فروش خود را با معجزه عکاسی صنعتی افزایش دهید!


تا همین چند سال پیش ، هیچ کس فکر نمی کرد که روزی عکاسی از محصولات و خدمات به قدری مهم شود که بدون این حرفه ، فروش ، نام تجاری و حتی تبلیغات با مشکل روبرو شود.

به گزارش ایسنا ، به نقل از نود استودیو ، امروز با توسعه فضای مجازی و جامعیت آن ، تقریباً تمام مشاغل موجود در فضای آنلاین و فضای مجازی به تبلیغ و برند می پردازند.

اکنون ، در این بحث داغ ، قطعاً این برنده است که می تواند بیشترین تأثیر را بر خریداران بگذارد. یکی از اصلی ترین و مهمترین روشهای تأثیرگذاری ، نمایش خدمات و محصولات به بهترین و زیباترین شکل است.

به این منظور عکاسی این یکی از پردرآمدترین و مدرن ترین روزهای روز شده است که یکی از زیرشاخه های عکاسی است و وظیفه آن عکاسی از محصولات و خدمات شرکت های کوچک و بزرگ است. مهمترین وظیفه عکاسی صنعتی فروش محصول است. بررسی ها و آمارها نشان می دهد که 70٪ از مردان با دیدن تصویری بی عیب و نقص و کامل از محصول خرید می کنند.

به همین دلیل کسانی که برای خدمات و محصولات خود از عکاسی حرفه ای استفاده می کنند منفجر می شوند و به طرز شگفت انگیزی از نظر فروش و بازاریابی از سایر رقبا پیشی می گیرند. بسیاری از مدیران مشاغل از تعرفه های عکاسی صنعتی شکایت دارند و معتقدند که این قیمتها فراتر از تصور آنها است ، اما مسئله ای که آنها به آن توجه نمی کنند این است که قیمت قیمت عکاسی صنعتی پرداخت؛ در مقایسه با فروشی که به دلیل کیفیت عکاسی حرفه ای از محصول آنها اتفاق می افتد ، بسیار کم است.

بیشتر بخوانید  صادرات و واردات برابر شد

با تمام این صحبت ها ، استفاده از عکاسی در تجارت و صنعت بر هیچ کس پوشیده نیست ، اما نگرانی که مدیر هر شغلی قطعاً با آن روبرو است این است که با توجه به قیمت عکاسی صنعتی ، عکاسی از محصولات آنها این کار را به عهده شخص دیگری می گذارد. که کاملاً به نتیجه کار اطمینان دارد.

عکس محصول خود را به چه کسی بسپاریم؟

با دوربین های دیجیتال ، امروزه عکاسی به هیچ وجه دشوار نیست ، اما عکاسی صنعتی از حساسیت خاصی برخوردار است زیرا ما باید از این تصویر برای نفوذ به قلب و عمق انسان ها استفاده کنیم. بنابراین ، ما باید به دنبال تیمی باشیم که دارای تجربه و تجربه در انتخاب زاویه مناسب محصول ، نور مناسب ، تجربه کار عالی ، هنر و خلاقیت و ویرایش حرفه ای باشد که عکاس متخصص را از دیگران متمایز کند.

ویژگی دیگری که یک تیم عکاسی حرفه ای باید داشته باشد این است که آنها در همه زمینه ها کار کرده اند. به عنوان مثال ، Nine Industrial Photography که سابقه همکاری با شرکت های بزرگی مانند Zar Macaroni ، Safflower ، Mapna Group ، Istak ، Behnoosh ، Naderi Cakes and Palakes ، Snap Food ، پرشیا خودرو و … را دارد ، یکی از معروف ترین آنهاست. مجموعه های عکاسی صنعتی. واقع در ایران.

ممکن است به عکاسی صنعتی علاقه داشته باشید به این معنی نیست که فقط برای شرکت های بزرگ است. نه ، اصلاً اینطور نیست. برای هر مشاغل بزرگ یا کوچک مناسب است. برای روشن شدن این تفاوت بین محصولات و خدمات در عکاسی ، به دو تصویر زیر نگاهی بیندازید که توسط رستوران میلاد برج میلاد و استودیوی عکس و فیلم شرکت زرفروکتوز گرفته شده است.

بیشتر بخوانید  چند روزنامه آسیب دیده اند؟

چرا از عکاسی صنعتی در تجارت من استفاده کنم؟

با تمام این توضیحات ، متوجه شدیم که عکاسی برای افزایش فروش مورد نیاز است زیرا مردم به طور طبیعی موجوداتی بصری هستند و آنچه بهتر می بینند بیشتر بر آنها تأثیر می گذارد. به همین دلیل ، استفاده از استراتژی های مبتنی بر تصویر در وب سایت ها یا فروشگاه های فیزیکی به دلیل افزایش فرهنگ بصری در جامعه امروز ، اهمیت بیشتری پیدا کرده است. با توجه به اینکه بسیاری از شرکت ها بصورت آنلاین فعالیت می کنند ، شما باید راهی پیدا کنید تا از رقابت جدا شوید. بیایید به دلایل استفاده از عکاسی صنعتی توجه کنیم:

حرفه ای بودن خود را نشان دهید: این به شما کمک می کند اعتماد به نفس مشتری را افزایش دهید ، که به نوبه خود فروش و درآمد شما را افزایش می دهد.

تمایز از رقبا: عکاسی حرفه ای از خدمات و محصولات شما یکی از راه های برجسته ماندن است.

کاهش هزینه: با استفاده از عکاسی حرفه ای می توانید عکس های خود را به صورت رایگان بین افراد مختلف ویروسی کنید و خود به خود شناخته می شوید و در هزینه هایی مانند تبلیغات صرفه جویی می کنید.

افزایش دید: گفته می شود که یک عکس جذاب می تواند توجه مشتریان را به خود جلب کند ، یک تصویر با کیفیت می تواند در فروش محصول شما تأثیر مثبت بگذارد.

پایان گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید