فرهنگ حرکت باید به صورت عملی به دانش آموزان آموزش داده شود



به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز خبر حوزه های علمیه ، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه کوم ، در دیدار با فرمانده انتظامی استان کوم ، پلیس را در یک کشور برابر دانست و به لزوم برای فعالیت های فرهنگی و آموزشی در این زمینه معتقدم کار فرهنگی و آموزش حقوقی باید از دوران کودکی و کودکی آغاز شود. در روایت ما این است: “العالم فی الصغر کلنکش فی الحجر” به معنای این است که علم در کودکی مانند نقوش روی سنگ است و به عنوان الگویی که بر روی سنگ حک شده و باقی مانده است در ذهن او حک شده است. برای سالهای زیادی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه كوم افزود: در حال حاضر این موضوع در كتابهای درسی با جزئیات زیادی مورد بحث قرار گرفته است. وی با اشاره به لزوم استفاده از آموزش های عملی علاوه بر آموزش نظری خاطرنشان کرد: پلیس راهور علاوه بر آموزش این مطالب به دانش آموزان در کتاب های درسی ، باید دوره های آموزش عملی را نیز برای این منظور برگزار کند.

امام جمعه اهل کوم با تأکید بر استفاده از ظرفیت سخنرانان مشهور در کشوری که عمدتاً اهل کوم هستند ، اظهار داشت: سخنرانان مشهور باید این مباحث را با موضوعات مذهبی مانند اهمیت حفظ جان خود و دیگران یا تحت عنوان نظم و انضباط و مشکلات مشابه از طریق تریبون ها. که مانند برنامه خدا که مخاطبان زیادی نیز در کشور دارد ، دارند.

وی با بیان اینکه کمک گرفتن از ائمه جماعات و استفاده از ظرفیت مساجد نیز در تقویت فرهنگ نهضت م effectiveثر است و ضمن اشاره به ظرفیت نماز جمعه و مبلغین حوزه علمیه ، افزود: با هماهنگی جامعه و مردم از طرف معلمان دارای نماز جمعه و اجتماعات در سراسر استان به طور منظم از مساجد بازدید می کنند و در مورد مشکلات ترافیکی به زائران گزارش می دهند. در طول روزهای تبلیغات و فعالیت های تبلیغاتی ، دانشمندان و روحانیون می توانند کمک زیادی به افزایش آگاهی عمومی در این زمینه کنند.

بیشتر بخوانید  عناوین اخبار دوشنبه 27 بهمن 1400 / تصاویر

یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری فضای مجازی را راهی دیگر برای انتقال مفاهیم و فرهنگ ترافیک می داند و افزود که امکان ارائه آموزش مناسب برای اقشار مختلف جامعه از طریق نرم افزار و سایر روش های موجود وجود دارد.

وی با اشاره به بحث اصلاح زیرساخت ها افزود: اصلاح راه و ایمنی راه نیز مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداری باید در این زمینه با پلیس راهور همکاری کند.

رئیس جامعه مدرسین در پایان سخنان خود گرچه آرزوی موفقیت و موفقیت دارد اما به لزوم افزایش فرهنگ حرکت در کوم اشاره کرد و گفت: شهر کوم باید الگویی در این زمینه باشد ، هم برای کشور و حتی برای زائرانی که به کوم سفر می کنند.

در ابتدای جلسه ، سرهنگ صدفی فرماندهی راهور استان کوم با تأکید بر لزوم آموزش عمومی و اهمیت اجرای قانون در کوم و قم گزارشی از کار پلیس راهور و خسارات مربوط به قاچاق کالا در استان کوم ارائه داد. . همچنین در این زمینه مطرح شده است.

سرگرد هاشمی همچنین گزارشی از فرهنگ حرکت و اقدامات انجام شده در این راستا در استان کوم ارائه داد و گفت: یکی از راه های نهادینه سازی فرهنگ حرکت ایجاد تعامل بین حوزه علمیه ، راه و مردم است. فرهنگ سازی. /

دیدگاهتان را بنویسید