فصل جدید برنامه “صوفیا” روی آنتن می رود / تحلیل موضوع فلسفه پزشکی – آژانس Mer | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، رادیو صوفیه که چندین سال است با اجرای محمدجواد ادبی ، استاد فلسفه و عرفان دانشگاه شهید مطهری در زمینه مسائل فلسفی تخصص دارد ، قرار است در چندین برنامه متوالی موضوع فلسفه پزشکی را پوشش دهد.

ادبی همچنین در دانشگاه امام صادق (ع) و دانشگاه تهران تدریس می کند و تحقیقات زیادی در زمینه فلسفه اسلامی و ابن عربی انجام داده است.

در این فصل از برنامه ، چندین مهمان در رشته فلسفه و پزشکی در برنامه حضور خواهند داشت و در موضوعات مختلف تخصصی مانند اضطراب سلامتی ، فلسفه پزشکی ، اخلاق پزشکی ، انتقال یا سقط در فلسفه پزشکی ، شبیه سازی در پزشکی صحبت خواهند کرد. فلسفه و مباحث. دیگران این صحبت را با یک متخصص برنامه دوست دارند.

در اولین قسمت از فصل جدید صوفیه ، علیرضا منگمی عضو هیئت علمی گروه فلسفه علوم پایه و فناوری م Theسسه مطالعات بشردوستانه و فرهنگی و حمیدرضا نمازی ، استاد گروه اخلاق پزشکی دانشگاه تهران و محقق فلسفه و اخلاق ، در مورد موضوعاتی مانند اضطراب سلامتی ، رابطه بین اخلاق پزشکی و واکسیناسیون بحث می کنند.

«صوفیا» سه شنبه شب ساعت 22 توسط محمدجواد ادبی ، تهیه کنندگی سیما گافری و سردبیری سارا فرج در شبکه رادیویی گفتگو ارائه می شود. خط 103.5 به صورت زنده پخش می شود.

بیشتر بخوانید  اعتراض استقلال به تصمیمات داوری علیه سایپا به روشی مجازی - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید