فصل دوم جوکر با حضور زنان



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: تاد فیلیپس در صفحه اجتماعی خود تصویری از لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین در فیلم جدید “جوکر: جنون مشترک” منتشر کرد که هم اکنون در نیویورک و لس آنجلس فیلمبرداری می شود و قرار است در تاریخ 4 اکتبر 2024 اکران شود.

به عنوان یک بازیگر، لیدی گاگا قبلا با تاد فیلیپس در فیلم A Star Is Born که در آنجا تهیه کننده بود، کار کرده بود.

در فیلم اصلی جوکر، تاد فیلیپس شخصیت شرور نمادین بتمن را به عنوان یک ضدقهرمان در مورد یک کمدین و دلقک پاره وقت به نام آرتور فلک به تصویر کشید که پس از یک اقدام خشونت‌آمیز تکان دهنده در شهر گاتهام به یک قهرمان مردمی تبدیل می‌شود. این فیلم سیاه با ریتمی متفاوت نسبت به فیلم‌های اکشن معمولی و سینمای ابرقهرمانی، به یک موفقیت در گیشه جهانی تبدیل شد و در سال 2019 بیش از 1 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخت، علیرغم اینکه تنها با بودجه 70 میلیون دلاری ساخته شد.

«جوکر» همچنین در 12 رشته اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه اقتباسی نامزد اسکار شد و در نهایت برنده اسکار بهترین بازیگر مرد (واکین فینیکس) و بهترین موسیقی (هیلدور گودنادوتیر) شد. «ققنوس» دومین بازیگری بود که برای نقش «جوکر» برنده اسکار شد. هیث لجر پیش از این برای بازی در نقش جوکر در «شوالیه تاریکی» برنده جایزه اسکار شده بود.

بیشتر بخوانید  انسداد در محور هراز/فیروزکوه مسیر جایگزین است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

جزئیاتی از داستان این فیلم اعلام نشده است اما «جوکر: جنون مشترک» داستان «آرتور فلک» را پس از بستری شدن در آسایشگاه روانی دنبال خواهد کرد و او پیش از این یکی از بازیگران این پروژه سینمایی بوده است.


دیدگاهتان را بنویسید