فرمانده کل سپاه: کردستان را به گورستان دشمنان تبدیل خواهیم کرد / خوزستان سرزندگی خود را بازیافته است / با ابرقدرت ها سر و کار داریم



سردار حسین سلامی ، سپاه پاسداران امشب در مقابل یادمان شهدای سنندج که با محوریت شهیدان شکیبا سلیمی و مسعود گامیان در سالن آزادی سنندج برگزار شد ، اظهار داشت: هوشیار ، زیرک ، فداکار و وفادار به این سرزمین زیبا که نگین درخشان کشور عزیزمان ایران است ، من افتخار حضور در آن را دارم.

فرمانده کل سپاه افزود: ما در اینجا گرد هم آمده ایم تا از رشادت ها و دلاوری های دو شهید گرانقدر از ارتفاعات کردستان ، کسانی که بزرگ هستند ، تجلیل کنیم و با گرامیداشت یاد و خاطره آنها ، آنها را در اعماق قلب جاودانه خواهیم کرد . “

وی افزود: من و همه سپاه پاسداران برای مردم کردستان از ارزش ویژه و استثنایی برخورداریم ، مردم با فرهنگ عالی در این کشور افراد برجسته ای هستند که عباراتی از تاریخ کشور و اسلام را در این دوره 43 ساله درک کرده اند ظهور اسلام “.

به گفته سردار سلامی ، مردم کردستان در برابر دشمنان بزرگ از خود دفاع کرده اند و گواه این ادعا شهادت 5 هزار و 400 جوان از سرزمین زیبا و دلچسب این استان است که سرچشمه خون پاک شهدا است. .

فرمانده کل سپاه اذعان داشت: «چندین دهه است که در کردستان چشمه های خونین شهادت وجود دارد.

وی افزود: مردم کردستان افرادی هستند که هرگز به دشمنان اسلام و ایران لبخند نمی زنند و اجازه نمی دهند دشمنان پا به این خاک بگذارند.

سردار سلامی گفت: ما مردم کردستان را می شناسیم ، که از شکوه استقلال دفاع می کنند ، با غیرت و غیرت و با روحیه جوانمردی ، شهامت و شجاعت در مناطق صعب العبور ، که هیچ خارجی قادر به تحریف رشد این افراد نبوده است ، بنابراین مردم روی این زمین مقدس هستند. “

وی گفت: شهدا با خدا معامله می کنند و اگرچه به نظر می رسد عمر خود را در این دنیا کوتاه می کنند اما یک ملت را ماندگار می کنند.

فرمانده کل سپاه گفت: اگر خون شهدایی مانند شکیبا سلیمی و مسعود گامیان نبود ، چه سرنوشتی در انتظار مردم کردستان و ملت ایران بود؟

به گفته سردار سلامی ، دشمنان به دنبال این هستند که بخشهایی از جهان اسلام را یکی یکی از جهان اسلام بگیرند ، ملتهای مسلمان را تکه تکه کنند ، کشورهای بزرگ اسلامی را کوچک کنند و آنها را به اعضای کوچکتر تقسیم کنند و سرانجام فقر ، عقب ماندگی. ناامنی ، تفرقه و آتش هدایای دشمنان اسلام است.

بیشتر بخوانید  افزایش 20 برابری حجم طرح‌های توسعه فولاد مبارکه

وی خاطرنشان می کند: در هر سرزمینی که پا بگذارند ، آنها این سرزمین را به ویرانه تبدیل می کنند ، مردم را از این سرزمین بیرون می کنند و عشایر مسلمان را در بیابان رها می کنند ، کودکان مسلمان یتیم ، کودکان کوچک را در آغوش مادران خود می کشند.

سردار سلامی اذعان داشت: صهیونیست ها ملتی را از خانه های خود بیرون کرده و هنوز هم که می توانند با غرش موشک و بمب به خانه های مردم فلسطین آوار می اندازند ، حتی اگر فلسطین امروز یک حقیقت زنده است. عملیات شمشیر قدس طی 12 روز ضربات مهلکی بر پیکر رژیم صهیونیستی وارد می کند.

وی افزود: رژیمی که از حمایت ایالات متحده و اروپا و برخی از رهبران رژیم های مرتجع حاکم بر کشورهای اسلامی برخوردار باشد ، کاری جز بمباران شبانه خانه های مردم بی دفاع فلسطین انجام نخواهد داد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: “به مردم سوریه نگاه کنید. آیا شما چیزی غیر از تخریب حلب ، بوکمال و غیره یا چیز دیگری به جز اخراج مردم در زمانی که آمریکایی ها آیا قصد تغییر سوریه را داشتید؟ “، امن و مطمئن ، خدا را عبادت می کردند و عزیز بودند. آیا در ذهن و تصور دشمنان ما چیزی غیر از آسیب رساندن و از بین بردن عزت این افراد وجود داشت؟

وی گفت: وقتی آنها این همه قتل را در عراق انجام دادند و این سرزمین را اشغال كردند و سرزمین های مقدس را زیر چکمه های خود گرفتند ، آیا اشغال غیر از این بدبختی ها و تفرقه های خونین به نتیجه دیگری منجر شد؟

سردار سلامی افزود: هدیه ایالات متحده و رژیم آل سعود به مردم فقیر اما وفادار و مقاوم یمن ، که مسلمانان مظلوم هستند و فقط می خواهند در کشور خود زندگی کنند ، نابودی نعمت زندگی برای مردم بود. مردم این کشور و مردم عزیز ما در این سرزمین. “این واقعیت های تلخی است.

بیشتر بخوانید  کف دست ها بدون آب می میرند

وی گفت: “پس از 20 سال ، ایالات متحده با شورشی جدید افغانستان را دوباره در آستانه جنگ داخلی قرار داده است. اگر به تمام سرزمین های اسلامی نگاهی بیندازید ، می بینید كه شعله های آتش از طرف مردم مسلمان در حال سقوط است. غرب و غربی ها و مرتجعین. “

فرمانده کل سپاه افزود: “وقتی می گویم مردم کردستان باهوش و زیرک هستند ، دشمن و دوست را به خوبی می شناسند. آنها این داستان ها را دیده اند و می دانند که ذهن و قلب هیچ مسلمان ایرانی نباید بازتاب و انعکاس صدای شخص دیگری باشید. “و گورستان سیاست دشمنان ما است.

وی افزود: این سرزمین امروز ایمن ، امن و رو به رشد و درخشان و باشکوه است ، هم زیبایی مردم آن و هم شکوه سرزمینش باشکوه و باشکوه است و میوه شهادت فرزندان این ملت است. “

سردار سلامی گفت: این ثمره شهادت مسلمانان پیشمرگه و ثمره استواری و استحکام سینه های قوی مردم در این سرزمین و میوه نجابت ، خرد ، صبر و بینش مردم این است. زمین.

وی گفت: هم اکنون نیز در ارتفاعات و بلندی های این سرزمین ، جوانان و جوانان شما از کشورهای دیگر با چشمانی باز ، قد بلند ، روحیه قوی ، عزم آهن و فولاد ، با افتخار از استقلال و مرزهای ما دفاع می کنند.

فرمانده کل سپاه گفت: همه می دانند که دشمن می خواهد از هر فرصتی برای حمله استفاده کند و وقتی خشکسالی و کمبود آب در خوزستان وجود داشته باشد ، همه دشمنان قسم می خورند که علاوه بر کمبود آب و خاک ، به خدا لطف همه مردم و افسران خواهند جنگید. “این در حال از بین رفتن است و حتی بخشی از آن نیز از بین رفته است ، آنها می خواهند مردم ما را به خیابانها بکشند و محیط زندگی را خطرناک کنند.

وی اذعان داشت: اما مردم خوزستان نیز بسیار هوشمندانه ، زیرك و دقیق عمل كردند و به سرعت صفوف خود را از عناصر متصل به دشمن جدا كردند و خوزستان امنیت و نشاط خود را بازیافت.

“هر کشوری که به آن نگاه می کنید امروز در جهان با مشکلی روبرو است ، شما به ایالات متحده نگاه می کنید ، فقر ، بیکاری و درماندگی را می بینید ، نمونه هایی که چند شب پیش در رسانه ها دیدید ، نحوه خوابیدن مردم در خیابان های نیو یورک ، و آنها در بالای بدبختی هستند.

بیشتر بخوانید  عید غدیر منتظر واریز یارانه باشید

وی افزود: ما با عزم راسخ ملت و نظام مشکلات موجود را حل خواهیم کرد ، تعریف نظام همانطور که دو روز پیش در سخنان رهبر فرزانه انقلاب شنیدید ، برای حل مشکلات جدی است جامعه “

وی گفت: “انشالله دولت جدید با اراده و روحیه جدید ایجاد خواهد شد و در کنار هم به کاهش مشکلات جامعه و غلبه بر آنها کمک خواهیم کرد.”

فرمانده کل سپاه گفت: “ما مطمئن هستیم که ایران ، چون به تاریخ خود افتخار می کند و تمدن های بزرگی دارد و در متن خود به زیبایی از اسلام استقبال کرده است و امروز به برکت اسلام ، با همه قدرت به قدرت رسیده است. ابرقدرت های مسلط و همه آنها را وادار به فرار کرد. او مرزها و اعماق سرزمین خود را تأمین کرده و گام های بلندی برداشته و به برکت خون پاک این شهدا در این مسیر ادامه خواهد داد.

وی افزود: ما به عنوان سپاه پاسداران با شما هستیم و قلبهایمان با هم است. ما برای عزت ، عزت ، عزت و امنیت شما پیشمرگان شما هستیم. ما بندگان شما هستیم و فقط رضایت خدا را برای خدمت به مردم می خواهیم و فقط فکر می کنیم در مورد آن “

سردار سلامی گفت: ذبح و فداکاری برای خواسته ها ، آرمان ها ، امنیت و رفاه و پیشرفت ملت آرزوی ماست. دنیای ما وقتی زیبا باشد که زندگی پس از مرگ ما از رضایت شما و رضایت رهبر شما و لذت بردن از شما زیبا باشد خدای متعال. “ما فقط به آن فکر می کنیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: “ما به عنوان یک سپاه در اختیار شما هستیم. فرزندان این ملت لباس جهاد را نمی پوشند و ما به دوستان خود گفتیم که آنها می توانند تا آنجا که می توانند خدمت کنند و کمک کنند. چالش ها و مسائل.”

۲۷۲۷

دیدگاهتان را بنویسید