فروش ۸۰ هزارمیلیارد ریال اوراق مشارکت شهرداری ها در راستای تامین مالی پروژه های شهری



سیدعبدالله سجادی با اعلام این خبر و با تاکید بر نقش حمایت های مدیرعامل بانک شهر و همکاری کارآمد بانک و شهرداری ها در تحقق این امر، افزود: این حجم از اوراق این بانک مربوط به 19 پروژه اقتصادی است. که قطعا نقش موثری در تامین مالی پروژه های بزرگ مورد علاقه عمومی در سراسر کشور خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش بی بدیل بانک شهر در توسعه عمران شهری طی بیش از یک دهه حضور در شبکه بانکی تصریح کرد: این بانک همانند سال های گذشته ضمانت مشارکت برای پروژه های شهری از جمله: توسعه خطوط قطار شهری، با خرید اتوبوس، احیای بافت های فرسوده و … بار دیگر مدیریت شهرها را در دستیابی به اهداف و رفع مشکلات شهری حمایت کرد.

سجادی ادامه داد: این اوراق برای تحقق پروژه های شهری در 9 کلان شهر تهران، مشهد، کوم، شیراز، اصفهان، تبریز، کرادز، اهواز و کرمانشاه است و بانک شهر در مجموع 80 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت می فروشد. برای 19 پروژه

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر گفت: از مجموع 80 هزار میلیارد ریال، 54 هزار و 500 میلیارد ریال برای پروژه های توسعه قطار شهری در هشت شهر از جمله شهرداری تهران، 15 هزار میلیارد ریال، شهرداری مشهد، 8500 میلیارد ریال، شیراز 8000 میلیارد ریال، شهرداری کوم 6000 میلیارد ریال، شهرداری اصفهان 5500 میلیارد ریال، شهرداری تبریز 5000 میلیارد ریال، شهرداری کرج 4000 میلیارد ریال و شهرداری کرمانشاه 2500 میلیارد ریال.

بیشتر بخوانید  آیا مدارس اصفهان فردا تعطیل است؟ شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ – ایران چطور

سجادی گفت: برای پروژه های عمرانی اتوبوسرانی 9 کلانشهر مذکور 20 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است که انشالله شاهد اثرات مستقیم آن در بهبود حمل و نقل عمومی شهروندان باشیم.

معاون سرمایه گذاری و امور شرکت های بانک شهر در پایان بر نقش موثر این اوراق در پیشبرد اهداف شهرداری ها برای تکمیل پروژه های شهری تاکید کرد و خاطرنشان کرد: انتشار اوراق مشارکت قطعا نقش ویژه ای در این زمینه خواهد داشت. توسعه خدمات شهری و بهره مندی شهروندان.

روابط عمومی بانک شهر

دیدگاهتان را بنویسید