فرمایش مقام معظم رهبری درباره ارتقاء کیفیت خودرو در سایپا اجرایی شد



به گزارش شمانیوز ، محمدعلی تیموری با اشاره به اینکه در ماه های اخیر به کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا توجه ویژه ای شده است، گفت: در نشست گروهی با تولیدکنندگان و فعالان صنعت، کارآفرینان و فعالان تجاری، صنعت خودرو در کشور، کیفیت خودروها خوب نیست و مردم ناراضی هستند و حق با مردم است.

وی گفت: گروه خودروسازی سایپا با حمایت وزارت صمت، همکاری قطعه سازان و همدلی و حمایت مهندسین و کارگران این مجموعه موفق شد در کمتر از یک ماه به رشد کیفی در تولید خودروهای این مجموعه دست یابد. ، افزود: گروه خودروسازی سایپا و هرگز در این مسیر متوقف نخواهیم شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: در اولین گام ارتقای کیفی، کاهش صدای خودروی اقتصاد شاهین در دستور کار قرار گرفت، بنابراین در یک پروسه 45 روزه موفق شدیم صدای غیرعادی که خودروی شاهین داشت و این خودرو هم اکنون وجود دارد را از بین ببریم. برای صدا ایزوله شده است و این منجر به رضایت نسبی مشتری شده است.

وی با بیان اینکه حذف صدای غیرعادی اتاق شاهین مورد تایید واحدهای کیفی و مهندسی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: روند ارتقای کیفی برای تمامی خودروها اعمال می شود و قطعا می تواند رضایت کامل مردم را جلب کند.

تجموری گفت: تمام تلاش ما بر این است که دغدغه مردم در خصوص کیفیت خودروهای داخلی برطرف شود، بنابراین پروژه های بسیار مهمی تعریف شده است که امسال محقق می شود.

بیشتر بخوانید  جویدن سر موش حین خوردن سبزیجات!

سیپانیوز

دیدگاهتان را بنویسید