فرووی المپیک توکیو: من مغرضانه نمی بخشم / آنها متعلق به مردم ایران نیستند


به گزارش خبرنگار فارس در توکیو ، صبح بخیر پس از پنجم در مخلوط تپانچه نیمه نهایی المپیک توکیو اظهار داشت: در مرحله مقدماتی خیلی شروع شد حالت خوبه من آن را نداشتم و در آخر من خوب نبودم ، اما به طور کلی ما به نیمه نهایی رسیدیم. در 10 ژوئیه یک مرحله جدید شروع می شود و امتیازات قبلی حذف می شوند. خدا را شکر که در این مرحله خوب بودیم و نتیجه خوبی را ثبت کردیم ، اما ابرقدرت ها اسلحه هستند و کار سختی است و حتی تیمی از هند و کره جنوبی حذف شد. تیم های قدرتمند نتوانستند به فینال برسند. از طرف دیگر ، من سابقه المپیک نداشتم ، اما فکر می کنم عملکرد ما خوب بود و خوشحالیم چون نتوانستیم یک میلی متر پیدا کنیم.

فرووی با بیان اینکه تیراندازی به رشته های مدال آور اضافه شده است ، توضیح داد: “من خوشحالم که تیراندازی یک رشته مدال آور است. البته این فقط به مدال من بستگی ندارد.” ما سابقه کسب مدال با تپانچه را نداشتیم و در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر مدال آوری را شروع کردیم و توانستیم موفقیت خود را ادامه دهیم. البته ویروس کرونا و تعطیلات فاصله ای در تمرینات و مسابقات ما ایجاد کرد ، اما ما به کار خود ادامه دادیم. جام جهانی هند بسیار مهم بود و یک امتیاز مهم داشت و با کسب مدال ، رتبه ما بهتر شد و اسلحه بزرگ شد. در کرواسی هم عملکرد خوبی داشتیم و طلا گرفتیم. تیراندازی در رسانه ها دیده شد ، اما از طرف دیگر باعث افزایش انتظارات شد و تیراندازی به پرچم وی زیاد بود.

بیشتر بخوانید  مرگ تلخ دختر نوجوان پس از عمل بینی در تهران

وی افزود: کسب مدال طلا در آن زمان باعث شد حساسیت بسیار زیاد شود و سطح انتظار از من افزایش یابد. برخی از من به دلیل بوسیدن دست همه آنها انتقاد کرده اند ، اما من برخی از افراد مغرض را که مغرضانه بودند و متعلق به مردم ایران نبودند ، نمی بخشم.

فرووی در پاسخ به این س whetherال که آیا کسب مدال طلا و شرکت در برنامه های مختلف بر تمرکز وی در این مسابقات تأثیر داشته است یا خیر ، تأکید کرد: اگر بگویم تمرکزم شکسته نشده ، دروغ می گویم. از نظر زمانی ، من جا خوردم و احساس رضایت از کسب مدال طلا باعث شد تا حدی سقوط کنم. من آخرین تماس را از نقاط مختلف جهان و ایران برای سلام و احوالپرسی با بسیاری از مردم داشتم ، اما نتوانستم پاسخ دهم. اما با صحبت های مربی ام نصر اصفهانی ، من دوباره در چارچوب قرار گرفتم و توانستم مقداری از تمرکز از دست رفته را بازیابی کنم. من مسئول همه دوستانم پس از مسابقات امروز هستم.
انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید