فرهاد گائمی: دلم برای مافیای والیبال تنگ شده است



دریافت کننده لباس ملی ، که به گفته وی ، برای همیشه خداحافظی کرد ، نمی خواست وقتی تیم ملی به او احتیاج داشت ، زندگی کند. قائمی آماده بود ، اما خط او به بهانه تعداد زیادی بازیکن یک گلدان آب سرد روی سرش ریخت. بهانه ای که هضم آن آسان نیست. راه حلی که قائمی با مافیای والیبال در ارتباط است. او به جایی رسید که گفت: “حالا كه می روم ، صد سال تاریكی ، حتی اگر دوباره دعوت شوم دیگر به تیم ملی برنخواهم گشت.”
امیر هوشبار ، رئیس تیم ملی والیبال ناراحت است ، اگرچه حق را به فرهاد گائمی می دهد ، اما معتقد است که مافیایی وجود ندارد و الکنو خود از فرهاد دعوت کرده و خط و نشان می کشد.

* چگونه خط را کشیدید؟
در آوریل امسال برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کردم و زندگی ام را ادامه دادم. وقتی تیم ملی در لیگ ملت ها با مشکل روبرو شد ، آنها با من تماس گرفتند که به تیم ملی برگردم و کمک کنم. آنها گفتند ما به كمك شما نياز داشتيم. من هم آمدم ، جالب است که ما یکشنبه صبح و بعد از ظهر را کشیدیم ، وقتی مربی آمد ، بعد از گرم شدن و بدن سازی ، ما فقط 2 تا 2 تمرین سبک انجام دادیم و حتی به 6 تا 6 جلسه تمرین نرسیدیم ، زیرا تعداد بازیکنان در اردوگاه بزرگ و غیرقابل کنترل هستند. آیا آنها از ابتدا نمی دانستند چقدر؟

* آقای خوش خبر گفته بود ، الکنو باید شما را ببیند و شما را آزمایش کند و قبول کردید؟
اصلاً آزمایش و تماشای بازی من نبود. اگر یک تست بود ، من اصلاً در اردو نبودم. حتی داور رئیس فدراسیون پس از خبر دعوت من به اردو در تلویزیون با من تماس گرفت و گفت: بیا و کمک کن. از طرف دیگر ، من آنقدر باهوش هستم که وقتی آماده نباشم به تیم ملی نمی روم. من کاملا آماده و حتی با تیم جوانان تمرین کردم و سرمربی تیم جوانان بهروز عطایی آمادگی من را تأیید کرد. مطمئن بودم که به کمپ آمده ام. در غیر این صورت ، من می دانم که المپیک جام رمضان نبود تا من به چالش بکشم و برگردم. اگر آماده نبودم ، آبروی خود را می بردم. آنها قصد دارند به مردم بگویند که ما فرهاد گائمی را آوردیم و مربی قبول نکرد. فدراسیون می خواهد همه چیز را به گردن بچه ها بیندازد.

بیشتر بخوانید  افشاگری علی صبوری از فوت ناگهانی مهسا امینی

* منظورت ، نمک شور و مانند آن است ، درست است؟
چگونه در ایتالیا و لیگ ملت ها ، وقتی تیم به مشکل می خورد ، می گویند که فرهاد را برمی گردانند؟ اما بدون اینکه کسی با من تماس بگیرد ، آنها گفتند که فرهاد زخمی شده است. نمی دانم آنها از جانب من چه اجازه ای صحبت کردند. در این مدت چیزهایی شنیدم که از فضای گل آلود فدراسیون ناراحتم کرد. خداحافظی کردم و فقط برای کمک آمدم ، حتی در فدراسیون پزشکی با بچه های دیگر مورد معاینه و آزمایش قرار گرفتیم و من آسیب ندیدم. خدا را شکر که دیگر در تیم ملی نیستم تا این وضعیت ناخوشایند را ببینم.

* الان از فضای بد فدراسیون که سالها در تیم ملی حضور داشتید صحبت می کنید ، قبلاً این وضعیت را حس کرده اید؟

آن زمان تمرکزم روی والیبال بود. من متوجه این موارد نشدم. حالا خوشحالم که دیگر در این گِل نیستم. دلم برای مافیای والیبال تنگ شده است. چطور می تواند باشد؟ همه کسانی که آن را می شنوند می خندند که شما می توانید بدون تمرین بنویسید. چند نفر از من خواستند که به تیم ملی کمک کنم و یکی از دلایل بازگشت من خواسته های مردم بود. اما حالا که می روم ، صد سال به تیم ملی برنخواهم گشت ، حتی اگر دوباره دعوت شوم ، در تیم ملی حضور نخواهم داشت.

* شما در مورد مافیا صحبت کردید ، آیا سخنان شما اظهارات قبلی درباره باند در تیم ملی را تأیید می کند؟
البته منظور من از بازیکنان اصلاً نیست. بچه ها با شنیدن خراش من بدون تمرین بسیار ناراحت و شوکه شدند. می خواهم بگویم سرمربی تیم مای چیزی نیست و آنها قبلاً این داستان ها را ترسیم کرده اند و سناریویی را برای مردم تعیین کرده اند که ما از فرهاد قائمی دعوت کرده ایم ، اما او آماده نبود و خط خورد. با این شرایط مشخص شد که یک گروه بازی وجود دارد و من این را برای مردم توضیح خواهم داد تا آنها بدانند. این احساس من نیست ، اما فهمیدم که خیلی ها دوست ندارند من به تیم ملی برگردم. در آینده می توانم چیزهای زیادی بگویم. اکنون می فهمم که چرا رحمان محمدی راد رفت ، اکنون احساسات پیمان اکبری و فرهاد ظریف را درک کردم.

بیشتر بخوانید  فرمول جدید افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد

* وقتی قبل از اعلام اسامی اردوگران خداحافظی کردید ، عده ای گفتند که شاید می دانسته اید که انتخاب نشده اید و به همین دلیل خداحافظی کردید. آیا واقعاً چنین بود؟
نه ، وقتی خداحافظی کردم ، آنها با من تماس گرفتند که نام شما در این لیست است و شما باید خود را در ارتش معرفی کنید. حتی در مورد شرایط قرنطینه به من گفتند ، که من گفتم نمی توانم برای خدمت به خانواده ام بیایم. در آن زمان من برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کردم تا راه را برای جوانان باز کنم. اگر می خواستم بمانم نمی رفتم.
من سرباز تیم ملی هستم و هرچه دارم از تیم ملی است. من افتخار می کنم که بیشتر عمر در تیم ملی بوده ام و رنج کشیده ام ، اما وقتی این کار را می کنند.

251 251

دیدگاهتان را بنویسید