالیم دینی فرو رفته و سعی کنیم نسل جوان و دانش آموزان را تا آنجا که ممکن است با فعالیت های دینی و قرآنی آشنا کنیم و با این فعالیت ها آشنا شویم.

در این دیدار ، حجت الاسلام خاتمی کوناکبود ، رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان ، در سخنان خود بر اهمیت فعالیت های دینی ، مذهبی و قرآنی مبتنی بر مساجد تأکید کرد و گفت: این اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه شورای دینی آلایاسین با مشارکت اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان در تلاش برای ترویج و تقویت آموزه ها و آموزه های دینی در سطح دانشگاه است ، اظهار داشت: رویکرد این نهاد ترویج بیشتر اصول و آموزه های دینی در سطح دانشگاه است. سبک زندگی ایرانی اسلامی.

خاتمی کبودکن گفت: پیروزی قطعی در جنگ نرم با دشمنان مستلزم تقویت بنیان های دینی در جامعه است و هیئت مذهبی آل یاسین با مشارکت اساتید و مسئولان در این راستا تلاش می کند.

لازم به ذکر است که در این جلسه هر یک از اعضا دیدگاه ها و نظرات خود را در زمینه ارتقا quality کیفیت فعالیت های دینی و مذهبی بیان کردند و در پایان از فعالان شورای دینی آلیاسین دانشگاه لرستان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید  موسسات خیریه نقش مهمی در کاهش فقر و مشکلات اجتماعی دارند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید