فضای سبز گودین کنگاور به 10 هکتار افزایش یافته است



“علی عسگر نیاكانی پور” روز سه شنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت: راه حل مقابله با آلودگی هوا در شهرهای مختلف كاشت درخت است و از طرف دیگر توسعه پارک های محلی محلی برای گذران اوقات فراغت خانواده ها است. “

وی افزود: همچنین بین سرانه مناطق سبز شهرها و آرامش شهروندان ارتباط مستقیمی وجود دارد ، بنابراین برای توسعه مناطق سبز باید بیشتر تلاش کنیم.

شهردار گودین ، ​​کنگاور گفت: شهرداری گودین بر اساس تعهدات خود و طبق منویات رهبر معظم انقلاب که بر حفاظت و گسترش مناطق سبز تأکید دارد ، مناطق سبز را توسعه می دهد و سرانه آن را در این افزایش می دهد. شهر انجام خواهد داد

وی گفت: با مشاوره و مکاتبات فراوان از ابتدای سال تاکنون موفق به جذب بیش از 20 میلیارد ریال وام برای فعالیت های عمرانی و خدماتی از محل وام ملی شده ایم.

شهردار گوین با بیان اینکه در چهار سال گذشته حدود 90 هزار متر از معابر گودین آسفالت شده است گفت: پنج درصد باقیمانده معابر کثیف امسال با توزیع قیر و آسفالت رایگان آسفالت می شود و همچنین معابر را دوباره آسفالت خواهیم کرد. .

نیا کانی پور با اشاره به اینکه شهر گودین به عنوان مرکز خدمات دهیاری به روستاهای اطراف نیاز به رشد و توسعه بیشتری دارد ، ادامه داد: از جمله مشکلات و ضعف های این شهرستان این است که بودجه اندک باید صرف توسعه ، بهسازی و نوسازی جاده ها شود. . “و ما از هرگونه اعتبار خرید ماشین آلات محروم هستیم.

شهردار گودین یادآور شد: انتظار داریم مسئولان استانی و شهرستانی وام گودین امسال را در کمیته برنامه ریزی به صورت ویژه مشاهده کنند تا با تخصیص وام های قابل توجه شاهد توسعه و تحول شهری باشیم.

بیشتر بخوانید  گوش کن | Raise: ما 17 میلیون دوز واکسن دریافت می کنیم

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ما در بخش ماشین آلات به ویژه در وسیله نقلیه زباله های مکانیزه با مشکلی روبرو هستیم زیرا این شهرداری از نظر ماشین آلات ضعیف است ، هم در زمینه ساخت و ساز و هم در زمینه خدمات شهری.

گودین ، ​​واقع در شرقی ترین نقطه استان کرمانشاه و در مجاورت استان همدان ، در سال 2014 به عنوان شهری در نقشه واحدهای سیاسی در وزارت کشور به شهرهای ایران اضافه شد و ثبت شده است.

شهر کنگاور در 90 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید