فعالیت رسمی «میز کار ارزشیابی معلمان» آغاز شد.



به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، «کارگروه اجرایی ارزشیابی معلمان» با صدور اطلاعیه شماره یک از آغاز به کار رسمی «گروه ویژه ارزشیابی معلمان» (ناظر ستادی) خبر داد.

در متن اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: معلمان گرامی به جهت آگاهی جامعه فرهیخته؛ با توجه به حمایت و نظارت رئیس جمهور و نمایندگان شورای اسلامی در رابطه با تصویب و اجرای قانون رتبه بندی معلمان و همچنین رعایت دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش برای تسریع در اجرا. قانون ارزشیابی معلمان و اطلاع رسانی به موقع و شفاف از اقداماتی که باید انجام شود. مشاغل جامعه معلمان، میز ارزشیابی معلمان (سرپرست ستاد) با حضور نمایندگان ادارات مختلف وزارت آموزش و پرورش آغاز به کار کرد.

هدف از تشکیل «میز ارزشیابی معلم» چیست؟

در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: این میز کار با حضور نمایندگان مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، مرکز نظارت و ارزشیابی کیفیت آموزش، دفتر آموزش و فناوری و توسعه مجازی آموزش و پرورش برگزار می شود. امنیت اطلاعات، معاون رئیس جمهور دکتر برنامه ریزی و توسعه منابع و مرکز برنامه ریزی منابع در امور انسانی و اداری با هدف جمع آوری و رفع ابهامات و سوالات احتمالی، تکمیل و اصلاح نظام ارزشیابی معلمان، تدوین راهنماهای لازم، طراحی دوره های آموزشی ارزیاب برگزار می شود. و غیره. .

شایان ذکر است؛ جلسات سر میز کارکنان به صورت روزانه و مستمر تشکیل می شود و گزارش نتایج و نتایج جلسات در پایان هر روز برای جمع بندی نهایی به بالاترین مقام وزارت ارسال می شود که تصویب آن به اطلاع وزارتخانه خواهد رسید. معلمان در اطلاعیه های زیر

بیشتر بخوانید  روزانه ۱۶۰۰ تصادف در تهران رخ می‌دهد؛ هر ۵۱ ثانیه یک تصادف! -

دیدگاهتان را بنویسید