مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فعالیت سامانه بارشی در استان فارس – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، مهرداد کاتره سامانی گفت: بر اساس بررسی نقشه های هواشناسی ، فعالیت سیستم از بارش و وزش باد شدید منجر به ظهور یک سطح زرد در استان می شود.

وی ادامه داد: این سامانه در روز سه شنبه 22 تیرماه در تمام مناطق استان به ویژه در مناطق جنوبی فارس فعال است و تا پایان روز جمعه در مناطق مرکزی و جنوبی ادامه خواهد داشت. انتظار می رود در مناطق حساس.

مدیر کل هواشناسی فارس گفت: احتمال جاری شدن روانابهای موضعی و نقطه ای ، رعد و برق ، رعد و برق ، تگرگ ، وزش باد شدید ، صدمه به تجهیزات سبک ، خسارت به سازه های موقت ، گلخانه ها و بیلبوردها و خسارت به محصولات کشاورزی پیش بینی شده است.

کاتر سامانی با اشاره به پیش بینی هواشناسی برای گرد و غبار شدید در فارس ، به احتمال خسارت به تجهیزات سبک ، آسیب به سازه های موقت و گلخانه ها اشاره و بر لزوم مقاوم سازی این سازه ها و جمع آوری محصولات کشاورزی تأکید کرد.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط کشاورزان ، عشایر ، کشاورزان و دهیاران توصیه می شود چرا دام در مناطق مرتفع و تخلیه رودخانه ها و کانال ها و جلوگیری از تردد در قسمت های مرتفع این مناطق به دلیل صاعقه.

بیشتر بخوانید  مداحی جدید میثم مطیعی برای ایام فاطمیه
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *