مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فضای صعودی حاکم بر بازار طلا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا، قیمت طلا با فاند تورم آمریکا و ناشی از افزایش موارد بیماری کرونا به کانال ۱۸۱۰ رسید. ضمن این که نرخ بازده اوراق قرضه آمریکا افت کرد و طلا می توانست به کانال بالاتر برسد ولی با این حال بازار اوراق قرضه در شب کریسمس تعطیل شد و نوسان طلا را کند کرد.

با تعطیلات کریسمسی، طلا به کانال ۱۸۱۰ رسید و با توجه به این که تاثیر قیمتی خبر افزایش نرخ بهره آمریکا رفع شده و به تعطیلات رفته لذا هر خبر مثبتی سوخت مناسبی برای صعود قیمت طلا خواهد بود.

از طرف دیگر معمولا تا آغاز ژانویه همیشه زمان خوبی برای رشد طلا بوده لذا معامله‌ گران طلا در این زمان ها منتظر حرکتی خاص در طلا هستند لذا اگر قدرت خریداران در طلا افزایش یابد و نقدینگی بیشتری وارد طلا شود، احتمال رشد طلا افزایش خواهد یافت.

اونس طلا هم اکنون به فکر تثبیت در بالای کانال ۱۸۱۰ خواهد بود و اگر این اتفاق رخ دهد، معامله‌ گران مقاومت بعدی طلا را ۱۸۵۰ می‌ دانند که با چاشنی تورم آمریکایی ناشی از کرونای جدید محقق خواهد شد.

با حجم اندک معاملات کریسمس، اونس طلا در کانال ۱۸۱۰ قرار گرفتi و معاملات آتی آمریکا با روندی مثبت بسته شد لذا پیک سود معاملاتی اونس تا ۲۱ دی ۱۴۰۰ خواهد بود و از طرفی اونس طلا با دور نمای سه دور افزایش نرخهای بهره در سال ۲۰۲۲ مواجه خواهد بود لذا کانال های ۱۸۱۰- ۱۸۳۵- ۱۸۵۰ اهداف افزایشی های طلا خواهد بود.

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید
بیشتر بخوانید  تست شخصیت رنگ ۲۰۲۴ | یک رنگ را انتخاب کن، تا هدفت در سال جدید و ویژگی پنهانت رو آشکار کنیم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *