فروش 8 میلیاردی فراری در تهران + عکس


مالک این خودرو می گوید خودروی مذکور تنها فراری پلاک دار در ایران است.

فروش 8 میلیاردی فراری در تهران + عکس

به گزارش عصر نیوز، فراری مدل 458 ایتالیا با پلاک ملی و قیمت سرسام آور 8.5 میلیارد تومان به صورت رسمی به فروش اینترنتی رسیده است.

مالک این خودرو می گوید خودروی مذکور تنها فراری پلاک دار در ایران است. این سوپر اسپرت ناب ایتالیایی با امضای طلایی ناشناخته وارد شده و شماره گذاری شده و هم اکنون به فروش می رسد. این خودرو هشت میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش دارد; ارزیابی بر اساس ترجیح مالک

اولین باری که پورشه وارد بازار ایران شد همه به هم می گفتند به ماشین های 500 میلیونی نگاه کنید. پس از آن مدل های لوکس اسپرت بی ام و راهی ایران شد; مدل های 600 و حتی 700 میلیون تومانی. سپس شاهد حضور نسخه های لوکس مرسدس بنز بودیم که قیمت آن به 800 میلیون رسید.

وقتی مازراتی آمد همه چیز عوض شد و ورق برگشت. این خودرو برای اولین بار در تاریخ ایران یک میلیارد تومان فروخته شد. برخلاف انتظار، فروش مازراتی فراتر از حد انتظار بود و واردکننده آن را مجبور به واردات مدل های دیگر کرد.

حضور مازراتی در باشگاه یک میلیاردی چندان دوام نیاورد. پس از آن مرسدس بنز CL500 و ب ام و سری 6 گرن کوپه به عضویت این باشگاه درآمدند.

خرید و فروش این خودروها در شرایطی که مردم با تورم 40 درصدی و رشد اقتصادی منفی دست و پنجه نرم می کردند، پدیده ای غیرقابل توجیه بود، اما همچنان فروشنده و خریدار به عموم مردم احترام گذاشته و از سیاست خاموشی چراغ استفاده می کردند.

بیشتر بخوانید  نیوشا ضیغمی و پدرش + عکس

دولت واردات و تخلف را پس از تخلف ممنوع می کند. در فضای بی نظم قیمت خودرو، هرکس به میل خود محصول خود را می فروشد.

به طرز شگفت انگیزی، همه اینها در مقایسه با آنچه اخیرا رخ داده قابل قبول است. او در سایت خود یک دستگاه فراری 458 ایتالیا مدل پلاک ملی را با قیمت باورنکردنی 8.5 میلیارد تومان به صورت رسمی به فروش می رساند.

در ابتدا تصور می شد که این یک شوخی است، اما بعداً با پرس و جو، این داستان حقیقت دارد. این خودروی فوق اسپرت ایتالیایی وارد شده و شماره گذاری شده و هم اکنون آماده فروش می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت این مدل فراری در آن سوی آب ۲۲۹۸۲۵ دلار است. اگر دلار را 3500 تومان نگاه کنیم، معادل 804 میلیون و 380 هزار تومان می شود. با توجه به تاریخ ترخیص کالا از گمرک، اگر عوارض را 100 درصد محاسبه کنیم، قیمت نهایی یک میلیارد و 608 میلیون تومان می شود.

فروش 8 میلیاردی فراری در تهران + عکس

فروش 8 میلیاردی فراری در تهران + عکس

منبع: قدس آنلاین


دیدگاهتان را بنویسید