مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فشار دموکرات‌ها برای کنترل محتوای شبکه‌های اجتماعی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله

به گزارش مجله خبری نگار تارنمای نشریه هیل با استناد به متن یک نامه که روز جمعه به ۸ شرکت ارسال شده نوشت که نماینده‌های دموکرات از پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی خواستند اطلاعات درباره تهدید‌ها علیه مقامات اجرای قانون و نحوه مقابله‌شان با پست‌های خشونت آمیز را گزارش دهند.

کارولین مالونی رییس کمیته اصلاح و بازبینی مجلس نمایندگان آمریکا و استفان لینچ نماینده ماساچوست از شرکت‌های متا، توئیتر، تیک‌تاک، تروث، رامبل، گتر، تلگرام و گب درخواست کرده تا به این نامه با جزئیات درباره سیاست‌هایشان و اطلاعات درباره تهدید‌ها پاسخ دهند.

این درخواست دموکرات‌ها درحالی مطرح می‌شود که محققان از زمان تفتیش تفرجگاه دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا توسط اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی)، افزایش قابل توجهی از پیام‌های خشونت آمیز علیه ماموران اف‌بی‌آی در شبکه‌های اجتماعی را شناسایی کردند.

دموکرات‌ها در این نامه به پیام‌های نفاق انگیز از سوی اعضای حزب جمهوریخواه که وزارت دادگستری را به عنوان یک سلاح علیه ترامپ متهم کرده و خواستار انحلال اف‌بی‌آی شدند، اشاره کردند.

در نامه کمیته اصلاح و بازبینی مجلس نمایندگان آمریکا با وجود حمایت از حق صحبت کردن درباره اقدامات دولت و مسائل اجرای قانون در شبکه‌های اجتماعی، آمده است: تهدید‌ها و بیان‌های خشونت مرگبار غیر قابل قبول و بر خلاف قانون است.

در این نامه همچنین اشاره شده است که پست‌های خشونت‌آمیز کاربرانی که خواستار جنگ داخلی و خشونت علیه مجریان قانون فدرال شده، پیشتر به حملاتی منجر شد.

قانونگذاران دموکرات از شرکت‌ها خواستند تا روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) به سوالات مطروحه درباره تهدید‌ها و سیاست‌هایشان پاسخ دهند.

بیشتر بخوانید  توهین بی‌سابقه نشریه پرتغالی به طارمی +عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *