فرود و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بندر بوشهر 32 درصد افزایش یافت – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: به منظور تسهیل روند فعالیت های بندری در بوشهر اقدامات خوبی انجام شده و شاهد رونق خوبی در تخلیه و بارگیری کالا در این بندر هستیم.

وی از افزایش 37 درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت 1.38 میلیون تن کالا در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شد.

30٪ افزایش بارگیری و تخلیه ظروف

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش 32 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بندر بوشهر خبر داد و افزود: 720 هزار تن کالای غیرنفتی در بندر بندر تخلیه و بارگیری شد. بوشهر در سه ماهه نخست امسال.

وی خاطرنشان کرد: در مدت مشابه 318 هزار تن انواع محموله نفت در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 51 درصد افزایش داشته است.

ارجمندزاده با اشاره به افزایش 25 درصدی تخلیه و بارگیری کالاهای عمومی در بندر بوشهر در سه ماه نخست امسال ، افزود: تخلیه و بارگیری کالا در قسمت کانتینر بندر بوشهر افزایش یافته است با 30 درصد نسبت به سه ماه اول سال گذشته. “

ترافیک شناور با حجم بیش از 30000 تن

وی با اشاره به امکان تردد کشتی های تجاری با حجم بیش از 30 هزار تن در بندر بوشهر ، تصریح کرد: با تهیه تجهیزات بندری سرعت تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزایش یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوچر ادامه داد: در حال حاضر امکان بارگیری و بارگیری 22 محموله کانتینر در یک ساعت وجود دارد که نشان دهنده سرعت و اقدام مناسب در انجام فعالیت های بندری است.

بیشتر بخوانید  حیدرآباد نگین کویرهای ایران است

دیدگاهتان را بنویسید