مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فروش پیتزا برش نخورده در فست فود برای کسانی که نمی توانند یک پیتزا کامل بخرند! + قیمت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش همشهری آنلاین، این روزها فست فودها به دنبال راه های جدیدی برای فروش بیشتر هستند. بعد از فروش فلافل با نان لواش برای ارزان شدن، حالا به نظر می رسد که گزینه پیتزا با اسلایس نیز گزینه جدیدی است که فست فودها به فکر فروش بیشتر آن هستند اما قیمت هر برش پیتزا بین 20 تا 40 هزار است. مرد!

فروش یک تکه پیتزا مزایای متعددی برای فروشندگان خود دارد. اول اینکه این نوع فروش به خانواده هایی که توانایی خرید یک پیتزای کامل را ندارند این امکان را می دهد که تا جایی که ثروتشان اجازه می دهد از این غذای خوشمزه لذت ببرند. حتی به عنوان میان وعده.

از طرفی برخی افراد نمی توانند کل پیتزا را بخورند و با خرید یک یا چند برش کاملا راضی می شوند، یعنی غذای مورد علاقه خود را خورده اند و هزینه اضافی پرداخت نکرده اند. این سبک فروش در میان مجردها (به دلیل عدم پرداخت پول اضافی) و خانواده های دارای فرزند که هر از چند گاهی می خواهند فرزند خود را با یک تکه پیتزا راضی کنند، رواج دارد.

البته این سبک به تازگی در برخی از رستوران ها و فست فودها راه اندازی شده و فراگیر نشده است، اما به مرور زمان با زندگی اقتصادی و مدیریت پول به نظر می رسد که فست فودها و رستوران ها به این سمت و سو حرکت می کنند، یعنی برای فروش. در مقادیر کم و هنوز در قطعات.

بعد از فلافل با نان لواش یک لقمه پیتزا رسید قیمت هر لقمه پیتزا چقدر است؟

<п>اعلامیه فروش پیتزا برش نخورده در فست فود برای کسانی که نمی توانند یک پیتزا کامل بخرند! + قیمت اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

بیشتر بخوانید  مرکز فروش پارتیشن شیشه ای کجاست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *