فروش وسایل پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است



به گزارش سلام نو به نقل از برنا، سردار مجید گفت: هرگونه توزیع، فروش و تبلیغ وسایل پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است و قطعا با قاطعیت حل خواهد شد.

سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کشور درباره فروش وسایل پیشگیری از بارداری در فضای مجازی گفت: در دو ماه گذشته برنامه عملیاتی داشتیم و در 100 کارگروه ویژه پلیس فتا اقدام به فروش دارو و بهداشت کردیم. موارد موجود در فضای مجازی.»

وی با تاکید بر اینکه فروش کلیه داروها و وسایل پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است، افزود: هیچ سایت و کانالی مجاز به فروش مواد مخدر در فضای مجازی نیست.

سردار مجید با تاکید بر اینکه 6 نفر را در زمینه فروش داروهای سقط جنین در فضای مجازی دستگیر کردیم، ادامه داد: این افراد در استان های البرز، تهران و کرمانشاه بودند و درگیری ها با همکاری سازمان غذا و دارو و سازمان غذا و دارو ادامه دارد. وزارت بهداشت. .

رئیس فتوای پلیس فرماندهی انتظامی کشور گفت: هرگونه توزیع، فروش و تبلیغ وسایل پیشگیری از بارداری در فضای مجازی جرم است و قطعا با آن برخورد قاطع خواهد شد.

من باید بگویم؛ قانون حمایت از خانواده و جوانان هرگونه توزیع و پرداخت یارانه ای داروهای ضد بارداری را در مراکز درمانی و داروخانه ها ممنوع کرده است و این امر ممکن است پای خرید و فروش غیرقانونی این اقلام را در فضای مجازی باز کند.

بیشتر بخوانید  یه چوب کبریت رو بردار و معادله چوب کبریتی 2=8-8 رو به شکل صحیح دربیار

دیدگاهتان را بنویسید