مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فروش صفر تا 100 خودرو در سرویس “فروش سفارشی” روی دیوار – اخبار برای سازمان ها و شرکت ها – اخبار از بازار تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیمسارا ناگهان مطلع شد که ویزای وی صادر شده است و او فقط یک ماه فرصت دارد تا به دانشگاهی در دو قاره دوردست برسد. نگرانی اصلی اصلی او این بود که چگونه ماشین خود را که تنها دارایی او بود در این مدت کوتاه بفروشد. اگر جای او باشید ، چه چیزی را انتخاب می کنید که اتومبیل خود را به سرعت و با قیمت مناسب بفروشید؟ بزرگترین نگرانی شما در این زمینه چیست؟ مشتری خوبی پیدا کردید؟ قیمت های مناسب؟ تبلیغات در سیستم عامل های فروش خودرو و انتظار مشتری؟ قیمت مناسب؟ ….

برای برخی از کسانی که بارها اقدام به خرید و فروش اتومبیل کرده اند ، ممکن است این روند برای آنها آسان تر و راحت تر باشد ، اما حتی آنها شهادت می دهند که هنوز سابقه قیمت گذاری اصولی و یافتن یک خریدار واقعی در میان صدها فروشنده و واسطه ای وجود دارد که کار “به دردسر افتادن” است و خرید با قیمت پایین بسیار دشوار شده است.

اما میانبرهای دیگری نیز وجود دارد که می توان در این روند از آنها جلوگیری کرد ، اینکه ماشین را با قیمت واقعی بفروشیم و مجبور نباشیم در هنگام معامله با افراد مختلف ملاقات کنیم و چانه بزنیم و تقلب کنیم. سیستم عامل های بازگشت آزمون آنلاین در اینجا هستند تا به شما در حل آسان یکی از ناآشنا ترین فرایندها کمک کنند.

به پیشنهاد یکی از دوستانش ، سارا با وب سایت کارنامه تماس گرفت و خواستار “فروش شخصی” ماشین شد.

بیشتر بخوانید  سلفی جدید احسان علیخانی بعد از مدت‌ها

کارشناسان سایت کارنامه ، که یکی از خدمات پلت فرم “دیوار” است ، در هر زمان از شبانه روز که درخواست کنید ، تماس گرفته و صحبت می کنند ، بلافاصله با رضایت مشترک و به موقع ، آنها ماشین شما را ارزیابی و ارزیابی می کنند رایگان ، در هر دو سایت. دیوار و صفحه کار برای شما تبلیغ می کنند (باز هم به صورت رایگان) و در این بین آنها دائماً از تغییرات قیمت ها و افزایش و سقوط قیمت ها آگاه هستند ، به طوری که حتی ضرر کمی هم متحمل نشوید.

آنها خریداران واقعی را در میان تمام خریداران بالقوه پیدا می کنند ، موافقت می کنند که در یک فضای امن با شما از ماشین بازدید کنند و همیشه در کنار شما هستند و هنگام انعقاد اظهارنامه دستورالعمل های لازم را می دهند. همه این موارد از A تا AD تا F فروش نهایی را رایگان می کند.

این سرویس برای مدت کوتاهی توسط دیوار ارائه می شود و موفق به جلب اعتماد مخاطبان می شود.

طراحان این سیستم ویژه خود را در جای شما قرار داده اند تا حتی جزئی ترین نیازها را بشناسند و برنامه ای برای رفع آنها دارند.

تبلیغات رایگان اتومبیل هم روی دیوار و هم در سایت گزارش کارت سریعتر از هر راه دیگری به مشتری واقعی می رسد ، در حالی که تخصص خودرو و قیمت گذاری واقعی مانع از مداخله واسطه های سودآور می شود. احساس امنیت و ایمنی شما هنگامی افزایش می یابد که کارشناسان سایت در هر بازدید حضور داشته باشند ، در حالی که قبل از آن آنها خریداران واقعی را از هم جدا کرده و حتی مجبور شده اند با بسیاری از کارگزاران و فروشندگان خودرو تماس بگیرید. پس از انجام معامله ، آنها در دفتر اسناد رسمی با شما هستند تا پول فروش ماشین با خیال راحت به حساب شما واریز شود.

بیشتر بخوانید  صعود گنج‌زاده به نیمه نهایی کاراته المپیک/ هفتمین مدال ایران قطعی شد

لذت دریافت پول را با خدمات فروش سفارشی تجربه کنید. این سرویس کارشناسانی برای فروش 450 مارک خودرو دارد و می توانید در این زمینه مطمئن باشید.

دیگه چی میخوای؟ توصیه می کنیم اگر می خواهید ماشین خود را بفروشید و حوصله ، مهارت و دانش فرآیند را ندارید ، فروش سفارشی را امتحان کنید. کار کاردان را رها کنید و قهوه خود را بنوشید.

انتهای پیام /

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *