مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی برای عید قربان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن خودروهای تولید ملی به فروش می رسد. فروش فوق العاده سایپا توانایی مردم را برای خرید خودرو افزایش می دهد. طرح فروش فوق العاده سایپا مدارک تکمیلی برای ثبت نام در سایت مورد نیاز است. همیشه فروش را ثبت کنید سوپر جرعهو زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته شده است. افراد باید واجد شرایط ثبت نام در طرح فوق فروش سایپا باشند.

فروش فوق العاده سایپا

رفتار زشت ترلان پروانه در یک مهمانی خصوصی لباس عجیب ترلان پروانه همه را شوکه کرد

در مرحله جدید پیش فروش محصولات زامیاد، خودروهای نیسان تک سوخت، آپشنال، نیسان دوگانه سوز و پادرا پلاس عرضه می شود.

داوطلبان می توانند از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه 24 فروردین 1393 از طریق سایت فروش اینترنتی تا تکمیل ظرفیت طبق مراحل زیر ثبت نام کنند.

الف – وارد سایت فروش آنلاین به نشانی saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری (متقاضیانی که قبلاً اطلاعات شخصی خود را ثبت کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده اند باید مجدداً کد کاربری و رمز عبور دریافت کنند). کارت برای ثبت نام)

ب – ورود به قسمت خرید خودرو و انتخاب نوع خودرو

ج – ورود به درگاه اینترنتی و پرداخت هزینه خودرو

د – دریافت کد رهگیری

ه – برای تحویل مدارک هویتی، تایید اقامت و اخذ قرارداد با نمایندگی منتخب تماس بگیرید

بیشتر بخوانید  فیلم | دام در آستانه تعطیلی

سخنگوی وزارت امنیت از امکان برگزاری مرحله دوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه در پایان تیرماه خبر داد.

امید کلیباف گفت: تاریخ دقیق بر اساس عرضه محصول توسط خودروسازان مشخص می شود و این امر توسط سامانه یکپارچه توزیع خودرو انجام می شود.

وی با اشاره به احتمال لغو قرعه کشی خودرو افزود: ما با درخواست خودروها بیش از عرضه مشکل داریم و باید از طریق قرعه کشی اقدام کنیم اما برنامه این است که احتمالا تا پایان سال قرعه کشی حذف شود. . سال و عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت خواهد بود.

فروش فوق العاده سایپا

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام ضوابط ممنوعیت واردات کالاهای مرتبط با قرعه کشی خودرو، گفت: به دلیل حمله نرم افزاری به صنعت فولاد، بیم آن می رود که حمله مشابهی به صنعت فولاد انجام شود. قرعه‌کشی خودرو، بنابراین شرکتی که قرعه‌کشی را اجرا می‌کند، موظف شد قبل از دور جدید ثبت نام، گواهی‌های امنیتی دریافت کند.

به گزارش ایسنا، سیدرضا فاطمی امین در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن در جمع خبرنگاران با اشاره به نامه منتشر شده از سوی معاونت امنیتی وزارت کشور مبنی بر توقف قرعه کشی خودرو اظهار کرد: این نگرانی در صنعت فولاد وجود داشت که یک حمله مشابهی به قرعه کشی انجام می شود. لذا مقرر شد شرکت قرعه کشی تا قبل از دور جدید ثبت نام خودرو مجوزهای امنیتی نرم افزاری لازم را اخذ کند.

وی همچنین در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر تعیین تکلیف واردات چهار کالایی که برای رفع ممنوعیت واردات در دست بررسی بود، گفت: ضوابطی که مشخص می کند کدام کالاها باید تحریم شوند در جلسه اخیر ستاد اقتصادی دولت مشخص شد و بر اساس آن این ضوابط، کالاهایی که ممنوعیت آنها برداشته می شود، به زودی تکمیل و منتشر می شود.

بیشتر بخوانید  با هنر دستت گلدان خانگی درست کن به چه خوشگلی! | ترفند آموزش ساخت گلدان خانگی آسان +ویدئو

این مقام مسئول با بیان اینکه برنامه ای که وزارتخانه در سال جاری از خودروسازان تحویل گرفت تولید بیش از یک میلیون و 500 هزار دستگاه خودرو بود که 98 درصد از این برنامه در بهار امسال محقق شد، گفت: همانطور که قبلاً گفته شد، این وزارتخانه برنامه ریزی کرد که در سال 1401 به به تدریج قرعه کشی خودرو را حذف کنید، البته این عبارت به درستی در برخی رسانه ها مطرح نشد و از ابتدا قرار نبود که قرعه کشی از ابتدای سال حذف شود، اما به تدریج و در طول سال این اتفاق خواهد افتاد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: برای حذف قرعه کشی باید چند کار انجام شود که اولین آن بهبود تولید است و 500 هزار دستگاه باعث خلأ و آشفته بازار خودرو شد. امسال تعداد خودروهای پژو 206 بیشتر و خودروهای تارا و شاهین چهار برابر سال گذشته تولید خواهند شد.

وی با بیان اینکه محور دوم لغو لاتاری واردات خودرو است که آیین نامه آن طراحی شده و به زودی در دولت تصویب می شود، گفت: ارزیابی ما این است که بخشی از تقاضای بازار از طریق واردات تامین شود. . در آیین نامه واردات خودرو شرایط و ضوابط متعددی وجود دارد که اولین آن وجود خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی و شرط دوم مصوب مجلس، لزوم انتقال فناوری است.


بیشتر بخوانید  از سرگیری ادامه دور هشتم مذاکرات وین از عصر امروز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *