مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

فروش زیباترین و گرانترین گردنبند دنیا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


فروش زیباترین و گرانترین گردنبند دنیا را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگر اعلام کرده ایم با مجله دلگر همراه باشید.

فروش زیباترین و گرانترین گردنبند دنیا

زیباترین و گرانترین گردنبند دنیا

این گردنبند “با ارزش ترین گردنبند جهان” نامیده می شود و الماس به کار رفته در تولید آن نیز به عنوان “بی عیب ترین و بی عیب ترین الماس جهان” در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. زرگر معروف موآد در ساخت این جواهر با ارزش مهارت پیدا کرده و آماده فروش آن در نمایشگاه جواهر سنگاپور است.

الماس بیضی شکل که توسط جسیکا، یک دختر نسبتا فقیر آفریقایی، در میان انبوهی از سنگ‌ها که پس از یافتن آن در یک گردنبند مورد استفاده قرار گرفت، به گران‌ترین گردنبند جهان تبدیل شده و اکنون آماده فروش است.

این سنگ زرد بی عیب و نقص با نام “بی نظیر” 407 قیراط وزن دارد.

زیباترین و گرانترین گردنبند دنیا

به نظر می رسد تنها افراد ثروتمند می توانند برای خرید گردنبند به این نمایشگاه بیایند. دوربین های مدار بسته، نگهبانان نظامی و افسران لباس شخصی از گردنبند محافظت می کنند. تاکنون دو نفر در آسیا برای خرید این گردنبند اعلام آمادگی کرده اند که یکی از آنها مدیرعامل شرکت موآد جولری «جین نصر» است.

هویت دختری که در سال 1980 این الماس را کشف کرد هنوز مشخص نیست، اما آنچه مسلم است این الماس 890 قیراطی را هنگام بازی در ساحل خانه عمویش و در میان صخره های جمهوری کنگو پیدا کرده است.

زیباترین و گرانترین گردنبند دنیا

عموی دختر پس از دیدن الماس به قدمت و ارزش آن پی برد و آن را نزد یکی از جواهرات معروف یکی از جوامع آفریقایی برد. کارگران زیادی برای بررسی به محل اعزام شدند اما به دلیل استحکام سنگ ها نتوانستند آن ها را کنده و الماس های دیگری پیدا کنند.

بیشتر بخوانید  چهره های معروف متولد 19 اردیبهشت را بشناسید

این الماس در نهایت برای نمایش به عنوان یک سنگ قیمتی به موسسه تاریخ طبیعی واشنگتن فرستاده شد و اکنون برای فروش در سنگاپور آماده است.

زیباترین و گرانترین گردنبند دنیا

مجموعه: یک مجله اینترنتی دلگرم کننده


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *